Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-07-04
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Czarnków: budowa parkingu dla samochodów osobowych wraz z przebudową drogi dojazdowej przy ul. Wieleńskiej w Czarnkowie Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Miasta Czarnków, do kontaktów: Rafał Figlarz, Pl. Wolności 6, 64-700 Czarnków, woj. wielkopolskie, tel. 067 2552801, 2555604, fax 067 2552677, e-mail: inwestycje@czarnkow.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.czarnkow.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa parkingu dla samochodów osobowych wraz z przebudową drogi dojazdowej przy ul. Wieleńskiej w Czarnkowie. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Czarnków ul.Wieleńska. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Budowa drogi dojazdowej o nawierzchni z kostki brukowej betonowej grub. 8cm na podsypce cementowo-piaskowej - kostka szara ułożona w jodełkę. Budowa parkingu o nawierzchni z kostki betonowej grubości 8 cc na podsypce cementowo-piaskowej - kostka szara ułożona w jodełkę. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty 36 miesięcy. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 1. Droga dojazdowa pow. 473,6 m2 - podbudowa z kruszyw łamanych,grubość w-wy po zagęszczeniu 20 cm, - naw. z kostki betonowej grub. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem - kostka szara ułożona w jodełkę, - chodnik z kostki brukowej betonowej grub. 6 cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem - kostka koloru melanż 62 m2 2. Parking pow. 2081 m2 - podbudowa z kruszyw łamanych,grubość w-wy po zagęszczeniu 20 cm, - naw. z kostki betonowej grub. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem - kostka koloru szarego ułożona w jodełkę, - chodniki z kostki brukowej betonowej grubości 6 cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem - kostka koloru melanż 316 m2. 3. Chodnik do osiedla z kostki brukowej betonowej grubości 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem - kostka cegła szara układana w jodełkę - 278 m2. 4. Odwodnienie drogi dojazdowej i parkingu - studnie rewizyjne z kręgów bet. o średnicy 1000 mm i głębokości 3m w gotowym wykopie szt. 3 głębokości 2m w gotowym wykopie szt 1. - kanały z rur PCW o średnicy 315mm łączone na wcisk 43 m o średnicy 200mm łączone na wcisk 173 m - studzienki ściekowe uliczne betonowe o średnicy 500mm z osadnikiem bez syfonu szt. 8. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.11.2006
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wymagane jest wpłacenie wadium w wysokości 4.000,- zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia oraz nie podlegać wykluczenia z postępowania na podstawie przepisów art. 24, ust. 1i2 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo Zamówień publicznych (Dz.U.Nr 19, poz. 177 z późn. zm.). W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalnoścu gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływemterminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oraz oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o treści odpowadającej art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo Zamówień Publicznych, 2. Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj. Zamawiający wymaga aby Wykonawca w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia wykonał należycie robotę budowlaną, której przedmiotem było wykonanie: budowa lub przebudowa drogi o nawierzchni asfaltowej lub z kostki betonowej polbruk, lub budowa parkingu z kostki betonowej o całkowitej wartości robót równej co najmniej 100 000 PLN. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia oraz dokumenty od zleceniodawców, że roboty zostały wykonane należycie - opinie, referencje itp. 3. Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia i posiadającymi odpowiednie uprawnienia w danej specjalności tj. co najmniej 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń lub w zakresie ograniczonym. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz osób nadzoru technicznego, które będą uczestniczyć w wykonaiu zamówienia oraz decyzje o stwierdzeniu odpowiedniego przygotowania zawodowego wraz z aktualnymi zaświadczeniami o ich przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Doświadczenie zawodowe: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie Zamawiający wymaga przedstawienia wykazu robót wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (rozpoczętych i zakończonych w w/w okresie) polegających na wykonaniu co najmnie jednej roboty określonej w pkt II.1. Za spełnienie w/w warunku zostanie przyznany 1 pkt, natomiast za każdą następną należycie wykonaną robotę spełniającą warunki Zamawiającego w zakresie wartości i rodzaju robót oraz okresie jej realizacji, potwierdzoną dokumentami od zleceniodawców o należytym jej wykonaniu zostanie dodatkowo przydzielony 1 pkt. b) W przypadku składania wniosku o dopuszczenie do udziału w przetargu przez podmioty występujące wspólnie w/w warunek będzie oceniany łącznie. c) Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie mniejsza niż 5, zamawiający zaprosi do składania ofert wszystkich Wykonawców spełniających wymagane warunki. d) W przypadku gdy Wykonawcy uzyskają taką samą liczbę punktów, o kolejności wyboru zadecyduje suma kwot robót budowlanych spełniajacych warunki wymagane przez zamawiającego. e) Wraz z zaproszeniem do składania ofert, Zamawiający przekaże Wykonawcy Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia, zgodnie z art. 51, ust. 4 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, przedstawiające aktualny stan faktyczny i prawny/W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, wyżej wymieniony dokument musi być żłożony przez każdego Wykonawcę/ 2. wykaz robót budowlanych wykonanych przez Wykonawcę z należytą starannością w okresieostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (rozpoczętych i zakończonych w w/w okresie) wraz z podaniem: wartości oraz daty i miejsca wykonania tych robót oraz ich zleceniodawców/ W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców,, wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez tych Wykonawców, którzy potwierdzą spełnienie warunku/. 3. Dokumenty od zleceniodawców potwierdzające należyte wykonanie robót wymienionych w wykazie, o którym mowa w pkt. 2 np. referencje,opinie itp. 4. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonanych przez nich czynności/ W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zam owienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, wyżej wymieniony dokument musi być złożony łącznie przez wszystkich Wykonawców. 5. Dokumenty stwierdzające, że osoby, o których mowa w pkt. 4 posiadają wymagane uprawnienia tj. 1)Decyzję o nadaniu uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń lub w ograniczonym zakresie wydane wg aktualnie obowiązujących przepisów Prawa Budowlanego lub odpowiadające im uprawnienia (drogowe) wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. 2) Aktualne zaświadczenie o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa osóbposiadających w/w uprawnienia. 6. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o treści odpowiadającej art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych , wymagane wg art. 50 w/w ustawy . W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę/ 7. W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do wniosku musi być dołączony oryginał pełnomocnictwa lub poświadczona natarialnie za zgodność z oryginałem jego kopia. 8. Wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu wraz z wymaganymi załącznikami należy złożyć w formie oryginałów. pozostałe dokumenty ( nie dotyczy oświadczeń,upoważnień lub pełnomocników) mogą być przedstawione w formie oryginałów lub poświadczonych za zgodność z oryginałem kopii. dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być opatrzone klauzulą / ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM/ i poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.07.2006 godzina 14:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 27.06.2006.
INNE PRZETARGI Z CZARNKOWA
więcej: przetargi w Czarnkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa dróg gminnych w m. Jenin, Gm. Bogdaniec
- Remont odcinków ulic Słowackiego oraz Skierniewickiej w Rawie Mazowieckiej
- REMONT NAWIERZCHNI UTWARDZONYCH PLACÓW PRZY BUDYNKU SĄDU APELACYJNEGO W RZESZOWIE - STRONA ZACHODNIA I PÓŁNOCNA
- "Modernizacja korony Zapory Wodnej Besko"
- Budowa drogi gminnej - ulicy Alibaby w Ostrowi Mazowieckiej, wraz z infrastrukturą techniczną na dz. nr ew. 849/14
- Przebudowa drogi gminnej nr 080614C w miejscowości Grążawy
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.