To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-09-02
Łódź: REMONT PRACOWNI RZEŹBY W ZESPOLE PAŃSTWOWYCH SZKÓŁ PLASTYCZNYCH IM. TADEUSZA MAKOWSKIEGO W ŁODZI
Numer ogłoszenia: 352570 - 2013; data zamieszczenia: 02.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 150403 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Państwowych Szkół Plastycznych im. T. Makowskiego w Łodzi, ul. Gandhiego 14, 91-012 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 651 23 13, faks 42 651 23 13.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT PRACOWNI RZEŹBY W ZESPOLE PAŃSTWOWYCH SZKÓŁ PLASTYCZNYCH IM. TADEUSZA MAKOWSKIEGO W ŁODZI.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlano - instalacyjnych związanych z remontem pomieszczeń pracowni rzeźby w budynku Zamawiającego. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: a) Roboty przygotowawcze i zabezpieczające oraz rozbiórkowe, b) Roboty montażowe wykończeniowe budowlano - instalacyjne sanitarne i elektryczne, c) Roboty porządkowe w wywozem uzyskanych w trakcie prac odpadów i ich utylizacją. 3. Zakres prac: a. Roboty rozbiórkowe i przygotowawcze - rozbiórka ścian działowych i konstrukcyjnych z cegły (doświetlenie pomieszczenia) - wykonanie przesklepienia (belka stalowa INP 180 x 2) - zerwanie posadzki z wykładzin z tworzyw sztucznych - uzupełnienie tynków - zeskrobanie i zmycie starych powłok malarskich b. Roboty wykończeniowe - suche tynki - okładziny ścienne z płyt G-K - wanna do magazynowania gliny - licowanie ścian płytkami na wysokości zlewozmywaków oraz wanny - lamperia olejna - licowanie parapetów płytkami - izolacja pozioma na wysokości wpustu podłogowego - posadzki z płytek gresowych - wyprowadzenie krawędzi za pomocą kątowników aluminiowych - stolarka aluminiowa - 260x330 (drzwi dwuskrzydłowe niesymetryczne 160x200) - stolarka typowa wewnętrzna 90x200 - gładzie gipsowe - roboty malarskie - wyciągi elektryczne c. Instalacja wod - kan - wykonanie nowej instalacji kanalizacji - wpust podłogowy - zlewozmywaki dwukomorowe ze stali nierdzewnej - baterie umywalkowe naścienne d. Instalacja elektryczna - montaż opraw oświetleniowych - plafoniery - montaż opraw oświetleniowych zawieszanych - doprowadzenie zasilania 1- fazowego pod pieca do wypalania ceramiki - montaż gniazd oraz włączników 4. Szczegółowy zakres prac określa: a. Dokumentacja techniczna - załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. b. Kosztorys nakładczy (przedmiary robót) - załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 5. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: Łódź, ul. Gandhiego 14. 6. Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimum 36 - miesięcznej gwarancji na zrealizowany (wykonany) przedmiot zamówienia. Datą rozpoczęcia okresu gwarancji będzie data podpisania bezusterkowego protokołu odbioru zrealizowanego przedmiotu zamówienia, udzielona gwarancja nie wyłącza odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy wynikającej z przepisów Kodeksu Cywilnego 7. Termin realizacji zamówienia - od 15.08.2013 roku do 15.09.2013 roku. 8. Uwagi realizacyjne: a) Wszędzie tam, gdzie w przedmiarze robót występują nazwy materiałów, wyrobów lub nazwy ich producentów Zamawiający dopuszcza zastosowanie technologii, materiałów i wyrobów równoważnych do opisanych o cechach nie gorszych od wymaganych w dokumentacji projektowej lub przedmiarze robót. b) Materiały i urządzenia zastosowane do realizacji przedmiotu zamówienia muszą być nowe, oznakowane znakiem CE/B, posiadać odpowiednie certyfikaty, być wolne od wad i usterek oraz spełniać standardy jakościowe wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w art. 10 ustawy Prawo Budowlane. c) Odpady powstające w trakcie robót jak gruz, śmieci itp. wykonawca będzie usuwał z pomieszczeń na bieżąco a następnie wywoził/utylizował we własnym zakresie. Inwestor udostępni wykonawcy miejsce do ustawienia kontenera na śmieci na terenie szkolnym. 9. Warunki finansowe rozliczeń: a. podstawą wystawienia faktury będzie obustronnie podpisany końcowy protokół odbioru robót, b. wynagrodzenie będzie płatne przelewem w terminie 30 dni od daty otrzymania oryginału poprawnie wystawionej faktury. c. sposób rozliczeń - wynagrodzenie ryczałtowe określone na podstawie kosztorysu ofertowego złożonego przez Wykonawcę na etapie ofertowania. d. do końcowego odbioru robót Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć komplet dokumentów w tym: a. oświadczenie kierownika budowy o wbudowaniu materiałów i wyrobów dopuszczonych do obrotu, b. dokumenty potwierdzające wbudowanie materiałów i wyrobów dopuszczonych do obrotu, c. gwarancje producentów i dostawców na wbudowane materiały i wyroby. 10. Główny kod CPV: 45.00.00.00-0 - roboty budowlane, Dodatkowe kody CPV: a. 45.30.00.00-0 Roboty instalacyjne w budynkach b. 45.33.00.00-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne c. 45.31.10.00-0 Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych. Uwaga: 1. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone. W przypadku wystąpienia w kosztorysie nakładczym i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych nazw własnych, wskazujących na konkretnych producentów materiałów i urządzeń, należy traktować je jako przykładowe. 2. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszt dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca. 3. Wykonawca winien wszelkie koszty związane z czynnościami odbiorowymi uwzględnić w cenie oferty. 4. Wykonawca po protokolarnym przekazaniu placu budowy ponosi pełną odpowiedzialność za plac budowy oraz prace wykonane, aż do dnia protokolarnego sporządzenia i podpisania końcowego protokołu odbioru prac. Wykonawca dokonuje stosownego zabezpieczenia placu budowy przed dostępem osób postronnych (trzecich)..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-0, 45.30.00.00-0, 45.33.00.00-9, 45.31.10.00-0.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.08.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PPHU BUDOWNICTWO OGÓLNE MARIAN WDOWIAK
jakie przetargi wygrała firma
PPHU BUDOWNICTWO OGÓLNE MARIAN WDOWIAK
- PPHU Budownictwo Ogólne Marian Wdowiak, ul. Glebowa 47, 95-200 Pabianice, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 54212,26 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 40927,84
Oferta z najniższą ceną: 40927,84 / Oferta z najwyższą ceną: 77467,56
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- UBEZPIECZENIE GMINY NOWOSOLNA
- "Usługi odbierania odpadów komunalnych z jednostek Miejskiego Centrum Medycznego "Górna" w Łodzi".
- 81/ZP/2024 Sukcesywna dostawa notesów dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
- Zakup samochodów osobowych nieoznakowanych segmentu D na potrzeby KWP w Łodzi
- Usługa utrzymania czystości w budynkach Sądu Rejonowego dla Łodzi-Widzewa w Łodzi
- Usługi pralnicze dla Aresztu Śledczego w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Remont lokalu zlokalizowanego przy ul. Armii Krajowej 29/5 w Goleniowie z przeznaczeniem na mieszkanie treningowe
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.