Ogłoszenie z dnia 2010-11-02
Gdańsk: Zamówienie uzupełniające do postępowania 95/A120/2010- Remont częściowy dachu budynku Wydziału Filologicznego i Historycznego Uniwersytetu Gdańskiego Gdańsk ul. Wita Stwosza 55-remont częściowy dachu budynku C WFiH.
Numer ogłoszenia: 352238 - 2010; data zamieszczenia: 02.11.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Gdański, ul. Bażyńskiego 1A, 80-952 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 5232344, faks 058 5232484, 5523741.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienie uzupełniające do postępowania 95/A120/2010- Remont częściowy dachu budynku Wydziału Filologicznego i Historycznego Uniwersytetu Gdańskiego Gdańsk ul. Wita Stwosza 55-remont częściowy dachu budynku C WFiH..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont częściowy dachu budynku Wydziału Filologicznego i Historycznego Uniwersytetu Gdańskiego zlokalizowanego w Gdańsku przy ul. Wita Stwosza 55 Zakres robót obejmuje wykonanie : naprawa częściowa dachu części C budynku Wydziału Filologicznego i Historycznego z ułożeniem nowego pokrycia papowego z dwoma warstwami papy termozgrzewalnej z przygotowaniem podłoża, montażem nowych obróbek dekarskich wraz z pracami towarzyszącymi takimi jak np. wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórki, prace porządkowe, zabezpieczające.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.10.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DARIUSZ HERBUT PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE "VOYDAREX"
jakie przetargi wygrała firma
DARIUSZ HERBUT PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE "VOYDAREX"
- Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe VOYDAREX Dariusz Herbut, Ulkowy 49, 83-032 Pszczółki, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11054,94 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 12810,00
Oferta z najniższą ceną: 12810,00 / Oferta z najwyższą ceną: 12810,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamawiający udzielił zamówienia z wolnej ręki w trybie art 67 ust. 1 pkt. 6 Pzp, po łącznym wypełnieniu ustawowych przesłanek : - zamówienie udzielono dotychczasowemu Wykonawcy robót budowlanych; -zachowano 3-letni okres od udzialenie zamówienia podstawowego (umowa dotycząca zamówienia podstawowego z 20010 r., umowa dotycząca zamówienia uzupełniającego z 2010 r.); -zamówienie uzupełniajace stanowi nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego; - powtarza się ten sam rodzaj zamówienia - zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego; - zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem;
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Usługa pielęgnacji zieleni w budynku Europejskiego Centrum Solidarności oraz terenów przyległych
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie wizyty studyjnej we Francji w obszarze ekonomii społecznej, w ramach projektu "Włączamy Pomorskie!"
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w roku 2025 dla Szkoły Podstawowej nr 44 w Gdańsku
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w roku 2025
- Dostawa produktów spożywczych na potrzeby Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 1 w Gdańsku na 2025r.
- Zakup i montaż elektronicznych depozytorów kluczy z panelem sterującym w budynkach Inspektoratów ZUS w Kartuzach, Starogardzie Gdańskim i Tczewie
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace remontowe w pomieszczeniach PSP nr 2 w Grójcu.
- Modernizacja i przyłączenie lokali mieszkalnych nr 1 i 2 do lokalu nr 3 w budynku mieszkalnym przy ul. Wiejskiej 6 w Piotrkowie Trybunalskim
- Przebudowa budynku szkoły w Prusach wraz z adaptacją części szkoły na żłobek
- Remont fragmentu elewacji budynku technicznego nr 3 przynależnego do Biblioteki Jagiellońskiej przy Al. Mickiewicza 22 w Krakowie.
- RENOWACJA I KONSERWACJA POLICHROMII ŚCIAN I OŁTARZA BOCZNEGO W KOŚCIELE PW. ŚW. STANISŁAWA BM W LEKOWIE
- Modernizacja Domu Kultury w Wielu w ramach lokalnego wykorzystywania wartości kulturowych na terenie Gminy Karsin
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.