To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-12-08
Koszalin: Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 122 w m. Baniewice - zamówienie dodatkowe do postępowania nr ZZDW.6/391/279/8-3/2/2010 zakończonego umową nr 628/8-3/2/2010 z dnia 08.10.2010.
Numer ogłoszenia: 352199 - 2010; data zamieszczenia: 08.12.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 332639 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Zachodniopomorskie - Zachodniopomorski Zarząd Dróg Wojewódzkich, ul. Szczecińska 31, 75-122 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3427831, faks 094 3424328.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna samorządu województwa zachodniopomorskiego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 122 w m. Baniewice - zamówienie dodatkowe do postępowania nr ZZDW.6/391/279/8-3/2/2010 zakończonego umową nr 628/8-3/2/2010 z dnia 08.10.2010..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 122 w m. Baniewice - zamówienie dodatkowe polegające na wykonaniu stabilizacji istniejącego gruntu cementem gr 25 cm o wytrzymałości R=2,5MPa na pow. 1500 m2..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.11.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- STRABAG Sp. z o.o., ul. Parzniewska 10, 05-800 Pruszków, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 72540,98 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 88500,00
Oferta z najniższą ceną: 88500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 88500,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Konieczność udzielenia zamówienia z wolnej ręki na wykonanie robót dodatkowych wynikła z Protokółu konieczności nr 1 z dnia 28.10.2010r. i polega na wykonaniu stabilizacji istniejącego gruntu cementem gr. 25 cm o wytrzymałości R=2,5 MPa. Po wykonaniu robót przygotowawczych tj. zdjęciu warstwy humusu, rozebraniu istniejących fundamentów budynków gospodarczych stwierdzono zaleganie gruntu rodzimego wysadzinowego, piasków gliniastych, dla których po zagęszczeniu uzyskano wskaźnik zagęszczenia 0,86. Zgodnie z ST pod warstwy konstrukcyjne należy uzyskać wskaźnik 0,97. W związku z powyższym aby sprostać wymaganiom konstrukcyjnym ST należy wykonać warstwę gruntu stabilizowanego cementem gr. 25 cm o wytrzymałości 2,5 MPa . Podstawa prawna: art. 67 ust.1 pkt 5 lit b) ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego. Zamówienie dodatkowe nie jest objęte zamówieniem podstawowym. Na etapie przygotowania zamówienia podstawowego nie można było przewidzieć konieczności wykonania w/w robót. Wykonanie zamówienia dodatkowego jest niezbędnie do prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego, a wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego. Zamówienia z wolnej ręki na wykonanie roboty dodatkowej udzieli się Wykonawcy realizującemu zamówienia podstawowe.
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- 12/TP1/SZP-4/2025 Dostawa sprzętu komputerowego dla Politechniki Koszalińskiej
- Dostawa sprzętu kuchennego i stołowego na potrzeby 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie w 2025 roku (6 zadań).
- Butelki i smoczki jednorazowego użytku
- Przebudowa DW 177 odc. Tuczno - Człopa
- Przeglądy serwisowe ciągników z uwagi na przepracowane motogodziny
- Przegląd i konserwacja oraz naprawy Zespołów Spalinowo Elektrycznych - ZSE oraz UPS - ów (3 zadania).
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont cząstkowy nawierzchni dróg gminnych w 2025 roku
- Rozbudowa sieci wodociągowej w gminie Iwkowa - Etap II
- Remont drogi powiatowej 3463D ul. Lipowa w Lubawce w km 0+000 - 1+425
- PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH W MIEJSCOWOŚCI KOWRÓZEK ORAZ TURZNO W GMINIE ŁYSOMICE
- Remont i modernizacja dróg na terenie Gminy Gołcza w roku 2025
- PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ NR 100608C RÓŻANKOWO - ŚWIERCZYNKI
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.