Ogłoszenie z dnia 2010-12-08
Inowrocław: Wykonanie zamówień uzupełniających do zamówienia podstawowego pn.: Wykonanie bieżącej konserwacji i utrzymania dróg kategorii gminnej oraz dróg wewnętrznych w Inowrocławiu.
Numer ogłoszenia: 352479 - 2010; data zamieszczenia: 08.12.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Inowrocław, ul. F. D. Roosevelta 36, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 3555250, faks 52 3555233.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie zamówień uzupełniających do zamówienia podstawowego pn.: Wykonanie bieżącej konserwacji i utrzymania dróg kategorii gminnej oraz dróg wewnętrznych w Inowrocławiu..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: W zakres zamówienia wchodzi powtórzenie tego samego rodzaju zamówień: 1) konserwacja i naprawy dróg o nawierzchni twardej ulepszonej (bitumiczne, betonowe, z kostki betonowej i brukowej ), 2) konserwacja i naprawy dróg nieulepszonych (gruntowe, wyłożone tłuczniem), 3) konserwacja i naprawy dróg wewnętrznych o nawierzchni twardej oraz gruntowe lub wyłożone tłuczniem, 4) konserwacja i naprawy chodników będących w utrzymaniu UM Inowrocławia, do wysokosci 50% zamówienia podstawowego..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.80.00.00 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.11.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH "INODROG" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH "INODROG" SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Inodrog Sp. z o.o., Inowrocław, ul. Budowlana 38, 88-100 Inowrocław, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 231977,39 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 277709,60
Oferta z najniższą ceną: 277709,60 / Oferta z najwyższą ceną: 277709,60
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Spełnione są okoliczności udzielenia zamówienia z wolnej ręki określone w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) zamówienia udziela się dotychczasowemu Wykonawcy PRD Inodrog Sp. z o.o. w Inowrocławiu, w okresie nieprzekraczającym trzech lat od udzielenia zamówienia podstawowego (umowa nr 47/2010 z dnia 30.06.2010 r.) 2) zamówienie uzupełniające polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, 3) wartość zamówień uzupełniających nie przekracza 50% wartości zamówienia podstawowego, 5) zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego, 6) zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu nr 167566 - 2010 z dnia 14.06.2010 oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia zatwierdzonej dnia 14.06.2010 r. i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego.
INNE PRZETARGI Z INOWROCŁAWIA
- Kompleksowe ubezpieczenie Gminy Inowrocław
- Rozdrabnianie odpadów wielogabarytowych o kodzie: 20 03 07 oraz odpadów ulegających biodegradacji o kodzie: 20 02 01 na terenie RIPOK wraz z obsługą operatorską.
- "Wykonanie remontu dylatacji wiaduktu w ciągu ulicy Poznańskiej w Inowrocławiu"
- Dostawa, instalacja, wykonanie i utrzymanie oznakowania drogowego pionowego, poziomego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na drogach zarządzanych przez Prezydenta Miasta Inowrocławia.
- Dostawa i montaż 52 wiat przystankowych wraz z budową zasilania energetycznego oraz 17 elektronicznych tablic informacji pasażerskiej na terenie przystanków komunikacji publicznej w Inowrocławiu
- Rozbudowa istniejącego stawu wodnego na terenie działki nr 5 przy ul. Szymborskiej w Inowrocławiu
więcej: przetargi w Inowrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa dróg gminnych i chodników na terenie Gminy Kraśnik"
- Przegląd i konserwacja urządzeń klimatyzacji, wentylacji mechanicznej i klap przeciwpożarowych na terenie kompleksów wojskowych w Garnizonach Toruń i Inowrocław.
- Przebudowa DP 3901 na odcinku od miejscowości Ruda, gm. Gidle do granicy województwa łódzkiego
- "Odwodnienie ulic - modernizacja, remonty, konserwacja i czyszczenie w roku 2025"
- Przebudowa ul. Kolejowej w Kamieńsku
- MODERNIZACJA NAWIERZCHNI DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY BAKAŁARZEWO W 2025 R.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.