Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-02-06
Kunów: Usługi cateringowe polegające na zapewnieniu posiłków uczniom Zespołu Szkół w Kunowie, realizowane w ramach projektu: Zespół Szkół w Kunowie - wyrównywanie dysproporcji edukacyjnych
Numer ogłoszenia: 35268 - 2012; data zamieszczenia: 06.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół w Kunowie , ul. Fabryczna 2, 27-415 Kunów, woj. świętokrzyskie, tel. 041 26 11 898, faks 041 26 11 898.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szkunow.nazwa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi cateringowe polegające na zapewnieniu posiłków uczniom Zespołu Szkół w Kunowie, realizowane w ramach projektu: Zespół Szkół w Kunowie - wyrównywanie dysproporcji edukacyjnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi cateringowej w ramach projektu - Zespół Szkół w Kunowie- wyrównywanie dysproporcji edukacyjnych, polegającej na zapewnieniu zestawów obiadowych składających się z: połowy 3-składnikowej pizzy o średnicy min. 32cm i min. 0,33 l napoju gazowanego typu coca-cola lub równoważny dla uczniów Zespołu Szkół w Kunowie uczestniczących w w/w projekcie. Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2. Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego. Posiłki będą dostarczane do Zespołu Szkół w Kunowie, adres: ul. Fabryczna 2, 27-415 Kunów, zgodnie ze szczegółowym harmonogramem sporządzonym przez Zamawiającego po podpisaniu umowy. Wykonawca musi zapewnić różnorodność posiłków. Zapewnienie różnorodności będzie uważane za spełnione, jeśli przedstawione w proponowanym jadłospisie posiłki nie będą się powtarzały. Wykonawca obowiązany jest podawać posiłek na jednorazowych talerzach wraz z potrzebnymi sztućcami i serwetkami jednorazowymi. Ilość zestawów obiadowych w danym dniu może każdorazowo ulec zmianie w zależności od harmonogramu spotkań oraz liczby uczestników projektu obecnych na zajęciach. W powyższym przypadku, do godz. 10.00 w dniu dostarczenia posiłków Zamawiający poda Wykonawcy liczbę zamawianych posiłków. 2. Sposób realizacji zamówienia określa wzór umowy stanowiący Załącznik nr 5 do siwz..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- 1.Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu Wykonawcy, stanowiącego nie więcej niż 20% wartości przedmiotowego zamówienia podstawowego i polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia. 2.W razie stwierdzenia konieczności udzielenia zamówienia uzupełniającego Zamawiający zaprosi Wykonawcę do negocjacji i po negocjacjach na podstawie art. 66 i 67 ust. 1 pkt 6 Pzp zaproponuje zawarcie umowy w trybie zamówienia z wolnej ręki.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków 55.52.31.00 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych 55.52.40.00 - Usługi dostarczania posiłków do szkół 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków 55.32.20.00 - Usługi gotowania posiłków .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (wymienionego w rozdz. IX pkt 2 ppkt a) siwz.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, (wymienionego w rozdz. IX pkt 2 ppkt. a) siwz.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Wykonawca musi dysponować odpowiednim potencjałem technicznym umożliwiającym mu należyte wykonanie przedmiotu zamówienia oraz posiadać niezbędne kwalifikacje wymagane przy realizacji zamówienia Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów wymienionych w rozdz. IX pkt 2 lit. b) niniejszej siwz
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Wykonawca musi dysponować odpowiednim potencjałem technicznym umożliwiającym mu należyte wykonanie przedmiotu zamówienia oraz posiadać niezbędne kwalifikacje wymagane przy realizacji zamówienia Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów wymienionych w rozdz. IX pkt 2 lit. b) niniejszej siwz
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, wymienionego w rozdz. IX pkt 2 lit. a) siwz.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz ofertowy Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Pzp Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W tym przypadku Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy. 2. Zamawiający ma prawo odstąpić od umowy, zgodnie z art. 746 kc w przypadku niewywiązywania się Wykonawcy z ustalonych warunków realizacji zamówienia. 3. W przypadku niewykonania lub nienależytego wykonania usługi w terminie i godzinach ustalonych przez zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest zapłacić Zamawiającemu karę umowną w wysokości 20 % całkowitego wynagrodzenia brutto określonego jako iloczyn ceny jednostkowej brutto określonej w §3 ust. 1 i ilości przekazanych do realizacji posiłków w okresie obowiązywania umowy. 4. Zamawiający odstąpi od umowy naliczając Wykonawcy karę umowną w wysokości 20 % całkowitego wynagrodzenia brutto określonego jako iloczyn ceny jednostkowej brutto określonej w §3 ust. 1 i ilości przekazanych do realizacji posiłków w okresie obowiązywania umowy, w przypadku gdy w wyniku uprzedniego monitu ze strony Zamawiającego Wykonawca w sposób rażący zaniedbuje zobowiązania umowne. 5. W przypadku odstąpienia od umowy przez którakolwiek ze stron, z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, Wykonawca zobowiązany jest zapłacić Zamawiającemu karę umowną w wysokości 20 % całkowitego wynagrodzenia brutto określonego jako iloczyn ceny jednostkowej brutto określonej w §3 ust. 1 i ilości przekazanych do realizacji posiłków w okresie obowiązywania umowy. 6. Jeżeli kara umowna nie pokrywa całości szkody poniesionej przez Zamawiającego, Zamawiający może dochodzić odszkodowania na zasadach ogólnych.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szkunow.nazwa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół w Kunowie
ul. Fabryczna 2
27-415 Kunów
pokój: sekretariat.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.02.2012 godzina 14:00, miejsce: Zespół Szkół w Kunowie ul. Fabryczna 2 27-415 Kunów pokój: sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2. Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przygotowanie, dowóz i wydawanie ciepłych posiłków dla podopiecznych Miejskiego Schroniska dla Bezdomnych Mężczyzn w Toruniu z podziałem na części
- Świadczenie usługi cateringowej dla dzieci w Miejskim Przedszkolu nr 2 w Bochni w roku 2025
- Przygotowanie i dostarczenie posiłków do Szkoły Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Starym Folwarku i Punktu Przedszkolnego w Starym Folwarku
- Usługi gastronomiczne polegające na przygotowywaniu i dostarczaniu posiłków dla uczestników Dziennego Domu Pomocy w okresie od 02.01.2025 r. do 31.12.2026 r.
- Usługa przygotowania i wydawania gorących posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 15 im. M. Konopnickiej w Jastrzębiu-Zdroju
- Usługa przygotowania i wydawania gorących posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 9 w Jastrzębiu-Zdroju
więcej: Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.