Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-12-05
Opole: Ochrona fizyczna (dozorowanie)
terenu Obwodu Drogowego
w Starym Koźlu przy ul. Braci Wolnych 37
w roku 2009
Numer ogłoszenia: 352383 - 2008; data zamieszczenia: 05.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Opolu , ul. Niedziałkowskiego 6, 45-085 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4016344; 4545505, 4016330, faks 077 4544468.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl/article/oddzialy/gddkia_opole/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona fizyczna (dozorowanie) terenu Obwodu Drogowego w Starym Koźlu przy ul. Braci Wolnych 37 w roku 2009.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : a. dozorowanie Obwodu Drogowego w Starym Koźlu przy ul. Braci Wolnych 37 - tj. mienia w obiekcie Zamawiającego znajdującego się w budynku biurowym, magazynach i składowanego na przyległym terenie, w magazynie soli -IGLO- oraz na placu manewrowym, w okresie: - w dniach roboczych od godz. 15.30 do godz. 7.30 dnia następnego - w dniach wolnych od pracy całodobowo/wszystkie soboty, niedziele, święta. Szczegółowy opis, zakres i warunki wykonywania usług zawarte są w Specyfikacji Technicznej stanowiącej integralną część niniejszych SIWZ b. Oprócz prac związanych z dozorowaniem wykonawca odpowiedzialny jest za letnie i zimowe utrzymanie terenu posesji tj. utrzymuje czystość w portierni oraz odpowiedzialny jest za letnie i zimowe utrzymanie terenu posesji. W okresie letnim utrzymuje czystość w najbliższym obrębie posesji: - terenów zielonych o powierzchni 200 m2 - nawierzchni bitumicznej o powierzchni 250 m2 W okresie zimowym utrzymuje (odśnieża oraz posypuje środkami chemicznymi) najbliższy obręb posesji (dojście do budynków i magazynów) o powierzchni 50 m2 Szczegółowy opis, zakres i warunki wykonywania usług zawarte są w Specyfikacji Technicznej stanowiącej integralną część niniejszych SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.34.11.40 - Usługi dozorowania 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy niepodlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp oraz spełniający niżej określone warunki udziału w postępowaniu. Warunki udziału w postępowaniu, określone w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt 1)-3) ustawy Pzp Posiadać ważną koncesję na świadczenie usług ochrony fizycznej Posiadać średni przychód za ostatnie trzy lata obrotowe, a jeśli okres działalności jest krótszy to za wszystkie pełne lata obrotowe w wysokości nie mniejszej niż 500.000,00 zł Posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na wartość co najmniej 200.000,00 zł Zrealizować ( lub realizować ) w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania co najmniej 3 podobne zamówienia polegające na dozorowaniu, trwające przez okres co najmniej 6 m-cy. Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ( spółki cywilne/konsorcja ). W przypadku tych Wykonawców, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 i ust. 2 ustawy Pzp, natomiast warunki określone w pkt 7.2 IDW muszą spełniać łącznie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie art. 24 ustawy Pzp. Podstawą oceny spełniania warunków będą w szczególności wymagane dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt 8 IDW, na zasadzie spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków, określonych w art. 24 ust. 1 pkt 1)-9) ustawy Pzp, Wykonawcy powinni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodne z treścią Formularza 3.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Na potwierdzenie spełniania warunków opisanych w pkt 7.2. IDW Wykonawcy powinni przedłożyć następujące dokumenty : Koncesje/ę na świadczenie usług ochrony fizycznej. Część sprawozdania finansowego: bilans i rachunek zysków i strat za ostatnie 3 lata obrotowe , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. W przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - inne dokumenty określające obroty oraz zobowiązania i należności za okres jak w zdaniu poprzednim i potwierdzające spełnienie warunku w zakresie przychodu , o którym mowa w pkt 7.2.2. IDW. Polisę , a przypadku jej braku inny dokument potwierdzający , że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej , na kwotę nie mniejszą niż określono w warunku udziału w zakresie ubezpieczenia - pkt 7.2.3. IDW. Informację o doświadczeniu Wykonawcy potwierdzającą spełnienie warunku w zakresie doświadczenia , o którym mowa w pkt 7.2.4. IDW- na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.2. Do informacji powinny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji zamówienia zostały wykonane należycie..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl/article/oddzialy/gddkia_opole/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Opolu,
Rejon w Kędzierzynie-Koźlu ul. 24 Kwietnia 4 , 47-200 Kędzierzyn-Koźle
tel. 077 482 30 61 ; 482 27 74 ,rdkkozle@opole.gddkia.gov.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.12.2008 godzina 09:55, miejsce: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Opolu, Rejon w Kędzierzynie-Koźlu ul. 24 Kwietnia 4 , 47-200 Kędzierzyn-Koźle pokój nr 2-sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Usługa kompleksowego utrzymania czystości w Oddziale Regionalnym Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Opolu oraz w podległych Placówkach Terenowych.
- Dostawa wraz z wniesieniem wyposażenia kwaterunkowego dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Opolu
- Organizacja i przeprowadzenie stacjonarnych szkoleń komputerowych w podziale na 4 części
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby jednostek administracji centralnej i Uczelnianego Ośrodka Informatycznego Politechniki Opolskiej.
- Odtworzenie popowodziowe poboczy i skarp w ciągu dróg wojewódzkich na terenie działania Zarządu Dróg Wojewódzkich w Opolu w podziale na zadania
- MODERNIZACJA OŚWIETLENIA ZEWNĘTRZNEGO - O/OPOLE, UL. WROCŁAWSKA
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi utrzymania czystości i higieny w obiekcie pływalni MOSiR w Łodzi w 2025 r. - pływalnia "Wodny Raj" przy ul. Wiernej Rzeki 2
- Usługi kompleksowego sprzątania pomieszczeń wraz z dostawą środków czystości w obiekcie Zakładu Dróg Miejskich w Mielcu
- Świadczenie usług ochrony całodobowej budynku biurowego Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Radomiu oraz placu i terenów wokół - w roku 2025
- Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania hali widowiskowo-sportowej Arena Legionowo przy ulicy Bolesława Chrobrego 50B w Legionowie
- Świadczenie usług recepcyjnych w budynku Inkubatora Przedsiębiorczości w Tarnowie ul. Rozwojowa 28 oraz usług dozoru obiektów i terenów do nich przylegających na lata 2025-2026
- Świadczenie usług utrzymania czystości: Część I - Budynek Urzędu Miejskiego w Strzelcach Kraj. Część II - Pomieszczenia Centrum Aktywności Społecznej w tym Klub Seniora w Strzelcach Krajeńskich
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.