Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-12-08
Gliwice: DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO, SPRZĘTU MULTIMEDIALNEGO ORAZ OPROGRAMOWANIA
Numer ogłoszenia: 352405 - 2010; data zamieszczenia: 08.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Gliwicki , ul. Zygmunta Starego 17, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 32 332 66 20, faks 32 332 66 47.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatgliwicki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO, SPRZĘTU MULTIMEDIALNEGO ORAZ OPROGRAMOWANIA.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę sprzętu komputerowego, sprzętu multimedialnego oraz oprogramowania, zgodnie z Formularzem oferty technicznej.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 30.21.30.00-5, 33.19.51.00-4, 30.23.21.10-8, 32.32.34.00-7, 38.65.00.00-6, 32.32.20.00-6, 48.19.00.00-6, 48.32.20.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie złożonych oświadczeń
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie złożonych oświadczeń
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie złożonych oświadczeń
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie złożonych oświadczeń
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie złożonych oświadczeń
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian postanowień umowy, w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku: a) zmiany przepisów prawnych dotyczących przedmiotu umowy, b) wystąpienia okoliczności (siły wyższe) uniemożliwiających wykonanie czynności określonych w umowie np. powódź, kataklizmy, c) wycofania danego sprzętu z rynku pomiędzy zawarciem niniejszej umowy, a jej wykonaniem, tj. dostawą sprzętu. W sytuacji takiej należy dostarczyć sprzęt inny, niż zaoferowany przez Dostawcę, pod warunkiem, że parametry sprzętu zamiennego będą zgodne z wymogami specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Pzp: a) zmiany osób, o których mowa w § 4 niniejszej umowy, b) zmiana danych teleadresowych, zmiana formy prowadzenia działalności gospodarczej wykonawcy (np. spółki cywilnej w spółkę jawną), zmiana nazwy firmy. c) poprawianie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych. a) Warunkiem dokonania zmian postanowień niniejszej umowy jest pod rygorem nieważności zgoda obu stron wyrażona w formie pisemnego aneksu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatgliwicki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego, 44-100 Gliwice ul. Zygmunta Starego 17, pok. 350 (III p.).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.12.2010 godzina 08:15, miejsce: W siedzibie Zamawiającego, 44-100 Gliwice ul. Zygmunta Starego 17, Biuro Obsługi Klienta (parter).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt - Stawiam na rozwój - podniesienie atrakcyjności szkolnictwa zawodowego w Powiecie Gliwickim.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Komputer, Komputer przenośny, Monitor, Drukarka 1 - 5 szt., Pamięć zewnętrzna - 1 szt., Programy komputerowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 30.21.30.00-5, 33.19.51.00-4, 30.23.21.10-8, 48.19.00.00-6, 48.32.20.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa sprzętu multimedialnego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odtwarzacz DVD 1- 1 szt., Cyfrowy aparat fotograficzny - 1 szt., Rzutnik multimedialny- projektor- 3 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.34.00-7, 38.65.00.00-6, 32.32.20.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Dostawa artykułów żywnościowych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 7 przy ul. Ligonia 36 w Gliwicach
- Zawarcie umów ramowych na wykonanie usług w zakresie opracowania dokumentacji technicznych niezbędnych do naprawy szkód wyrządzonych ruchem zakładu górniczego Oddział KWK Sośnica z podziałem na 4 zadania.
- Dostawa części zamiennych do przenośników zgrzebłowych - NOWOMAG dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK Sośnica - nr grupy nr 292-10-03
- Czyszczenie separatorów ropopochodnych, tłuszczu, skrobi, neutralizatorów oraz opróżnianie, transport i przetworzenie pozyskanych odpadów z terenów administrowanych przez 4 WOG w Gliwicach.
- Świadczenie usług pocztowych dla Powiatowego Urzędu Pracy w Gliwicach w 2025r.
- Organizacja i przeprowadzenie kursów językowych
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup rocznej licencji oprogramowania MATHEMATICA lub licencji równoważnej
- Dostawa fabrycznie nowego przenośnego sprzętu komputerowego, urządzeń wielofunkcyjnych i oprogramowania na potrzeby Miejskiej Biblioteki Publicznej w Olsztynie
- Zakup i dostawa wyposażenia Sali do terapii SI wraz z kabiną SI dla szkoły podstawowej z terenu gminy Iwkowa w ramach projektu "Iwkowska EduWizja - indywidualizm, empatia, wykształcenie"
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych dla szkół podstawowych z terenu gminy Iwkowa w ramach projektu "Iwkowska EduWizja - indywidualizm, empatia, wykształcenie"
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Warszawie
- Dostawa tabletów dla WI - DE-dzp.272-694/24
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.