Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-03-07
Katowice: Moduł Integracyjny z systemem dLibra w ramach realizacji projektu Śląska Internetowa Biblioteka Zbiorów Zabytkowych zwanego dalej Projektem
Numer ogłoszenia: 35245 - 2013; data zamieszczenia: 07.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Biblioteka Śląska w Katowicach , pl. Rady Europy 1, 40-021 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2083875, faks 032 2083720.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bs.katowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Moduł Integracyjny z systemem dLibra w ramach realizacji projektu Śląska Internetowa Biblioteka Zbiorów Zabytkowych zwanego dalej Projektem.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Moduł Integracyjny z systemem Libra (MIZSD) integrujący istniejące i równolegle używane w projekcie ŚIBZZ systemy oprogramowania Workflow i dLibra ŚBC pełniącymi rolę podsystemów katalogowania i prezentacji udostępnianych zbiorów. W ramach zamówienia muszą zostać zrealizowane funkcje dodatkowe do oprogramowania Workflow. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 1 do SIWZ.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.26.00.00 - Usługi w zakresie oprogramowania 72.26.30.00 - Usługi wdrażania oprogramowania 72.26.80.00 - Usługi dostawy oprogramowania 72.26.50.00 - Usługi konfiguracji oprogramowania .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 21.06.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 2 800,00 PLN (słownie: dwa tysiące osiemset złotych, 00/100): - przelewem na rachunek Zamawiającego 44 1140 1078 0000 5008 3000 1001 - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym lub - w gwarancjach bankowych lub - w gwarancjach ubezpieczeniowych lub - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.) 2. Za datę wniesienia wadium przelewem uważa się datę uznania rachunku bankowego Zamawiającego. 3. Wymagania dotyczące wadium wnoszonego w formie gwarancji i poręczeń: - nie budzące wątpliwości, zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do zapłaty beneficjentowi/wierzycielowi/Zamawiającemu należności, w przypadku gdy: 1) zleceniodawca/dłużnik (Wykonawca) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie, 2) oferta zleceniodawcy/dłużnika (Wykonawcy) została wybrana, a: 2.1) zleceniodawca/dłużnik (Wykonawca) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2.2) zleceniodawca/dłużnik (Wykonawca) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 2.3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie zleceniodawcy/dłużnika (Wykonawcy). - zobowiązanie gwaranta/poręczyciela winno być nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze żądanie beneficjenta/wierzyciela (Zamawiającego) - gwarancja/poręczenie winny spełniać wymogi określone we właściwych przepisach. Powyższe warunki muszą wynikać z gwarancji lub poręczenia. 4. Wadium, bez względu na sposób jego wniesienia, musi obejmować co najmniej cały okres związania ofertą, o którym mowa w części V ust. 2 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 5. W przypadkach, o których mowa w części V ust. 3 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w przypadku wniesienia odwołania po upływie terminu składania ofert, Zamawiający zwróci się do Wykonawców o przedłużenie ważności wadium lub wniesienie nowego wadium. 6. W przypadku wniesienia wadium przelewem zaleca się, aby Wykonawca dołączył do oferty kserokopię dokonania przelewu. 7. W przypadku wniesienia wadium w pozostałych formach (gwarancje, poręczenia) oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium Wykonawca winien dołączyć do oferty. 8. Zamawiający dokona zwrotu wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z tym że Wykonawcy którego oferta została uznana za najkorzystniejszą Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy oraz wniesienia zabezpieczenia należytego zamówienia. W pozostałych kwestiach związanych ze zwrotem wadium, Zamawiający postąpi zgodnie z postanowieniami art. 46 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, z zastrzeżeniem ust. 4a i ust. 5. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca: 9.1. w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie, 9.2. którego oferta została wybrana: 9.2.1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 9.2.2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 9.2.3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym względzie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu wykazania spełniania powyższego warunku wykonawca wykaże, iż wykonał w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert przynajmniej trzy usługi w zakresie wdrożenia systemu obiegu dokumentów i integracji systemu obiegu dokumentów z systemami dziedzinowymi, z których każda jest o wartości brutto nie mniejszej niż 150 000 PLN, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym względzie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym względzie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym względzie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy należy przedłożyć: a) Wykaz wykonanych, głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie. Wykaz powinien zawierać przynajmniej trzy usługi w zakresie wdrożenia systemu obiegu dokumentów i integracji systemu obiegu dokumentów z systemami dziedzinowymi, z których każda jest o wartości brutto nie mniejszej niż 150 000 PLN. b) Dowodami, o których mowa wyżej, są: poświadczenie, inne dokumenty potwierdzające, że zamówienie zostało wykonane należycie (np. referencje, protokoły odbioru). Jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa wyżej, składa oświadczenie, iż wykazane przez niego usługi, zostały wykonane należycie. 