To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-10-26
Ciechanów: Remont części II piętra w budynku Urzędu Skarbowego w Ciechanowie przy ul. Warszawskiej 58 - III etap
Numer ogłoszenia: 352320 - 2011; data zamieszczenia: 26.10.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 283324 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Ciechanowie, ul. Warszawska 58, 06-400 Ciechanów, woj. mazowieckie, tel. 023 6723538, 6724439 w. 221, faks 023 6723538.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont części II piętra w budynku Urzędu Skarbowego w Ciechanowie przy ul. Warszawskiej 58 - III etap.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane na II piętrze budynku Urzędu Skarbowego w Ciechanowie ul. Warszawska 58 polegające na: - wykonaniu dwóch pomieszczeń biurowych w miejsce aktualnie istniejących 6 pomieszczeń biurowych i 1 pomieszczenia magazynowego oraz części korytarza zgodnie z rysunkiem poglądowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, - remoncie hallu przy w/w pomieszczeniach oraz wyremontowanych pomieszczeniach socjalnych - zgodnie z rysunkiem poglądowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: - rozbiórkę istniejących ścianek działowych murowanych (pomieszczeń biurowych, pomieszczenia magazynowego) oraz montaż nowych z płyt gipsowo kartonowych zgodnie z załączonym rysunkiem poglądowym, - demontaż szaf wnękowych, - zeskrobanie, zmycie starej farby ze ścian, skucie nierówności oraz wykonanie gładzi na ścianach, - montaż sufitów podwieszanych z płyt gipsowo-kartonowych na stelażu, obudowę pionów z płyt GK, - malowanie ścian, sufitów - kolor i rodzaj farby taki jak w wyremontowanych pomieszczeniach na I piętrze budynku - do uzgodnienia z Zamawiającym, - remont instalacji elektrycznej - demontaż istniejącej instalacji elektrycznej i wykonanie nowej instalacji w tym m.in. wykucie bruzd dla przewodów wtynkowych, wymiana przewodów, puszek i gniazd instalacyjnych, opraw oświetleniowych, włączników, podłączenie do istniejącej tablicy rozdzielczej na II piętrze, przesunięcie 4 punktów ZPK sieci komputerowej. Wykonaniu pomiarów nowej instalacji elektrycznej oraz przekazanie Zamawiającemu protokołu z w/w pomiarów - włączniki, oprawy oświetleniowe do uzgodnienia z Zamawiającym, - remont instalacji centralnego ogrzewania - wymiana grzejników c.o. żeliwnych T-1 i TA-1 na stalowe, płytowe (np. Purmo) z zaworem i głowicą termostatyczną oraz zaworem odpowietrzającym, wykonanie nowych gałązek przyłączeniowych z ukryciem ich w bruzdach, wykonanie prób ciśnieniowych, - remont podłoży - zerwanie istniejącej posadzki, rozebranie listew przypodłogowych, wyrównanie podłoża, wykonanie warstwy wyrównawczej i nowych posadzek z płytek gresowych - rodzaj płytek gresowych i ich kolorystyka taki jak wykonane na korytarzu I piętra budynku Urzędu do uzgodnienia z Zamawiającym; Płytki gresowe powinny być położone na całej powierzchni remontowanej podłogi, w taki sposób, aby po ewentualnym zdemontowaniu ściany działowej pomiędzy dwoma nowopowstałymi pomieszczeniami, wygląd podłogi stanowił jednolity wzór. - wymiana stolarki drzwiowej - wykucie ościeżnic drzwiowych, montaż ościeżnic i skrzydeł drzwiowych - kolor i wzór drzwi identyczny z drzwiami zamontowanymi do pomieszczeń biurowych na I piętrze budynku. Obustronne listwowanie drzwi, montaż listew progowych i odbojów. Demontaż 1 sztuki drzwi stalowych z ościeżnicą oraz ich zamontowanie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: - rysunek poglądowy - załącznik nr 1 do SIWZ, - przedmiar - załącznik nr 2 do SIWZ, - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - załączniki nr 3.1 - 3.5 do SIWZ . Oprócz robót wyszczególnionych w opisie przedmiotu zamówienia w zakres prac wchodzą także wszelkie roboty przygotowawcze, roboty porządkowe, zabezpieczenia pomieszczeń i poszczególnych elementów budowlanych przed ich uszkodzeniem w trakcie wykonywania prac, a w szczególności: - zabezpieczenie istniejącej sieci komputerowej przed uszkodzeniem, - zabezpieczenie okien w remontowanych