Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-12-05
Opole: Dostawa artykułów papierniczych dla jednostek organizacyjnych Politechniki Opolskiej.
Numer ogłoszenia: 352323 - 2008; data zamieszczenia: 05.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Opolska , ul. Stanisława Mikołajczyka 5, 45-271 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4006256, 4006294, faks 077 4006294, 4556080.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.po.opole.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.przetargi.po.opole.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów papierniczych dla jednostek organizacyjnych Politechniki Opolskiej..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa artykułów papierniczych dla jednostek organizacyjnych Politechniki Opolskiej..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.30 - Papier do drukowania 30.19.76.44 - Papier kserograficzny 30.19.91.00 - Kalka; papier samokopiujący; zestawy powielające oraz papier bez kalki 30.19.92.30 - Koperty 30.19.94.10 - Papier samoprzylepny 22.99.20.00 - Papier czerpany lub tektura 30.19.93.30 - Papier ciągły do drukarek komputerowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu każdy wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium: a) w części I w wysokości - 2 000 zł (słownie: tysiace złotych), b) w części II w wysokości - 600 zł (słownie: sześćset złotych). Wykonawca przystępujący do obu części wnosi wadium w wysokości 2 600 zł (słownie: dwa tysiące sześćset złotych).III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, którzy spełniają następujące warunki: . warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, . dotyczy części I: zrealizowali w ostatnich trzech lat przed dniem ogłoszenia przetargu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum dwa zamówienia podobne tj. dostawy artykułów papierniczych o wartości przekraczającej w ciągu roku 100 tyś zł. każda. . dotyczy cześci II: zrealizowali w ostatnich trzech lat przed dniem ogłoszenia przetargu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum dwa zamówienia podobne tj. dostawy specjalistycznych artykułów papierniczych o wartości przekraczającej w ciągu roku 20 tyś zł. każda. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w punkcie 11 niniejszej w SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił na dzień składania ofert..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz zrealizowanych dostaw: - ( w części I) artykułów papierniczych o wartości powyżej 100 000 zł. rocznie każda, - (w części II) specjalistycznych artykułów papierniczych o wartości 20 000 zł rocznie każda , zrealizowanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem ogłoszenia przetargu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - z tego okresu, przygotowane wg wzoru - załącznika nr 4..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.po.opole.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Politechnika Opolska
Sekcja Zamówień Publicznych , pok.203A
45 - 271 Opole, ul. Mikołajczyka 5.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Politechnika Opolska Sekcja Zamówień Publicznych , pok.203A 45 - 271 Opole, ul. Mikołajczyka 5.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 29 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: część I artykuły papiernicze dla jednostek organizacyjnych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 60 pozycji różnorodnych artykułów papierniczych przeznaczonych do pracy biurowej.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.30-1, 30.19.76.44-2, 30.19.91.00-1, 30.19.92.30-1, 30.19.94.10-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: cześć II specjalistyczne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: specjalistyczne artykuły papiernicze przeznaczone dla działu wydawnictw.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.99.20.00-0, 30.19.76.30-1, 30.19.93.30-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Zakup paliwa do pojazdów służbowych KM PSP w Opolu i podległych Jednostek Ratowniczo-Gaśniczych
- Remonty oznakowania pionowego, elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego, ogrodzeń i ekranów na drogach krajowych na terenie Rejonu GDDKiA w Nysie w okresie 36 m-cy
- Sukcesywna dostawa mieszanki mineralno-bitumicznej do stosowania na zimno dla Oddziałów Terenowych Zarządu Dróg Wojewódzkich w Opolu w 2024 i 2025 r. - w podziale na zadania
- Zielona przestrzeń rekreacyjna z budową placu zabaw dla dzieci na Zakrzowie
- Dostawa odczynników laboratoryjnych.
- D/93/2024 Zakup urządzenia do transmisji danych cyfrowych
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawy artykułów gospodarczych, biurowych i czystościowych
- Sukcesywna dostawa artykułów papierniczych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku
- Dostawa papieru do drukowania do NoOSG w Krośnie Odrzańskim
- Dostawa papieru do drukarek i kserokopiarek dla Urzędu Miasta Gdyni.
- Dostawa papieru kserograficznego przez okres 12 miesięcy dla jednostek Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach
- Sukcesywne dostawy materiałów biurowych.
więcej: Papier czerpany lub tektura »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.