eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SiewierzUsługi kateringowe na całodzienne żywienie pacjentów Szpitala Chorób Płuc w Siewierzu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-09

Siewierz: Usługi kateringowe na całodzienne żywienie pacjentów Szpitala Chorób Płuc w Siewierzu
Numer ogłoszenia: 35231 - 2009; data zamieszczenia: 09.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: SPZOZ Szpital Chorób Płuc , ul. ks. bp.Zb. Oleśnickiego 21, 42-470 Siewierz, woj. śląskie, tel. 032 6741142 w. 25, 665202820, faks 032 6741471.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.silesia-region.pl/scpsiewierz/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi kateringowe na całodzienne żywienie pacjentów Szpitala Chorób Płuc w Siewierzu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i dostawa posiłków diety podstawowej dla całodziennego wyżywienia pacjentów Szpitala Chorób Płuc w Siewierzu, ul. Ks. Bp. Zb. Oleśnickiego 21. Przybliżona ilość pacjentów - 43 dziennie, Przewidywana ilość posiłków w skali miesiąca wynosi ok. 1280 osobodni, a w skali całego okresu świadczenia usługi: 15360 osobodni. Rodzaje diet: 1.1 Dieta podstawowa - zgodnie z obowiązującymi normami Instytutu Żywności i Żywienia. Posiłki dla pacjentów przyjmowanych w godzinach od 24.00 do 7.00 będą zgłaszane telefonicznie o godz. 7,00 rano, następnie potwierdzone pisemnie przez pielęgniarkę oddziałową na podstawie raportów, natomiast dla pacjentów przyjmowanych w godz. Od 7.00 do 12.00 będą zgłaszane telefonicznie do godz. 14,00 jako korekta relewy i potwierdzone na piśmie przez pielęgniarkę oddziałową. Zamawiający będzie wymagał sporządzania jadłospisów dekadowych. Do oferty należy dołączyć przykładowy jadłospis dekadowy dla diety normalnej wraz z gramaturą. 1.2 Każdy posiłek podstawowy: śniadanie, obiad 2 daniowy, kolacja (musi zawierać dostateczną ilość produktów białkowych oraz dodatki warzyw, bądź owoce). Do posiłków: śniadanie i kolacja należy dodać herbatę wraz z cukrem, natomiast do obiadu kompot, kisiel płynny itp. 1.3. Harmonogram wydawania posiłków: śniadanie - 8.00 - 8.30, obiad - 12.00 -12.30, kolacja - 17.30 -18.00, 1.4 Wykonawca ma dostarczyć posiłki własnym transportem, którego koszt ma być wliczony w cenę oferty. 1.5 Warunki przygotowania, transportu oraz przechowywania pożywienia muszą spełniać wszelkie wymogi sanitarno-epidemiologiczne. Niezbędne naczynia i sztućce zapewnia Wykonawca. 1.6 W celu rozdzielenia posiłków przywiezionych przez Wykonawcę, Zamawiający udostępni na parterze oddział tzw. kuchenkę czystą. Do mycia i dezynfekcji naczyń Zamawiający może udostepnić Wykonawcy kuchenkę brudną tzw. zmywak. 1.7 Wykonawca zapewnia codzienny depozyt w postaci 4 posiłków diety cukrzycowej, z których Zamawiajacy może ale nie musi skorzystać. Zamawiający płaci tylko za dostarczone posiłki diety cukrzycowej, zgodnie z zaleceniem lekarza prowadzącego lub dyżurnego. W interesie Wykonawcy jest należyta gospodarka depozytem tak, by nie pozostawały produkty zlej jakosci (odpowiednia rotacja)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.89.42.20 - Posiłki szpitalne 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków 55.52.12.00 - Usługi dowożenia posiłków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: wadium nie wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamowienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunkow: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamowienia; 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamowienia; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamowienia. 2. Z ubiegania się o zamowienia publicznego wyklucza się wykonawcow, ktorzy: 2.1 nie spełniają warunkow udziału w postępowaniu o zamowienie publiczne z art. 22 Prawa zamowień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4. 2.2 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamowień publicznych. 2.3 wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawcow w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji. 2.4 złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania. 2.5 nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunkow udziału w postępowaniu lub dokumentow potwierdzających spełnianie tych warunkow z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamowień publicznych. 2.6 nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamowień publicznych składa następujące dokumenty: A.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. A.2) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych. A.3) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy lub usługi te zostały wykonane należycie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.silesia-region.pl/scpsiewierz/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: adres pkt I.1.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.02.2009 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego.

IV.3.5) Termin związania ofertą: do 19.03.2009.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.