eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZgierzUSŁUGI NAPRAW POJAZDÓW OSOBOWYCH, DOSTAWCZYCH, OSOBOWO - TERENOWYCH, CIĘŻAROWYCH, AUTOBUSÓW I POZOSTAŁYCH - nr sprawy 12/ZP/16

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-12-23

Zgierz: USŁUGI NAPRAW POJAZDÓW OSOBOWYCH, DOSTAWCZYCH, OSOBOWO - TERENOWYCH, CIĘŻAROWYCH, AUTOBUSÓW I POZOSTAŁYCH - nr sprawy 12/ZP/16
Numer ogłoszenia: 352466 - 2015; data zamieszczenia: 23.12.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 31 Wojskowy Oddział Gospodarczy , ul. Konstantynowska 85, 95-100 Zgierz, woj. łódzkie, tel. 261 442 098, faks 261 442 101.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.31wog.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Obrona.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGI NAPRAW POJAZDÓW OSOBOWYCH, DOSTAWCZYCH, OSOBOWO - TERENOWYCH, CIĘŻAROWYCH, AUTOBUSÓW I POZOSTAŁYCH - nr sprawy 12/ZP/16.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na naprawie pojazdów samochodowych (osobowych, dostawczych, osobowo-terenowych, ciężarowych, autobusów i pozostałych pojazdów - przyczep i quadów) w roku 2016 dla 31 WOG Zgierz oraz jednostek i instytucji wojskowych będących na zaopatrzeniu logistycznym Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w rozdziale III SIWZ oraz załączniku nr 8 do SIWZ..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawa zamówień publicznych dla każdego z zadań oddzielnie w wysokości do 10% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.21.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: dla zadania nr 1 - 1 000,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc ) dla zadania nr 2 - 1 000,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc ) dla zadania nr 3 - 2 000,00 zł (słownie złotych: dwa tysiące) dla zadania nr 4 - 2 000,00 zł (słownie złotych: dwa tysiące)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia w trybie art. 22 ust.1 ustawy Pzp.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż posiada doświadczenie zdobyte poprzez należyte wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanie w okresie 3 lat (a jeśli okres działalności jest krótszy w tym okresie), przed upływem terminu składania ofert co najmniej 1 (jedną) usługę główną / umowę odpowiadającą swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, tj.: - dla zadań nr 1 i nr 2 - naprawa pojazdów osobowych, osobowo-terenowych i dostawczych - dla zadań nr 3 i nr 4 - naprawa pojazdów ciężarowych, autobusów i pozostałych pojazdów z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotu na rzecz którego usługa została wykonana. Wykonawca obowiązany jest do załączenia dowodów potwierdzających, że usługa została wykonana lub jest wykonywana należycie. Wartość każdej pojedynczej usługi / umowy winna być nie mniejsza niż: - dla zadania nr 1 - 50 000,00 zł brutto - dla zadania nr 2 - 50 000,00 zł brutto - dla zadania nr 3 - 50 000,00 zł brutto - dla zadania nr 4 - 50 000,00 zł brutto

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi wraz z oferta wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż dysponuje: - w przypadku złożenia oferty na zadanie nr 1 i/lub 2: - minimum 2 (dwoma) stanowiskami naprawczymi; - minimum 1 (jednym) urządzeniem do diagnostyki silnika; - minimum 1 (jednym) urządzenia do geometrii zawieszenia; - w przypadku złożenia oferty na zadanie nr 3 i/lub 4: - minimum 2 (dwoma) stanowiskami naprawczymi; - minimum 1 (jednym) urządzeniem do diagnostyki silnika; - minimum 1 (jednym)urządzenia do geometrii zawieszenia; oraz wskaże informację o podstawie do dysponowania tymi zasobami.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia w trybie art. 22 ust.1 ustawy Pzp.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia w trybie art. 22 ust.1 ustawy Pzp.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - termin przystąpienia do naprawy pojazdu - 20

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.31wog.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 31 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zgierzu, ul. Konstantynowska 85, 95-100 Zgierz budynek Nr 3, parter, pok. 5..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.01.2016 godzina 10:00, miejsce: 31 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zgierzu, ul. Konstantynowska 85, 95-100 Zgierz w Kancelarii jawnej (budynek Nr 2, I piętro) w godzinach pracy Kancelarii tj. 8.00-10.00 i 12:00-15:00.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: naprawa pojazdów osobowych, osobowo-terenowych i dostawczych dla kompleksów Nowy Glinnik, Tomaszów Mazowiecki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera rozdział III SIWZ oraz załącznik nr 8 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.21.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. termin przystąpienia do naprawy pojazdu - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: naprawa pojazdów osobowych, osobowo-terenowych i dostawczych dla kompleksów Leźnica Wielka, Zgierz, Łódź.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera rozdział III SIWZ oraz załącznik nr 8 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.21.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. termin przystąpienia do naprawy pojazdu - 20

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: naprawa pojazdów ciężarowych, autobusów i pozostałych pojazdów (przyczepy i quady) dla kompleksów Nowy Glinnik, Tomaszów Mazowiecki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera rozdział III SIWZ oraz załącznik nr 8 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.21.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. termin przystąpienia do naprawy pojazdu - 20

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: naprawa pojazdów ciężarowych, autobusów i pozostałych pojazdów dla kompleksów Leźnica Wielka, Zgierz, Łódź.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera rozdział III SIWZ oraz załącznik nr 8 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.21.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. termin przystąpienia do naprawy pojazdu - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.