eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KoszalinCałoroczne utrzymanie czystości na terenach dróg wewnętrznych na terenie miasta Koszalina

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-02-21

Koszalin: Całoroczne utrzymanie czystości na terenach dróg wewnętrznych na terenie miasta Koszalina
Numer ogłoszenia: 35232 - 2008; data zamieszczenia: 21.02.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 9276 - 2008.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Miejskich, ul. Połczyńska, 75-815 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3425417, fax 094 3425419.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Całoroczne utrzymanie czystości na terenach dróg wewnętrznych na terenie miasta Koszalina.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie obejmuje: Usługi związane z Całorocznym utrzymaniem czystości na terenach dróg wewnętrznych na terenie miasta Koszalina, polegające na systematycznym prowadzeniu usług w zakresie: 1. w okresie letnim - od 1 kwietnia 2008 roku do 31 października 2008 roku: utrzymanie terenów dróg wewnętrznych wyszczególnionych w załącznikach numer 1,2: a) zamiatanie mechaniczne i ręczne ulic, chodników, miejsc postojowych i parkingów na terenach dróg wewnętrznych powierzonych do utrzymania, w częstotliwości zapewniającej pełną estetykę, ale nie rzadziej niż jeden raz w miesiącu; b) mechaniczne lub ręczne zebranie z powierzchni ulic, ciągów pieszych i parkingów na terenach dróg wewnętrznych powierzonych do utrzymania, zabrudzeń powstałych z bieżącego ich użytkowania, w taki sposób, by uzyskać wizualny efekt czystej nawierzchni, ale nie rzadziej niż dwa razy w miesiącu; c) systematyczne lub interwencyjne usuwanie chwastów, traw, liści, gałęzi, piasku, błota, gruzu, padliny, oleju, niedopałków, szkła, papierów, opakowań z tworzyw sztucznych i innych śmieci oraz przeszkód zagrażających bezpieczeństwu ruchu i pieszych wraz z załadunkiem i wywozem nieczystości, a także ich składowaniem na wysypisku, z terenów dróg wewnętrznych powierzonych do utrzymania, w częstotliwości zapewniającej pełną estetykę, ale nie rzadziej niż dwa razy w miesiącu; d) chemiczne usuwanie chwastów z utwardzonych części dróg wewnętrznych powierzonych do utrzymania, w częstotliwości uniemożliwiającej zarastanie powierzchni ulic, ciągów pieszych, ścieżek rowerowych i parkingów, ale nie rzadziej niż jeden raz w miesiącu, z zachowaniem odrębnych przepisów i wymogów dotyczących stosowania środków chemicznych; e) koszenie traw, grabienie i ich wywóz z terenów zielonych znajdujących się w obrębie dróg wewnętrznych powierzonych do utrzymania, w częstotliwości wynikającej z bieżących potrzeb, ale nie rzadziej niż jeden raz w miesiącu; f) systematyczne czyszczenie krat wpustów ulicznych znajdujących na terenach dróg wewnętrznych powierzonych do utrzymania, w częstotliwości uniemożliwiającej zapychanie odpływu wód deszczowych, ale nie rzadziej niż jeden raz w miesiącu; g) opróżnianie koszy na śmieci o pojemności nie mniejszej niż 45 litrów ( w ilości 40 sztuk), zamontowanych na terenach dróg wewnętrznych powierzonych do utrzymania, w częstotliwości dopasowanej do potrzeb, ale nie rzadziej niż jeden raz w tygodniu; h) wywóz nieczystości z opróżnianych koszy ulicznych i powstałych w procesie sprzątania terenów dróg wewnętrznych powierzonych w utrzymanie, na miejsce składowania odpadów komunalnych, w częstotliwości dopasowanej do potrzeb, ale nie rzadziej niż jeden raz w tygodniu; i) montaż i demontaż uszkodzonych koszy na śmieci, naprawa koszy częściowo uszkodzonych, konserwacja i malowanie oraz wymiana koszy na nowe, według zaistniałych potrzeb, w najkrótszym możliwym czasie, ale nie dłuższym niż 14 dni, j) utrzymanie w czystości koszy na śmieci poprzez ich mycie i dezynfekcję w częstotliwości gwarantującej pełną ich estetykę, ale nie rzadziej niż jeden raz w miesiącu, 2. w okresie zimowym - od 01 lutego 2008 roku do 31 marca 2008 roku utrzymanie terenów dróg wewnętrznych wyszczególnionych