Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-12-08
Kałków: Dostawa żywności na potrzeby Domu Pomocy Społecznej im Sue Ryder w Kałkowie Godowie gm. Pawłów w 2011 roku
Numer ogłoszenia: 352319 - 2010; data zamieszczenia: 08.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom dla Osób Starych w Kałkowie-Godowie , Godów 88, 27-225 Kałków, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3343862, 0600039912, faks 041 3343863.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina-pawlow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Placówka Pomocy Społecznej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa żywności na potrzeby Domu Pomocy Społecznej im Sue Ryder w Kałkowie Godowie gm. Pawłów w 2011 roku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Dostawa żywności na potrzeby Domu Pomocy Społecznej im Sue Ryder w Kałkowie Godowie gm. Pawłów w 2011 roku. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę całodobowego wyżywienia Dzienna racja pokarmowa dla pensjonariusza DLS wynosić będzie: 1. produkty zbożowe (w przeliczeniu na mąkę) - 270 g pieczywo mieszane - 250 g mąka i makarony - 50 g kasze - 40 g 2. mleko i produkty mleczne (w przeliczeniu na mleko płynne) - 1150 ml mleko - 550 ml sery twarogowe - 60 g sery podpuszczkowe - 20 g 3. jaja ? szt. 4. mięso, wędliny, ryby, (w przeliczeniu na mięso z kością) - 200 g mięso - 110 g wędliny - 40 g ryby - 40 g 5. masło 30 g 6. inne tłuszcze 15 ml. 7. ziemniaki 350 g 8. warzywa i owoce obfitujące w witaminę C 230 g 9. warzywa i niektóre owoce obfitujące w karoten 120 g 10. inne warzywa i owoce 280 g 11. cukier i słodycze (w przeliczeniu na cukier) 75 g cukier 60 g dżemy i marmolady 30 g Energia w kaloriach: 2500-2600 Białko ogółem w g.: 90 w tym zwierzęce 58 Tłuszcze w g.: 88 Węglowodany w g.: 347 1. Wszystkie etapy procesu produkcyjnego, łącznie z napełnianiem termosów powinny przebiegać bez zbędnych przestojów, celem zabezpieczenia przed zanieczyszczeniem zepsuciem i rozwojem drobnoustrojów chorobotwórczych. 2. Posiłki powinny być przewożone w termosach gastronomicznych zapewniających utrzymanie temperatury spożywania potraw oraz posiadających odpowiednie atesty Państwowego Zakładu Higieny, Zakładu Badania Żywności i Przedmiotów Użytku. 3. Transport posiłków prowadzony będzie samochodami dostosowanymi do przewożenia środków spożywczych. 4. Posiłki dostarczane będą 3 razy dziennie w godzinach: - śniadanie: godz. 800-830 - obiad: godz. 1300-1330 - kolacja: godz. 1700-1730 5. Posiłki będą dzielone na dwa oddziały: oddział A - 60 posiłków oddział B - 28 posiłków 6. Dokładna liczbę posiłków na dany dzień zamawiający będzie podawał wykonawcy telefonicznie lub faksem do godz. 1000 dnia poprzedniego. Zakres zamówienia obejmuje usługi zgodnie z CPV: przedmiot główny - 55521200-0..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.12.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy którzy posiadają doświadczenie zawodowe rozumiane jako należyte wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat usług polegających na dostawie żywności dla min. jednej placówki o charakterze zakładu opieki zdrowotnej lub placówki pomocy społecznej dla min 50 pacjentów lub podopiecznych.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy którzy 1. dysponują środkami transportu oraz termosami umożliwiającymi przewóz żywności do siedziby zamawiającego zgodnie z wymaganiami niniejszego przetargu. Wykaz wyposażenia technicznego należy dołączyć do oferty. 2. dysponują zapleczem kuchennym spełniających następujące wymagania: a. Zaplecze kuchenne w którym przygotowywane będą posiłki powinno posiadać pozytywną opinie właściwego terenowego inspektora sanitarnego w sprawie dopuszczenia do użytkowania. b. Zaplecze kuchenne powinno znajdować się w odległości zapewniającej dowóz posiłków do siedziby DPS w Kałkowie w temperaturze odpowiedniej do spożycia. Przyjmuje się, iż takie warunki zostaną zapewnione przy odległości nie większej niż 100 km. od siedziby zamawiającego.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Informacja o lokalizacji zaplecza kuchennego.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy prawo zamówień publicznych dopuszcza zmiany zawartej umowy pod następującymi warunkami. Zmiana nie może dotyczyć wysokości wynagrodzenia za wykonany przedmiot zamówienia Zmiany mogą być spowodowane następującymi okolicznościami: - Zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy, na inne spełniające warunki określone w SIWZ np. osób z uprawnieniami; - Zmiana osób podanych w ofercie wykonawcy, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy, nie wymaga aneksu do umowy (zmiana jest możliwa na osoby spełniające wymogi SIWZ, a dla skutecznej zmiany niezbędne jest uzyskanie zgody Zamawiającego na zaproponowaną osobę); - Siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ; - Zmiana obowiązującej stawki VAT; - Zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy, na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu; Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo Zamówień Publicznych: - Zmiana danych teleadresowych, - Zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego).
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina-pawlow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej im Sue Ryder w Kałkowie Godowie
Godów 88
27-225 Pawłów.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.12.2010 godzina 13:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej im Sue Ryder w Kałkowie Godowie Godów 88 27-225 Pawłów.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi restauracyjne na rzecz uczniów Szkoły Podstawowej nr 7 im. rtm. Witolda Pileckiego we Wrocławiu w roku szkolnym 2025/2026.
- Usługa przygotowania, dostawy i wydawania obiadów dla uczniów Zespołu Szkół w Michałowie.
- usługa kompleksowej organizacji dwudniowej konferencji "Uczyć jak to łatwo powiedzieć! O uczeniu kompetencji w praktyce i teorii szkolnej"
- Świadczenie usług cateringowych
- Zapewnienie sali szkoleniowej i wyżywienia podczas 5 spotkań Interesariuszy programu RENEWAT
- Usługa żywienia w systemie zleconym
więcej: Usługi dowożenia posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.