Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2010-12-08
Lublin: Dostawa protez samorozprê¿alnych prze³yku - EO/EZ-2732/83/10
Numer og³oszenia: 352653 - 2010; data zamieszczenia: 08.12.2010
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 1 w Lublinie , ul. Stanis³awa Staszica 16, 20-081 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5323935, 5325043, 5328330, faks 081 5329486.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.spsk1.lublin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Dostawa protez samorozprê¿alnych prze³yku - EO/EZ-2732/83/10.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Zadanie 1 - Protezy prze³ykowe do protezowania zwê¿eñ i przetok nowotworowych Zadanie 2 - Protezy prze³ykowe do protezowania nienowotworowych zwê¿eñ prze³yku.
II.1.4) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.
II.1.5) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.18.41.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: tak, liczba czê¶ci: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesi±cach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Oceny spe³niania tego warunku Zamawiaj±cy dokona na podstawie dokumentów okre¶lonych w czê¶ci VI.A pkt 1 SIWZ;
III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Oceny spe³nienia tego warunku Zamawiaj±cy dokona na podstawie dokumentów okre¶lonych w czê¶ci VI.A) pkt 1 SIWZ, z zastrze¿eniem pkt. 2 cz. V SIWZ.
III.3.3) Potencja³ techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Oceny spe³nienia tego warunku Zamawiaj±cy dokona na podstawie dokumentów okre¶lonych w czê¶ci VI.A) pkt 1 SIWZ, z zastrze¿eniem pkt. 2 cz. V SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Oceny spe³nienia tego warunku Zamawiaj±cy dokona na podstawie dokumentów okre¶lonych w czê¶ci VI.A) pkt 1 SIWZ, z zastrze¿eniem pkt. 2 cz. V SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Oceny spe³niania tego warunku Zamawiaj±cy dokona na podstawie dokumentów okre¶lonych w czê¶ci VI.A) pkt 1 z zastrze¿eniem pkt. 2 cz. V SIWZ.
III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, nale¿y przed³o¿yæ:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:
- o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych o¶wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJ¡CYCH, ¯E OFEROWANE DOSTAWY , US£UGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJ¡ OKRE¦LONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, ¿e oferowane dostawy, us³ugi lub roboty budowlane odpowiadaj± okre¶lonym wymaganiom nale¿y przed³o¿yæ:
- próbki, opisy lub fotografie
III.7) Czy ogranicza siê mo¿liwo¶æ ubiegania siê o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowi± osoby niepe³nosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian
zawarto w projekcie umowy stanowi±cym za³±cznik nr 6 do SIWZ
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spsk1.lublin.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 1 w Lublinie, ul. St. Staszica 16, 20-081 Lublin, Sekcja ds. Zamówieñ Publicznych, Budynek Dyrekcji - pokój nr 1Cena SIWZ: 10 z³ + VAT.
IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 16.12.2010 godzina 09:30, miejsce: Kancelaria Szpitala, pokój nr 9 Ul. Staszica 16, 20-081 Lublin.
IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
CZÊ¦Æ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Protezy prze³ykowe do protezowania zwê¿eñ i przetok nowotworowych - 30 szt..
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.18.41.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Protezy prze³ykowe do protezowania nienowotworowych zwê¿eñ prze³yku - 5 szt.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.18.41.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Zakup aparatury medycznej w podziale na 3 czê¶ci
- ¦wiadczenie us³ug telefonii stacjonarnej oraz us³ugi dostêpu do Internetu na okres 24 miesiêcy dla obiektów administrowanych przez Lubelski Urz±d Wojewódzki w Lublinie
- ¦wiadczenie us³ug holowania pojazdów oraz przechowywania pojazdów i innych ruchomo¶ci, na rzecz Izby Administracji Skarbowej w Lublinie.
- "Dostawa pieczywa na potrzeby Kuchni COZL" (znak postêpowania: COZL/DZP/AW/3412/TP-39/25)
- "Dostawa miêsa i wyrobów drobiowych na potrzeby Kuchni COZL" (znak postêpowania: COZL/DZP/AS/3412/TP- 41/25)
- "Dostawa mleka i przetworów mlecznych na potrzeby COZL" (znak postêpowania: COZL/DZP/AW/3412/TP-40/25)
wiêcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZP/CZD/054/25 DOSTAWA TYTANOWYCH ELEMENTÓW STABILIZUJ¡CYCH DO OPERACJI KOREKCYJNYCH DEFORMACJI KLATKI PIERSIOWEJ - 2 pakiety
- Dostawy sukcesywne implantów i materia³ów zu¿ywalnych.
- Dostawa materia³ów jednorazowych
- IMPLANTY DO ZABIEGÓW NEUROCHIRURGICZNYCH
- Dostawa wyrobów medycznych stosowanych przez Klinikê Chirurgii i Urologii Dzieci i M³odzie¿y dla UCK
- ¶rodki farmaceutyczne, ¶rodki dezynfekcyjne, odczynniki laboratoryjne do diagnostyki.
wiêcej: Implanty chirurgiczne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.