2. W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy należy przedłożyć: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) Wraz z ofertą Wykonawca składa listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. Nr 50, poz. 331, z późn. zm.), albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki wymienione w punkcie III.3) ogłoszenia muszą spełniać Wykonawcy w taki sposób, aby wykazać spełnienie danego warunku łącznie. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w punkcie III.4.1) Wykonawcy składają łącznie. W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokumenty wymienione w punkcie III.6.1. muszą złożyć Wykonawcy, których te dokumenty dotyczą, w taki sposób, aby wykazać spełnienie danego warunku łącznie. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów przedkłada pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, oświadczenia i dokumenty wymienione w punktach: III.4.2) i III.6.2.a), muszą być złożone przez każdego Wykonawcę, a dokumenty wymienione w punkcie III.4.3.1) ogłoszenia przez tego Wykonawcę, którego dotyczą.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu wykonania przedmiotu Umowy, w przypadku wystąpienia okoliczności mających wpływ na ww. termin, pod warunkiem, iż okoliczności tych nie dało się przewidzieć w chwili podpisywania umowy i nie wynikły one z winy wykonawcy bądź jeżeli wynikają z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego. Dopuszcza się zmianę wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany VAT.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bs.katowice.pl (Biuletyn Informacji Publicznej - zakładka: Przetargi)
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biblioteka Śląska, Plac Rady Europy 1, 40-021 Katowice, Dział Administracyjno-Organizacyjny, pokój nr 116 (godz: 7:00 - 15:00).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.03.2013 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Biblioteki Śląskiej, Plac Rady Europy 1, 40-021 Katowice (godziny pracy Sekretariatu od poniedziałku do piątku, godz: 7:00 - 15:00).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Postępowanie przetargowe na Moduł Integracyjny z systemem dLibra w ramach realizacji projektu Śląska Internetowa Biblioteka Zbiorów Zabytkowych zwanego dalej Projektem jest realizowane w ramach Projektu Śląska Internetowa Biblioteka Zbiorów Zabytkowych współfinansowanego przez Unię Europejską ze Środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Świadczenie kompleksowych usług pralniczych na rzecz Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK Staszic-Wujek Zadanie 1. Ruch Murcki-Staszic Zadanie 2. Ruch Wujek
- Przeprowadzenie kampanii reklamowej sklepu internetowego PGG w oparciu o produkty Google
- Prowadzenie w imieniu Polskiej Grupy Górniczej S.A. składu węgla zlokalizowanego w: województwo świętokrzyskie, powiat: kielecki, gmina: Zagnańsk, Masłów lub Bodzentyn lub miasto Bodzentyn, wraz z zapewnieniem usług transportowych od Zamawiającego do składu węgla na rzecz Odbiorcy.
- Prowadzenie w imieniu Polskiej Grupy Górniczej S.A. składu węgla zlokalizowanego w: województwo warmińsko-mazurskie, powiat: ełcki, miasto: Ełk lub gmina: Ełk, Stare Juchy, Prostki lub Kalinowo, wraz z zapewnieniem usług transportowych od Zamawiającego do składu węgla na rzecz Odbiorcy.
- Prowadzenie w imieniu Polskiej Grupy Górniczej S.A. składu węgla zlokalizowanego w: województwo małopolskie, powiat: dąbrowski, gmina: Szczucin, Dąbrowa Tarnawska lub Radgoszcz, wraz z zapewnieniem usług transportowych od Zamawiającego do składu węgla na rzecz Odbiorcy.
- Prowadzenie w imieniu Polskiej Grupy Górniczej S.A. składu węgla zlokalizowanego w: województwo mazowieckie, powiat: wyszkowski, gmina: Somianka, Wyszków, Zabrodzie, Brańszczyk, Długosiodło lub Rząśnik, wraz z zapewnieniem usług transportowych od Zamawiającego do składu węgla na rzecz Odbiorcy.
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Rozwój usług cyfrowych w gminie Bukowsko"
- Dostawa systemu do obsługi Repozytorium próbek DNA.
- SZP/242-221/2024 Zakup nowej subskrypcji oprogramowania do backupu na rok 2025.
- Zakup wsparcia technicznego producenta dla systemu wykonywania kopii zapasowych - CommVault
- Zakup sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem oraz wdrożeniem
- Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Gminie Kalinowo -Dostawa sprzętu i oprogramowania informatycznego związany z realizacją projektu w ramach grantu Cyberbezpieczny Samorząd
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.