w załączniku numer 2: a) prace wymienione w punkcie 1, w przypadku korzystnych warunków pogodowych i braku opadów śniegu, gołoledzi i innych skutków zimy; b) podczas występowania opadów śniegu bądź gołoledzi - usuwanie skutków zimy, polegające na zwalczaniu śliskości i opadów śniegu na jezdniach, ciągach pieszych, parkingach i miejscach postojowych, na terenach dróg wewnętrznych powierzonych w utrzymanie, z częstotliwością zapewniającą bezpieczeństwo ruchu użytkownikom dróg i zgodną ze standardami zimowego utrzymania dróg w III kolejności odśnieżania, zdefiniowanym w załączniku nr.4 oraz Rozporządzeniem Ministra Środowiska (Dz. U. nr 230 poz. 1960 z 2005r.), polegające na : · posypywaniu ciągów pieszych piaskiem lub innymi środkami uszorstaniającymi za pomocą posypywarki lub ręcznie, · posypywaniu jezdni chlorkiem sodu, magnezu lub wapnia za pomocą posypywarki lub ręcznie, z wyjątkiem dróg z polbruku i elementów betonowych , które należy posypywać wyłącznie piaskiem, · odgarnianiu śniegu za pomocą pługu lub ręcznie i wywozie jego nadmiaru (ilości powodujące znaczne utrudnienia w ruchu pieszych) na miejsce składowania, · zakupie i gromadzeniu w/w materiałów, · utrzymaniu całodobowej przez siedem dni w tygodniu gotowości sprzętu technicznego, · organizacji ruchu na czas trwania prac, c) zapewnienie z ramienia Wykonawcy całodobowego przez siedem dni w tygodniu nadzoru nad prowadzeniem akcji zimowej na terenach dróg wewnętrznych, d) pozimowe sprzątnięcie nawierzchni z terenów dróg wewnętrznych powierzonych w utrzymanie z pozostałości po usuwaniu skutków zimy, 3. w okresie zimowym - od 01 listopada 2008 roku do 31 marca 2009 roku utrzymanie terenów dróg wewnętrznych wyszczególnionych w załącznikach numer 1, 2: a) prace wymienione w punkcie 1, w przypadku korzystnych warunków pogodowych i braku opadów śniegu, gołoledzi i innych skutków zimy; b) podczas występowania opadów śniegu bądź gołoledzi - usuwanie skutków zimy, polegające na zwalczaniu śliskości i opadów śniegu na jezdniach, ciągach pieszych, parkingach i miejscach postojowych, na terenach dróg wewnętrznych powierzonych w utrzymanie, z częstotliwością zapewniającą bezpieczeństwo ruchu użytkownikom dróg i zgodną ze standardami zimowego utrzymania dróg w III kolejności odśnieżania, zdefiniowanym w załączniku nr.4 oraz Rozporządzeniem Ministra Środowiska (Dz. U. nr 230 poz. 1960 z 2005r.), polegające na : · posypywaniu ciągów pieszych piaskiem lub innymi środkami uszorstaniającymi za pomocą posypywarki lub ręcznie, · posypywaniu jezdni chlorkiem sodu, magnezu lub wapnia za pomocą posypywarki lub ręcznie, z wyjątkiem dróg z polbruku i elementów betonowych , które należy posypywać wyłącznie piaskiem, · odgarnianiu śniegu za pomocą pługu lub ręcznie i wywozie jego nadmiaru (ilości powodujące znaczne utrudnienia w ruchu pieszych) na miejsce składowania, · zakupie i gromadzeniu w/w materiałów, · utrzymaniu całodobowej przez siedem dni w tygodniu gotowości sprzętu technicznego, · organizacji ruchu na czas trwania prac, c) zapewnienie z ramienia Wykonawcy całodobowego przez siedem dni w tygodniu nadzoru nad prowadzeniem akcji zimowej na terenach dróg wewnętrznych, d) pozimowe sprzątnięcie nawierzchni z terenów dróg wewnętrznych powierzonych w utrzymanie z pozostałości po usuwaniu skutków zimy,

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.20.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane Kod CPV wg słownika 2008: 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane Oryginalny kod CPV: 90.21.20.00 - Usługi odśnieżania Kod CPV wg słownika 2008: 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 161551,32 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.02.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o, ul. Komunalna 5, 75-724 Koszalin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 161551.32
  • Oferta z najniższą ceną: 161551.32 / oferta z najwyższą ceną: 217496.48
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.