Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-09
Gniezno: Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Piekary w Gminie Gniezno - etap II - konstrukcja dachu z pokryciem.
Numer ogłoszenia: 352286 - 2009; data zamieszczenia: 09.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Gnieźnie , Al. Reymonta 2, 62-200 Gniezno, woj. wielkopolskie, tel. 061 4245750, faks 061 4245751.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.urzadgminy.gniezno.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Piekary w Gminie Gniezno - etap II - konstrukcja dachu z pokryciem..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Piekary w Gminie Gniezno - etap II - konstrukcja dachu z pokryciem. Wg przedmiaru robót zadanie obejmuje wykonanie 1. Murłaty przekrój poprzeczny drewna do 180 cm2 z tarcicy nasyconej - 3,128 m3 2. Dachy z wiązarów deskowych z tarcicy nasyconej o rozp. 15 m MiTek - 1167,372 m2 3. Ułożenie na krokwiach ekranu zabezpieczającego z folii - 1167,372 m2 4. Pokrycie dachów nieodeskowanych dachówką ceramiczną z otworami z przykręceniem wkrętami , impregnacją, przycięcie i przybicie kontrłat i łat - 1167,372 m2 5. Pokrycie dachów nieodeskowanych dachówką ceramiczną z otworami z przykręceniem wkrętami - 1167,372 m2 6. Pokrycie dachów nieodeskowanych dachówką ceramiczną z otworami z przykręceniem wkrętami - montaż gąsiorów z przymocowaniem wkrętami do deski kalenicowej - 106,540 m 7. Izolacje cieplne i przeciwdźwiękowe z wełny mineralnej 20 cm, pionowe z płyt układanych na sucho - 1167,372 m2 8. Izolacje przeciwilgociowe i przeciwwodne z folii polietylen. szerokiej - 1167,372 m2 9. Boazeria z listew drewnianych o szer. 45 do 80 mm - 119,700 m2 10. Ruszty drewniane pod boazerię - 119,700 m2 11. Boazeria z listew drewnianych - lakierowanie - 119,700 m2 12. Elementy wykończenia boazerii - listwa kątowa - 159,600 m 13. Elementy wykończenia boazerii - ćwierćwałek - 159,600 m 14. Rynny dachowe z PCW łączone na uszczelki - półokrągłe o śr. 125 mm - 159,600 m 15. Rynny dachowe z PCW łączone na uszczelki - leje spustowe - 14,000 szt. 16. Rury spustowe z PCW okrągłe o śr. 110 mm - 56,000 m 17. Obróbki blacharskie z blachy powlekanej o szer. w rozwinięciu do 25 cm - 9,225 m2. Prace należy wykonać zgodnie z projektem budowlano - wykonawczym, który ze względów technicznych dostępny jest tylko w wersji papierowej w tut. Urzędzie (materiały przetargowe są bezpłatne). Zamówienie obejmuje wykonanie całości przedmiotu zamówienia i jeżeli Wykonawca w kosztorysie Ofertowym nie wyceni jakichkolwiek robót, wówczas Zamawiający uzna, że zostały one skalkulowane w innej pozycji..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.20.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych, sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą oferenci, którzy spełniają następujące warunki: A/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; B/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; C/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonane zamówienia; D/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Na potwierdzenie, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy z dnia 13 kwietnia 2007r. - Prawo zamówień publicznych (wraz z przepisami wykonawczymi i późniejszymi zmianami), zamawiający żąda w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, następujących dokumentów : 1/ oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 prawa zamówień publicznych; 2/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, 3/ aktualne zaświadczenie właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń , że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4/ informacji na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników w okresie ostatniego roku kalendarzowego, oraz informacje o kwalifikacjach podstawowego personelu kierowniczego i technicznego proponowanego do zatrudnienia na budowie w realizacji robót oraz zobowiązanie do zatrudnienia kierownika budowy z nie mniej niż trzyletnim doświadczeniem na tym stanowisku, 5/ wykaz robót wykonanych w kresie ostatnich 3 lat o zakresie porównywalnym z przedmiotem niniejszego zamówienia, wraz z referencjami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością - potwierdzający, że oferent jako główny wykonawca budowlany zrealizował co najmniej dwa przedsięwzięcia budowlane o charakterze i trudności wykonania porównywalnym jak niniejsze zamówienie, 6/ dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - wymagane ubezpieczenie w wysokości równoważnej z oferowaną ceną. Brak któregokolwiek z dokumentów spowoduje wykluczenie wykonawcy. Z postępowania o udzielenie zamówienia również wykluczeni zostaną wykonawcy - wg treści art. 24 ust.2 prawa zamówień publicznych. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Oferty zostaną odrzucone wg treści art.89 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych. Przy dokonywaniu oceny spełniania w/w warunków brane będą pod uwagę możliwości wykonania przedmiotowego zamówienia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: j.w..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.urzadgminy.gniezno.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Gniezno
al. Reymonta 2
62-200 Gniezno.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Gniezno al. Reymonta 2 sekretariat, pokój nr 15.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Na budowę w/w świetlicy Gmina Gniezno złożyła wniosek o przyznanie pomocy w ramach działania 313.322, 323 (Odnowa i rozwój wsi) Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013..
INNE PRZETARGI Z GNIEZNA
- Wykonanie nakładki z betonu asfaltowego na ul. Dąbrówki w Gnieźnie
- ZAKUP I SUKCESYWNA DOSTAWA NOWYCH WORKÓW DO ZBIÓRKI ODPADÓW SEGREGOWANYCH
- Budowa infrastruktury kanalizacyjnej do terenów inwestycyjnych gminy Gniezno - Jankowo Dolne, Lulkowo, Kalina - projekt
- Obsługa portierni Zakładu Opiekuńczo Leczniczego SP ZOZ wraz z obsługą wewnętrznej centrali automatycznej sygnalizacji pożaru
- Mnichowo - modernizacja kompleksu sportowego "Orlik" działka nr 172 - część III: piłkochwyty
- Obsługa w zakresie odbioru i zagospodarowania odpadów z terenów zielonych miasta Gniezna oraz z siedziby Zakładu Zieleni Miejskiej w Gnieźnie
więcej: przetargi w Gnieznie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.