Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-02-20
Janów Lubelski: Remonty cząstkowe nawierzchni dróg gminnych na terenie gminy Janów Lubelski w roku 2009
Numer ogłoszenia: 35260 - 2009; data zamieszczenia: 20.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Janów Lubelski , ul. Zamoyskiego 59, 23-300 Janów Lubelski, woj. lubelskie, tel. 015 8724310, faks 015 8724670.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.janowlubelski.netbip.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remonty cząstkowe nawierzchni dróg gminnych na terenie gminy Janów Lubelski w roku 2009.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remonty cząstkowe nawierzchni dróg gminnych na terenie gminy Janów Lubelski w roku 2009. Szacunkowy zakres robót remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych dla technologii masy asfaltu lanego, masy z recyklera lub otaczarki wynosi 900 m2 Szacunkowy zakres robót remontów cząstkowych dla technologii przez powierzchniowe bitumowanie z użyciem emulsji asfaltowej i grysów kamiennych wynosi 150 m2.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 24.04.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne dla obydwu wymienionych zadań są takie same. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawcę dokumentów, o których mowa punkcie VI.B.1), VI.B.3) i VI.B.4), 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, W zakresie posiadania przez wykonawcę osób zdolnych do wykonania zamówienia, wykonawca: - złoży wykaz tych osób wraz z informacjami na temat ich wykształcenia, kwalifikacji zawodowych i doświadczenia, a także zakresu wykonywanych przez te osoby czynności, - załączy dokumenty potwierdzające posiadanie przez ww. osoby uprawnień. Wykonawca jest zobowiązany przedstawić w ofercie co najmniej jednego kandydata posiadającego doświadczenie w kierowaniu podobnymi do przedmiotu zamówienia robotami na stanowisko: - kierownik budowy posiadający wykształcenie techniczne oraz uprawnienia budowlane w specjalności drogi, a także minimum 2-letnie doświadczenie jako kierownik robót drogowych, Należy ponadto załączyć kopie wymaganych uprawnień budowlanych do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie wraz z aktualnym zaświadczeniem o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia.2000 r. o samorządach architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. 2001 r., Nr 5, poz. 42 z późn. zm.). Przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, wydane na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2006r. Nr 156, poz. 1118, z późn. zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. Nr 83, poz. 578 z późn. zm.) Ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawcę dokumentów, o których mowa w punkcie VI.C.1) W przypadku składania oferty wspólnej niniejszy warunek partnerzy muszą spełniać łącznie. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, W zakresie zdolności ekonomicznej i finansowej - posiadają polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia. Ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w punkcie VI.D.1) W przypadku składania oferty wspólnej niniejszy warunek partnerzy muszą spełniać łącznie. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych. 2. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: 1) nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych, 2) podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. 3. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: 1) jest niezgodna z ustawą 2) jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust.2 pkt 3 Prawa zamówień publicznych, 3) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, 4) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 5) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub nie zaproszonego do składania ofert, 6) zawiera błędy w obliczeniu ceny, 7) wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt 3 Prawa zamówień publicznych, 8) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów, Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: A.1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę (Zadanie Nr 1 - Zał. Nr 1a, Zadanie Nr 2 - Zał. Nr 1b), A.2) Zaakceptowany przez Wykonawcę poprzez parafowanie na każdej stronie przez osoby uprawnione wzór umowy (Zał. Nr 3a, Zał. Nr 3b), B.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych wykonawca składa następujące dokumenty: B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. B.3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. B.4) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 Prawa zamówień publicznych (Zał. Nr 2). C.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: C.1) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (Zał. Nr 4) Do wykazu należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia jeżeli w wykazie (Zał. Nr 4) wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. D.W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: D.1) Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. E. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: E.1) Zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. B.1), B.3) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt.E zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym,administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania -wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. E. Dokumenty o których mowa w punkcie B.1) winny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed datą składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Dokumenty o których mowa w punkcie B.3) winny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed datą składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. F. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej F.1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo musi być w formie oryginału albo kopii poświadczonej przez uprawnione osoby np. przez notariusza, czy mocodawcę, za zgodność z oryginałem. Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt B.1) i B.3) dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określone w Zał. Nr 2, może być złożone wspólnie lub też odrębnie przez każdego z partnerów. G. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kopii potwierdzonych za zgodność przez wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem - za zgodność z oryginałem. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski,poświadczonym przez wykonawcę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.janowlubelski.netbip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Janowie Lubelskim
ul. Zamoyskiego 59
23-300 Janów Lubelski
pokój Nr 10 lub Nr 21.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Janowie Lubelskim ul. Zamoyskiego 59 23-300 Janów Lubelski pokój Nr 23 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie Nr 1 obejmuje wykonanie remontów cząstkowych dróg o nawierzchni bitumicznej masą min.-bitumiczną z recyklera lub masą asfaltu lanego, na terenie gminy Janów Lubelski w roku 2009. Szacunkowy zakres robót remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych dla technologii masy asfaltu lanego, masy z recyklera lub otaczarki wynosi 900 m2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie remontów cząstkowych dróg o nawierzchni bitumicznej masą min.-bitumiczną z recyklera lub masą asfaltu lanego, na terenie gminy Janów Lubelski w roku 2009. Szacunkowy zakres robót remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych dla technologii masy asfaltu lanego, masy z recyklera lub otaczarki wynosi 900 m2.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.04.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie Nr 2 obejmuje wykonanie remontów cząstkowych dróg o nawierzchni bitumicznej oraz tłuczniowej powierzchniowo utrwalonej przy użyciu emulsji asfaltowej i grysów kamiennych, na terenie gminy Janów Lubelski w roku 2009. Szacunkowy zakres robót remontów cząstkowych dla technologii przez powierzchniowe bitumowanie z użyciem emulsji asfaltowej i grysów kamiennych wynosi 150 m2..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie remontów cząstkowych dróg o nawierzchni bitumicznej oraz tłuczniowej powierzchniowo utrwalonej przy użyciu emulsji asfaltowej i grysów kamiennych, na terenie gminy Janów Lubelski w roku 2009. Szacunkowy zakres robót remontów cząstkowych dla technologii przez powierzchniowe bitumowanie z użyciem emulsji asfaltowej i grysów kamiennych wynosi 150 m2..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.04.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z JANOWA LUBELSKIEGO
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2821L Janów Lubelski (ul. Wojska Polskiego) - Andrzejówka - Biłgoraj (ul. bez nazwy) od km 1+027 do km 1+477(strona lewa) w zakresie budowy drogi dla pieszych
- Dostawa serwerów i urządzeń sieciowych, urządzeń UTM, zasilaczy awaryjnych i modułów bateryjnych w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd
więcej: przetargi w Janowie Lubelskim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wzmocnienie nawierzchni drogi powiatowej Nr 1374B na odcinku Słomianka - granica powiatu (Gm. Tykocin)
- MODERNIZACJA DRÓG GMINNYCH POPRZEZ WYKONANIE NAWIERZCHNI ASFALTOWYCH NA DROGACH I ULICACH NA TERENIE GMINY CIĘŻKOWICE
- Remont cząstkowy dróg gminnych na terenie gminy Tryńcza
- Remonty cząstkowe nawierzchni dróg gminnych Gminy Kruszwica
- Roboty konserwacyjne z zakresu bieżącego utrzymania dróg leśnych, drogowych obiektów inżynierskich, retencyjnych, obiektów melioracyjnych, znajdujących się w zarządzie Nadleśnictwa Kamienna Góra
- Remonty cząstkowe i bieżące dróg, ciągów pieszych i placów o nawierzchni bitumicznej.
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.