To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-11-02
Tarnowskie Góry: Wykonanie materiałów promocyjnych oraz świadczenie usług związanych z promocją inwestycyjną Powiatu Tarnogórskiego
Numer ogłoszenia: 352498 - 2010; data zamieszczenia: 02.11.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 293554 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Tarnogórski, ul. Karłuszowiec 5, 42-600 Tarnowskie Góry, woj. śląskie, tel. 032 3813786, faks 032 3813727.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie materiałów promocyjnych oraz świadczenie usług związanych z promocją inwestycyjną Powiatu Tarnogórskiego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie materiałów promocyjnych i świadczenie usług związanych z promocją inwestycyjną Powiatu Tarnogórskiego wynikających z realizacji projektu pod nazwą Inwestuj w MSAG, czyli Projekt Promocji Inwestycyjnej Terenów Międzygminnej Strefy Aktywności Gospodarczej w Powiecie Tarnogórskim współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszy Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Śląskiego na lata 2007 - 2013, Priorytet I Badanie i rozwój technologiczny (B+R), innowacje i przedsiębiorczość, Działanie 1.1 Wzmocnienie atrakcyjności inwestycyjnej regionu, Poddziałanie 1.1.2 Promocja Inwestycyjna oraz Budżetu Powiatu Tarnogórskiego 2. Zakres przedmiotu zamówienia: Zadanie 1 Organizacja konferencji prasowej inaugurującej kampanię promocyjną terenów inwestycyjnych Zadanie 2 Wykonanie i dostawa folderów z ofertą inwestycyjną wraz z mapą terenu Zadanie 3 Opracowanie i wykonanie elektronicznych narzędzi wspomagających działania promocyjne - prezentacja multimedialna na CD Zadanie 4 Rozwój elektronicznych narzędzi wspomagających działania promocyjne - rozbudowa strony internetowej MSAG Zadanie 5 Kreacja kampanii reklamowej, haseł, logotypu, layoutów, zaprojektowanie wszystkich materiałów wykorzystywanych w projekcie Zadanie 6 Wykonanie i dostawa gadżetów reklamowych wg zaplanowanych projektów Zadanie 7 Wykonanie i dostawa roll upów Zadanie 8 Wykonanie i dostawa banerów Zadanie 9 Wynajem tablic informacyjnych Zadanie 10 Przeprowadzenie kampanii outdoorowej Zadanie 11 Przeprowadzenie kampanii reklamowej w prasie regionalnej Zadanie 12 Przeprowadzenie kampanii reklamowej w Internecie Zadanie 13 Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych stanowiących wyposażenie stanowiska targowego 3. Szczegółowy zakres zamówienia określa załącznik nr 4 będący częścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). 4. Przed realizacją zamówienia Wykonawca zobowiązuje się wykonać i przekazać Zamawiającemu projekty nadruku i tłoczenia na przedmiotach zamówienia do akceptacji. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu, co najmniej dwa projekty przedmiotów zamówienia dotyczących zamówienia z każdego zadania, o których mowa wyżej, najpóźniej na 3 tygodnie przed terminem rozpoczęcia realizacji zadania, określonym w harmonogramie stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. Zamawiający w terminie do 1 tygodnia od daty dostawy projektów przez Wykonawcę przekaże wszystkie wytyczne do stworzenia ostatecznego projektu. Ostateczny projekt ma być dostarczony najpóźniej na tydzień przed terminem rozpoczęcia wykonania zadania. Zamawiający zaakceptuje ostateczną wersję projektu najpóźniej na dzień przed rozpoczęciem realizacji zadania. 5. Projekty przedmiotu zamówienia, nadruki oraz tłoczenia zostaną wykonane w oparciu o projekty wykonane przez Wykonawcę i zaakceptowane przez Zamawiającego. 6. Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia przedmiotu zamówienia do Biura Zarządzającego Międzygminną Strefą Aktywności Gospodarczej - Agencji Rozwoju Lokalnego AGROTUR S.A. w Pyrzowicach przy ul. Centralnej 5 z zastrzeżeniem punktu 7. 7. Powyższe nie dotyczy zadania 1 określonego w załączniku 4 do SIWZ. Zadanie to wykonane zostanie w siedzibie zamawiającego, tj. Starostwo Powiatowe w Tarnowskich Górach ul. Karłuszowiec 5 sala nr 305 - dotyczy organizacji konferencji, dostarczenie zaadresowanych kopert z zaproszeniami pok. nr 114 (siedziba zamawiającego) 8. Koszt dostawy przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca. 9. