Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-08-30
Warszawa: Dostawa i montaż podzespołów w aparacie RTG Philips Bucky Diagnost Ceiling System oraz wykonanie przeglądu technicznego
Numer ogłoszenia: 352400 - 2013; data zamieszczenia: 30.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wolski im. dr Anny Gostyńskiej Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Kasprzaka 17, 01-211 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 3894859, faks 022 3894922.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wolski.med.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż podzespołów w aparacie RTG Philips Bucky Diagnost Ceiling System oraz wykonanie przeglądu technicznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa oraz wymiana elementów zamiennych oraz wykonanie usługi przeglądu technicznego w aparacie RTG Philips Bucky Diagnost Ceiling System o numerze seryjnym 704032 202 1440. Zadanie nr 1 Dostawa wraz z wymianą następujących elementów w szczególności: 1 szt. fabrycznie nowej, regenerowanej lampy rentgenowskiej RO 1750 ROT 360. lub równoważnej, usługa zawiera odbiór zużytej lampy przez Wykonawcę oraz przeprowadzenie testów akceptacyjnych po wymianie, Wykonawca zapewni gwarancję na wymienioną lampę na co najmniej 12 miesięcy zestaw zaślepek blatu aparatu nr kat. 451213133081 lub równoważnych, 1 szt. sprężyny wózka kasetowego nr kat. 452212541284 lub równoważnej, 1 szt. prawej obudowy stołu TP750 nr kat. 451213130364 lub równoważnej. Zamawiający wymaga, aby dostarczone materiały eksploatacyjne były oryginalne, tzn. wyprodukowane przez producenta tego urządzenia, do którego dany materiał jest przeznaczony lub aby były to podzespoły równoważne, pod warunkiem, że nie posiadają parametrów gorszych od oryginalnych. Zamawiający, niezależnie od powyższych wymagań żąda, aby w przypadku zaoferowania podzespołów części równoważnych Wykonawca dołączył do oferty oświadczenie następującej treści: oświadczam, że oferowane w ofercie podzespoły części są odpowiednie dla danego rodzaju sprzętu i będą w pełni współpracowały z nim, a w przypadku awarii z winy dostarczonego podzespołu/części zobowiązuję się do naprawy urządzenia w autoryzowanym serwisie i pokrycia w całości szkód, jakie awaria ta spowodowała, oraz że wszelkie wymagane ekspertyzy związane z oceną kwestionowanych, a dostarczonych przeze mnie podzespołów części przeprowadzę na własny koszt - załącznik nr 7 do SIWZ. W przypadku niezgodności dostarczonych podzespołów części w zakresie asortymentu, ilości lub jakości, Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie, nie później niż w terminie 3 dni roboczych dostarczyć Zamawiającemu na własny koszt materiały zgodne z umową. W przypadku ujawnienia wad jakościowych po dostawie towaru, Wykonawca zobowiązany będzie do wymiany dostarczonych materiałów na wolne od wad, na własny koszt, niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 3 dni roboczych liczonych od daty zgłoszenia wad telefonicznie, e-mailowo. W przypadku, gdy Wykonawca nie wymieni wadliwego towaru na wolny od wad, Zamawiającemu po upływie 3 dni roboczych będzie przysługiwać prawo zakupu materiałów u innego dostawcy, a Wykonawca zobowiązany będzie do zwrotu kosztów brutto zakupu tych materiałów z zachowaniem prawa do naliczania kar umownych. W przypadku dostarczenia materiałów, których użycie spowoduje uszkodzenie w/w aparatu, co zostanie potwierdzone przez przedstawiciela autoryzowanego serwisu producenta urządzenia, Wykonawca zobowiązany będzie do usunięcia tych uszkodzeń w autoryzowanym serwisie producenta na swój koszt w terminie do 7 dni kalendarzowych od daty telefonicznego potwierdzonego faksem zgłoszenia uszkodzenia przez Zamawiającego oraz do zwrotu kosztów związanych z wydaniem opinii/ekspertyzy. Zadanie nr 2: Przeprowadzenie przeglądu technicznego przez autoryzowany serwis producenta zakończonego wystawieniem certyfikatu świadectwa jakości urządzenia, potwierdzającego spełnienie przez ww. aparat warunków bezpieczeństwa oraz wymogów określonych w specyfikacji producenta. Zamawiający wymaga by Wykonawca posiadał certyfikat autoryzacji producenta PHILIPS na serwis aparatury RTG do oferty należy załączyć kserokopie certyfikatu potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.12.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 27.09.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: W tym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca przedłoży w ofercie oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