pomieszczeniach, - zabezpieczenie drzwi w pobliżu prowadzonych robót, - szczelne wydzielenie remontowanych pomieszczeń na II piętrze od pozostałych użytkowanych pomieszczeń biurowych (zbudowanie ścianek działowych z płyt zabezpieczających przed możliwością przenikania kurzu do pozostałych pomieszczeń), - utrzymanie w czystości klatki schodowej w trakcie trwania prac remontowych, - ręczne wynoszenie gruzu ze zdemontowanych elementów, - zagospodarowanie placu budowy, - utrzymanie i likwidacja zaplecza budowy, - uporządkowanie placu budowy, - utylizacja odpadów powstałych w wyniku prowadzonych prac, - inne prace związane z prawidłową realizacją zamówienia. Prace muszą uwzględniać warunki szczególne polegające na wykonywaniu prac w obiekcie, w którym będzie toczyła się praca biurowa. Wyłączenia prądu, wody i centralnego ogrzewania oraz wykonywanie prac hałaśliwych, a także prac po godzinach pracy Urzędu należy uzgodnić każdorazowo z Zamawiającym. Stacja trafo znajduje się w bezpośrednim sąsiedztwie nieruchomości Urzędu (ok. 15 m). Na zapleczu budynku znajduje się utwardzony plac, który może być wykorzystany na zlokalizowanie zaplecza. Roboty zostaną wykonane z materiałów Wykonawcy. Wszystkie materiały wykończeniowe, w tym ich rodzaj i kolorystyka podlegają uzgodnieniu z Zamawiającym. Wykonawcy mogą dokonać wizji lokalnej w dniu 19.09.2011r. o godz. 12.00. Osobą upoważnioną do kontaktowania się z Wykonawcami w tym zakresie jest - Justyna Filipczyk - tel. 23 672-35-38 wew.188. 2. Szczegółowy zakres prac opisany jest przez przedmiar robót oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - załącznik nr 2 i załączniki nr 3.1-3.5 do SIWZ. Przedmiar robót powinien być odczytywany w powiązaniu ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz SIWZ. 3. Wymienione w jakiejkolwiek części opisu przedmiotu zamówienia nazwy, marki wyrobów, nie są obligatoryjne dla Wykonawców. Wykonawca ma prawo do zaoferowania innych wyrobów pod warunkiem zapewnienia parametrów technicznych, co najmniej identycznych z parametrami wyrobów wymienionymi w opisie przedmiotu zamówienia..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.10.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- NICOLA Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Polskie Drogi 6, 02-775 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 77451,53 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 91096,32
Oferta z najniższą ceną: 86735,05 / Oferta z najwyższą ceną: 91835,80
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z CIECHANOWA
- Dostawa pieczywa i wyrobów cukierniczych dla 12 placówek oświatowych oraz żłobka położonych na terenie miasta Ciechanów na 2025 rok
- Wykonanie zadania w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach realizacji inwestycji pod nazwą "Budowa lodowiska stacjonarnego zadaszonego wraz z infrastrukturą na terenie MOSiR w Ciechanowie."
- "Świadczenie usługi ratownictwa wodnego na krytej pływalni Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Ciechanowie przy ul. 17 Stycznia 60 B oraz kąpieliskach miejskich w sezonie letnim 2025 roku."
- Materiały niezbędne do operacji okulistycznych
- Świadczenie usług pocztowych
- Zakup samochodu do przewozu osób wraz z oznakowaniem specjalistycznym, wyposażeniem w sprzęt łączności oraz instalacją monitoringu wizyjnego / Straż Miejska
więcej: przetargi w Ciechanowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Remont lokalu zlokalizowanego przy ul. Armii Krajowej 29/5 w Goleniowie z przeznaczeniem na mieszkanie treningowe
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- "Podłączenie wykonanej instalacji fotowoltaicznej do budynku Szkoły Podstawowej w Stróży "budynek stary " ul. Akacjowa 2A, 23-206 Stróża Kolonia, Dz. 175/4 (.....)"
- Remont pomieszczeń Domu Studenta Nr 2 Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu przy ul. Wspólnej 11.
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku" - II postępowanie
więcej: Roboty w zakresie burzenia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.