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia w terminie określonym w harmonogramie realizacji przedmiotu zamówienia, który stanowi załącznik nr 5 będący częścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 10. Z czynności odbioru zostanie sporządzony protokół. Odbiór nastąpi w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego w obecności przedstawiciela Wykonawcy i będzie polegał na analizie technicznej i wizualnej przedmiotu zamówienia. 11. W przypadku stwierdzenia wad lub niezgodności towarów i usług podczas odbioru przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązuje się naprawić szkodę w terminie do 3 dni od daty sporządzenia protokołu stwierdzającego daną usterkę lub wadę. 12. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 13. Okres gwarancji wynosi 24 miesiące od daty podpisania przez Zamawiającego i Wykonawcę bezusterkowego protokołu odbioru całości przedmiotu zamówienia. 14. Usługi gwarancyjne Wykonawca jest zobowiązany podjąć w terminie 48 godzin od chwili zgłoszenia wad i usterek w przedmiocie zamówienia przez Zamawiającego.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.11.43.00 - Mapy 22.85.20.00 - Foldery 72.41.30.00 - Usługi w zakresie projektowania stron WWW 79.34.00.00 - Usługi reklamowe i marketingowe 22.46.20.00 - Materiały reklamowe 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie jest realizowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013,Priorytet 1 Badanie i rozwój technologiczny (B+R),innowacje i przedsiębiorczość,Działanie 1.1 Wzmocnienie atrakcyjności inwestycyjnej regionu,Poddziałanie 1.1.2 Promocja inwestycyjna.Wykonawca zobowiązuje się wykonać wszystkie materiały promocyjne zg.z wymogami zawartymi w Wytycznych Instytucji Zarządzającej w zakresie informacji i promocji dla beneficjentów RPOWoj.Śl.na lata 2007-2013.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.10.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
duplikat FORMIND S C WITOLD DOMANIK MACIEJ LEŚNIK
jakie przetargi wygrała firma
duplikat FORMIND S C WITOLD DOMANIK MACIEJ LEŚNIK
- FORMIND S.C. W. Domanik, M. Leśnik, Pl. Osiedlowy 2/63, 41-506 Chorzów, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 441163,44 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 296724,68
Oferta z najniższą ceną: 296724,68 / Oferta z najwyższą ceną: 430000,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z TARNOWSKICH GÓR
- Instalacja węzła cieplnego w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Francuskiej 15 w Tarnowskich Górach, dz. nr 4074/74
- PRZEBUDOWA POMIESZCZEŃ ZAKŁADU DIAGNOSTYKI LABORATORYJNEJ ORAZ PRZEBUDOWA CZĘŚCI POMIESZCZEŃ BUDYNKU SZPITALA NA POTRZEBY PRACOWNI ENDOSKOPOWEJ - POWTÓRKA
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego samochodu osobowego
- Wymiana stolarki okiennej w budynku Zespołu Szkół Chemiczno - Medycznych i Ogólnokształcących w Tarnowskich Górach. Etap 4. Stolarka drewniana i PCV w piwnicy
- DOSTAWA WYROBÓW MEDYCZNYCH
- Bieżące utrzymanie nawierzchni rozbieralnych na terenie powiatu tarnogórskiego w ciągu dróg powiatowych
więcej: przetargi w Tarnowskich Górach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie i dostawę materiałów promocyjnych w ramach projektu "MOVE IT Like Lublin - inicjatywa na rzecz zrównoważonego rozwoju transportu publicznego w Kiszyniowie"
- "Zaprojektowanie, wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych do siedziby Zamawiającego".
- Dostawa materiałów promocyjnych z podziałem na zadania
- Dostawę artykułów promocyjnych i reklamowych na potrzeby Politechniki Białostockiej - ZK-DZP.262.33.2025
- Rozwój e-usług i informatyzacja Opola Lubelskiego oraz gmin partnerskich drogą do transformacji cyfrowej dotyczący Gminy Stoczek Łukowski
- Wykonanie i dostawa kalendarzy na 2026 rok w ramach Funduszy Europejskich dla Mazowsza 2021-2027
więcej: Mapy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.