dla zadania nr 1: wykonał w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej dwie usługi dostaw wraz z wymianą lampy RTG na sumę w wysokości nie mniejszej niż 50.000,00 zł każda, z podaniem ich rodzaju, wartości, dat i miejsc wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy wraz z usługami zostały wykonane należycie. dla zadania nr 2:wykonał w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej dwie usługi przeglądów aparatów RTG na sumę w wysokości nie mniejszej niż 10.000,00 zł każda, z podaniem ich rodzaju, wartości, dat i miejsc wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca przedłoży w ofercie oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca przedłoży w ofercie oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
dla zadania nr 1: opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o sumie gwarancyjnej nie niższej niż 250 000,00 PLN słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych 00100. dla zadania nr 2: opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o sumie gwarancyjnej nie niższej niż 250 000,00 PLN słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych 00100.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- inne dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:
Zamawiający wymaga by Wykonawca posiadał certyfikat autoryzacji producenta PHILIPS na serwis aparatury RTG do oferty należy załączyć kserokopie certyfikatu potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia o treści Załącznika Nr 3 do SIWZ
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wypełniony formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ Parafowane istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści umowy - załącznik nr 4 do SIWZ. Wykaz wykonanych dostaw wraz z usługą - załącznik nr 5 do SIWZ. Wykaz wykonanych usług - załącznik nr 8 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje następujące możliwości zmian niniejszej umowy w przypadku wystąpienie okoliczności, których nie można było przewiedzieć w chwili zawarcia umowy: zmiana terminu realizacji zamówienia, wynikająca z okoliczności, których nie dało się przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiana uzasadniona jest potrzebami Zamawiającego, zmiana zakresu lub sposobu realizacji przedmiotu umowy w przypadku gdy jest to zmiana korzystna dla Zamawiającego lub wynika z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy, których nie można było wcześniej przewidzieć przy zachowaniu należytej staranności, a które mają wpływ na realizację przedmiotu umowy,zmiana terminu realizacji umowy, gdy zmiana jest uzasadniona potrzebami Zamawiającego, w przypadku zmiany kluczowego personelu Wykonawcy lub Zamawiającego, w przypadku zmiany przepisów w trakcie realizacji umowy,
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wolski.med.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Wolski im. dr Anny Gostyńskiej, Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, 01 - 211 Warszawa, ul. Kasprzaka 17.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.09.2013 godzina 10:00, miejsce: Szpital Wolski im. dr Anny Gostyńskiej, Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, 01 - 211 Warszawa, ul. Kasprzaka 17 - Kancelaria Główna - Pawilon nr 2.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa podzespołów w aparacie RTG Philips Bucky Diagnost Ceiling System.