Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-21
Tarnów: Zakup i dostawa: Aparat EKG, Szafki przyłóżkowe, Taborety nieobrotowe, Podnóżek dwustopniowy, Wózek modułowy, Wózek na brudną bieliznę, Wózek wielofunkcyjny, Wózek zabiegowy, Stoły operacyjne, Lampy operacyjne.
Numer ogłoszenia: 35238 - 2008; data zamieszczenia: 21.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wojewódzki im. św. Łukasza SPZOZ, ul. Lwowska 178a, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 014 6315460, fax 014 6315460, 6212581.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa: Aparat EKG, Szafki przyłóżkowe, Taborety nieobrotowe, Podnóżek dwustopniowy, Wózek modułowy, Wózek na brudną bieliznę, Wózek wielofunkcyjny, Wózek zabiegowy, Stoły operacyjne, Lampy operacyjne..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres 1 Aparat EKG kpl. 1. - Oddział Ratunkowy Zakres 2 Szafki przyłóżkowe szt. 40. - Oddział Ortopedii Taboret nieobrotowy szt. 4 - Blok Operacyjny Taborety szpitalne szt. 40. - Oddział Ortopedii Podnóżek dwustopniowy szt. 2. - Blok Operacyjny Wózek modułowy szt. 1. - Blok Operacyjny Wózek na brudna bieliznę szt. 1. - Oddział Ortopedii Wózek wielofunkcyjny szt. 5. - Oddział Ortopedii, Oddział Ginekologii Wózek zabiegowy szt. 2. - Oddział Chemioterapii Zakres 3 Stoły operacyjne szt. 2. - Blok Operacyjny Zakres 4 Lampy operacyjne szt. 2.- Blok Operacyjny
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.12.15.00 - Elektrokardiogram Kod CPV wg słownika 2008: 33.12.15.00 - Elektrokardiogram Oryginalny kod CPV: 33.19.20.00 - Meble medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.20.00 - Meble medyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 42.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 1.Warunkiem udziału w postępowaniu o udzieleniu zamówienia jest wniesienie wadium ogółem w wysokości : 3 475,00 zł (słownie :trzy tysiące czterysta siedemdziesiąt pięć zł ) lub na poszczególne zakresy: Zakres nr 1 : 58,00 zł Zakres nr 2 : 1 344,00 zł Zakres nr 3 : 820,00 zł Zakres nr 4 : 1 253,00 zł.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1)Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( z późn. zm.) tj. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 2.Ocena spełniania powyższych warunków zostanie dokonana na podstawie przedłożonych niżej określonych dokumentów według formuły spełnia - nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)Oświadczenie o treści określonej w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2), b)Oświadczenie o treści określonej w art. 24 prawa zamówień publicznych (załącznik nr 3), c)Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d)Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. e)Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia dostaw lub usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy lub usługi te zostały wykonane należycie (załącznik nr 5) - (załącznik/i do koperty B min. 3 dostawy potwierdzone 3 referencjami). f)Deklaracja zgodności oznaczona znakiem CE oraz certyfikat CE jednostki notyfikowanej, która brała udział w ocenie wyrobu, jeśli jest wymagane, g) Kopia dowodu wpłaty wadium np. przelew lub oryginał gwarancji - ( załącznik do koperty B W terminie do dnia 10. 03. 2008 r. do godz. 10.00)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lukasz.med.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Wojewódzki im.Św.Łukasza SP ZOZ w Tarnowie ul. Lwowska 178a 33-100 Tarnów tel/fax: 14/631 54 04.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.03.2008 godzina 10:00, miejsce: Szpital Wojewódzki im.Św.Łukasza SP ZOZ w Tarnowie ul. Lwowska 178a 33-100 Tarnów (Pawilon D II piętro) Kancelaria Ogólna.
IV.3.5) Termin związania ofertą: 08.04.2008.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Aparat EKG.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres nr 1 - Aparat EKG.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.15.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Szafki przyłóżkowe-Taborety nieobrotowe-Podnóżek dwustopniowy-Wózek modułowy-Wózek na brudną bieliznę -Wózek wielofunkcyjny-Wózek zabiegowy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres 2 Szafki przyłóżkowe szt. 40. - Oddział Ortopedii Taboret nieobrotowy szt. 4 - Blok Operacyjny Taborety szpitalne szt. 40. - Oddział Ortopedii Podnóżek dwustopniowy szt. 2. - Blok Operacyjny Wózek modułowy szt. 1. - Blok Operacyjny Wózek na brudna bieliznę szt. 1. - Oddział Ortopedii Wózek wielofunkcyjny szt. 5. - Oddział Ortopedii, Oddział Ginekologii Wózek zabiegowy szt. 2. - Oddział Chemioterapii.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.20.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Stoły operacyjne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres nr 3 - Stoły operacyjne szt. 2. - Blok Operacyjny.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.20.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Lampy operacyjne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres nr 4 - Lampy Operacyjne szt. 2. - Blok Operacyjny.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.20.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z TARNOWA
- Dostawy igieł do biopsji mammotomicznej i innych niezbędnych akcesoriów wraz z dzierżawą zamkniętego systemu do wykonywania biopsji mammotomicznej pod kontrolą USG
- Sukcesywna dostawa resuscytatorów dla potrzeb Powiatowej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Tarnowie.
- Dostawy: fartuchów chirurgicznych i ubrań operacyjnych wielokrotnego użytku oraz obuwia na sale operacyjne
- Dostawa artykułów żywnościowych do Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Tarnowie w 2025 roku
- Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej, mienia oraz ubezpieczenia komunikacyjne Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Tarnowie.
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadanie pn. "Rozbudowa drogi krajowej nr 73 na odcinku od km 129+872,05 do km 130+342,05 w m. Tarnów"
więcej: przetargi w Tarnowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa łózek elektrycznych z materacem przeciwodleżynowym i szafką
- Dostawa sprzętu medycznego
- Dostawa mebli medycznych dla UCK
- "Zakup wózków, łóżek, kozetek i stołów na potrzeby Szpitalnego Oddziału Ratunkowego"
- Dostawa sprzętu medycznego II
- Nowoczesne kształcenie kadr medycznych - fundamentem zdrowego życia
więcej: Elektrokardiogram »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.