To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-11-25
Ogłoszenie nr 352382 - 2016 z dnia 2016-11-25 r.
Pabianice: ZAKUP NARZĘDZI, PRZYRZĄDÓW I MATERIAŁÓW ELEKTRYCZNYCH W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU PN. CHCĘ BYĆ NAJLEPSZY W SWOIM ZAWODZIE
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuRegionalny Program Operacyjny Województwa Łódzkiego, Oś Priorytetowa XI Edukacja, Kwalifikacje, Umiejętności, Działanie XI. 3 Kształcenie zawodowe
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 333552
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Nr 1 im. Jana Kilińskiego w Pabianicach, krajowy numer identyfikacyjny
47205765500000, ul.
ul. Piotra Skargi
21,
95200
Pabianice, państwo
Polska, woj.
łódzkie, tel.
42 215 41 73, faks
42 215 34 74, e-mail
sekretariat@zs1.pabianice.com.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.mechanik.edu.pl/
Adres profilu: http://www.mechanik.edu.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: szkoła publiczna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZAKUP NARZĘDZI, PRZYRZĄDÓW I MATERIAŁÓW ELEKTRYCZNYCH W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU PN. CHCĘ BYĆ NAJLEPSZY W SWOIM ZAWODZIE
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):2/2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa transportem własnym i na własny koszt do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowych urządzeń, sprzętu, przyrządów oraz wyposażenia z branży elektrycznej w ramach realizacji projektu pn. Chcę być najlepszy w swoim zawodzie. Projekt pn. Chcę być najlepszy w swoim zawodzie jest realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego, Oś Priorytetowa XI Edukacja, Kwalifikacje, Umiejętności, Działanie XI. 3 Kształcenie zawodowe według poniższego zestawienia 1) sprężarka - szt. 1, 2) stycznik cewka na napięcie - szt. 6, 3) przekaźnik elektryczny - szt. 12, 4) przekaźnik elektryczny czasowy - załącz po czasie - szt. 12, 5) przekaźnik elektryczny czasowy - wyłącz po czasie - szt. 12, 6) czujnik indukcyjny (styk NO) - szt. 12, 7) czujnik pojemnościowy (styk NO) - szt. 12, 8) czujnik fotoelektryczny refleksyjny (styk NO) - szt. 6, 9) czujnik fotoelektryczny odbiciowy (styk NO) - szt. 6, 10) magnetyczny czujnik krańcowy montowany na siłowniku (styk NO) - szt. 24, 11) pneumoelektryczny czujnik ciśnienia ze stykiem NO - szt. 6, 12) przycisk sterowniczy monostabilny (styk NO) - szt. 12, 13) przycisk sterowniczy monostabilny (styk NC) - szt. 12, 14) przycisk sterowniczy bistabilny (styk NO) - szt. 12, 15) przycisk sterowniczy bistabilny (styk NC) - szt. 12, 16) lampka sygnalizacyjna zielona 24V DC - szt. 12, 17) lampka sygnalizacyjna czerwona 24V DC - szt. 12, 18) lampka sygnalizacyjna żółta 24V DC - szt. 12, 19) zespół przygotowania powietrza - szt. 6, 20) siłownik pneumatyczny dwustronnego działania bezsmarowy z magnetycznym tłokiem - szt. 6, 21) siłownik pneumatyczny jednostronnego działania bezsmarowy ze sprężyną 32x50 z zaworem dławiąco zwrotnym - szt. 12, 22) zawór pneumatyczny 3/2 monostabilny, sterownie ręczne ze sprężyną zwrotną NO - szt. 6, 23) zawór pneumatyczny 3/2 monostabilny, sterownie ręczne ze sprężyną zwrotną NC - szt. 6, 24) zawór pneumatyczny 3/2 bistabilny, sterowanie pneumatyczne - szt. 6, 25) zawór pneumatyczny 3/2 monostabilny, sterowanie pneumatyczne NO - szt. 6, 26) zawór pneumatyczny 3/2 monostabilny, sterowanie pneumatyczne NC - szt. 6, 27) zawór pneumatyczny 3/2 monostabilny, sterowanie cewka 24 V DC NC - szt. 6, 28) zawór pneumatyczny 3/2 monostabilny, sterowanie cewka 24 V DC NO - szt. 6, 29) zawór pneumatyczny 5/2 bistabilny, sterowanie pneumatyczne - szt. 12, 30) zawór pneumatyczny 5/2 momostabilny, sterowanie pneumatyczne - szt. 12, 31) zawór pneumatyczny 5/2 momostabilny, sterowanie ręczne przyciskiem - szt. 6, 32) elektrozawór pneumatyczny 5/2 bistabilny, sterowany dwoma cewkami 24 V DC - szt. 12, 33) elektrozawór pneumatyczny 5/2 monostabilny, sterowany cewką 24 V DC - szt. 6, 34) łącznik krańcowy pneumatyczny (styk NO)- szt. 12, 35) łącznik krańcowy pneumatyczny (styk NC) - szt. 12, 36) blok rozdzielający - szt. 12, 37) zawór zwrotno-dławiący - szt. 18, 38) zawór szybkiego spustu - szt. 6, 39) zawór bezpieczeństwa - szt. 6, 40) zawór redukcyjny - szt. 6, 41) zawór zwrotny - szt. 6, 42) zawór odcinający powietrza - szt. 6, 43) zawór czasowy (styk NO) - szt. 6, 44) zawór czasowy (styk NC) - szt. 6, 45) zawór logiczny AND - szt. 12, 46) zawór logiczny OR - szt. 12, 47) komplet narzędzi monterskich - szt. 6, 48) próbnik napięcia - szt. 6, 49) sterownik szkolny Logo 8 Siemens lub równoważny typu 12/24RCE spełniający podane w tabeli parametry - szt. 6, 50) moduł rozszerzeń kompatybilny z zestawem sterowników typu Logo 8 lub 12/24 RCE - szt. 6, 51) sterownik przemysłowy S7-1200 produkcji Siemens lub równoważny - szt. 6, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym jego charakterystyka, został zawarty w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy, wolny od wad technicznych i prawnych, dobrej, jakości, dopuszczony do obrotu, zapakowany w oryginalne opakowanie dla danego produktu, zaopatrzone w etykiety identyfikujące dany produkt, określający jego parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne oraz użytkowe. 3. Na etapie dostawy, Wykonawca dostarczy wraz z przedmiotem zamówienia instrukcję eksploatacji i konserwacji urządzeń (instrukcję obsługi, charakterystyki techniczne urządzeń, instrukcje przeglądów i napraw, karty gwarancyjne urządzeń) - wszystkie dokumenty w języku polskim, 4. Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia: Pabianice - ul. Piotra Skargi 21. 5. Realizacja zamówienia publicznego nastąpi do 30 dni od daty podpisania umowy. Zamawiający informuje, że planowany termin podpisania umowy to trzecia - czwarta dekada 2016 roku. Ostateczny termin realizacji zależeć będzie od oferty wybranego Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza możliwość skrócenia terminu realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z treścią wybranej oferty, co będzie stanowiło element oceny merytorycznej na etapie wyboru najkorzystniejszej oferty - vide kryterium oceny ofert. 6. Kody CPV: a) 31.68.10.00-3 - Akcesoria elektryczne, b) 38.41.00.00-2 - Przyrządy pomiarowe, c) 44.51.00.00-8 - Narzędzia. 7. Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimum 12 - miesięcznej gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia, datą rozpoczęcia okresu gwarancji będzie data podpisania końcowego bezusterkowego protokołu odbioru - dostawy, udzielona gwarancja nie wyłącza odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy wynikającej z przepisów Kodeksu Cywilnego. Ostateczny termin gwarancji zależeć będzie od oferty wybranego Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza możliwość terminu gwarancji na zrealizowany przedmiot zamówienia zgodnie z treścią wybranej oferty, co będzie stanowiło element oceny merytorycznej na etapie wyboru najkorzystniejszej oferty - vide kryterium oceny ofert. 8. W okresie gwarancji, Wykonawca zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, zobowiązany będzie, w przypadku wystąpienia usterki jakiegokolwiek elementu przedmiotu zamówienia do jego naprawy w terminie nie dłuższym niż 14 dni od zgłoszenia usterki. Reakcja Wykonawcy na dokonane przez Zamawiającego zgłoszenie - maksymalnie 24 godziny. 9. Warunki finansowe rozliczeń: a) Rozliczenie przedmiotu zamówienia nastąpi na podstawie potwierdzonego dowodu dostawy lub pobrania przez Zamawiającego. b) Podane w ofercie wynagrodzenie jest stałe i nie podlega waloryzacji w trakcie obowiązywania umowy. c) Wynagrodzenie będzie płatne przelewem w terminie min. 14 dni od daty otrzymania oryginału prawidłowo wystawionej faktury (rachunku). Ostateczny termin płatności zależeć będzie od oferty wybranego Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza możliwość wydłużenia terminu płatności zgodnie z treścią wybranej oferty, co będzie stanowiło element oceny merytorycznej na etapie wyboru najkorzystniejszej oferty - vide kryterium oceny ofert.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
31681000-3
Dodatkowe kody CPV:
38410000-2,
44510000-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT95252.03 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 97281.93 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z PABIANIC
- Remont bieżący nawierzchni bitumicznej dróg powiatowych
- Dostawa oleju opałowego do szkół i świetlicy na terenie Gminy Pabianice w 2025 roku
- Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa Gminy Pabianice w ramach realizacji projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd" - Dostawa serwerów i macierzy dyskowej
- Zakup oprogramowania na potrzeby realizacji projektu pn.: "Od teoretyka przez praktyka do fachowca"
- Sprzedaż i dostawa fabrycznie nowego samochodu - karawanu pogrzebowego (II postępowanie)
- Budowa chodnika w drodze powiatowej nr 3302E - ul. Niesięcin w Konstantynowie Łódzkim, gmina Konstantynów Łódzki
więcej: przetargi w Pabianicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.