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wraz z wymianą następujących elementów w szczególności: 1 szt. fabrycznie nowej, regenerowanej lampy rentgenowskiej RO 1750 ROT 360. lub równoważnej, usługa zawiera odbiór zużytej lampy przez Wykonawcę oraz przeprowadzenie testów akceptacyjnych po wymianie, Wykonawca zapewni gwarancję na wymienioną lampę na co najmniej 12 miesięcy zestaw zaślepek blatu aparatu (nr kat. 451213133081) lub równoważnych, 1 szt. sprężyny wózka kasetowego ( nr kat. 452212541284) lub równoważnej, 1 szt. prawej obudowy stołu TP750 ( nr kat. 451213130364) lub równoważnej. Zamawiający wymaga, aby dostarczone materiały eksploatacyjne były oryginalne, tzn. wyprodukowane przez producenta tego urządzenia, do którego dany materiał jest przeznaczony lub aby były to podzespoły równoważne, pod warunkiem, że nie posiadają parametrów gorszych od oryginalnych. Zamawiający, niezależnie od powyższych wymagań żąda, aby w przypadku zaoferowania podzespołów części równoważnych Wykonawca dołączył do oferty oświadczenie następującej treści: oświadczam, że oferowane w ofercie podzespoły/części są odpowiednie dla danego rodzaju sprzętu i będą w pełni współpracowały z nim, a w przypadku awarii z winy dostarczonego podzespołu części zobowiązuję się do naprawy urządzenia w autoryzowanym serwisie i pokrycia w całości szkód, jakie awaria ta spowodowała, oraz że wszelkie wymagane ekspertyzy związane z oceną kwestionowanych, a dostarczonych przeze mnie podzespołów części przeprowadzę na własny koszt załącznik nr 7 do SIWZ. W przypadku niezgodności dostarczonych podzespołów części w zakresie asortymentu, ilości lub jakości, Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie, nie później niż w terminie 3 dni roboczych dostarczyć Zamawiającemu na własny koszt materiały zgodne z umową. W przypadku ujawnienia wad jakościowych po dostawie towaru, Wykonawca zobowiązany będzie do wymiany dostarczonych podzespołów części na wolne od wad, na własny koszt, niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 3 dni roboczych liczonych od daty zgłoszenia wad telefonicznie, e-mailowo. W przypadku, gdy Wykonawca nie wymieni wadliwego towaru na wolny od wad, Zamawiającemu po upływie 3 dni roboczych będzie przysługiwać prawo zakupu podzespołów części u innego dostawcy, a Wykonawca zobowiązany będzie do zwrotu kosztów brutto zakupu tych podzespołów części z zachowaniem prawa do naliczania kar umownych. W przypadku dostarczenia podzespołów części, których użycie spowoduje uszkodzenie wyżej wwymienionego aparatu, co zostanie potwierdzone przez przedstawiciela autoryzowanego serwisu producenta urządzenia, Wykonawca zobowiązany będzie do usunięcia tych uszkodzeń w autoryzowanym serwisie producenta na swój koszt w terminie do 7 dni kalendarzowych od daty telefonicznego potwierdzonego faksem zgłoszenia uszkodzenia przez Zamawiającego oraz do zwrotu kosztów związanych z wydaniem opinii ekspertyzy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.12.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przeprowadzenie przeglądu technicznego przez autoryzowany serwis producenta zakończonego wystawieniem certyfikatu świadectwa jakości urządzenia, potwierdzającego spełnienie przez ww. aparat warunków bezpieczeństwa oraz wymogów określonych w specyfikacji producenta.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeprowadzenie przeglądu technicznego przez autoryzowany serwis producenta zakończonego wystawieniem certyfikatu świadectwa jakości urządzenia, potwierdzającego spełnienie przez ww. aparat warunków bezpieczeństwa oraz wymogów określonych w specyfikacji producenta. Zamawiający wymaga by Wykonawca posiadał certyfikat autoryzacji producenta PHILIPS na serwis aparatury RTG do oferty należy załączyć kserokopie certyfikatu potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.12.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "dostosowanie infrastruktury technicznej w Zakładach Diagnostyki Obrazowej i Radiologii do wymogów technicznych stacji diagnostycznych" - stacje diagnostyczne i sprzęt sieciowy - powtórka
- "Wykonanie izolacji poziomej fragmentu murów w Pałacu w Sztynorcie"
- Dostawa warzyw i owoców
- naprawy i usuwanie awarii wraz z pogotowiem na terenach zewnętrznych administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy w 2025 r.
- Świadczenie usługi przeglądów i konserwacji 2 wind produkcji ORONA zainstalowanych na parkingu wielopoziomowym na terenie Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej -Curie PIB w Warszawie
- Świadczenie usług pocztowych na rzecz Zarządu Mienia Skarbu Państwa w okresie latach 2025-2026 r.
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.