Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-02-09
Siemiatycze: Usługa utrzymania porządku i przemieszczania gruzu i ziemi spycharką na gruzowisku
Numer ogłoszenia: 35269 - 2009; data zamieszczenia: 09.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Siemiatycze , ul. Pałacowa 2, 17-300 Siemiatycze, woj. podlaskie, tel. 085 6565800, 6565815, faks 085 6565803.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.siemiatycze.samorzady.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa utrzymania porządku i przemieszczania gruzu i ziemi spycharką na gruzowisku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa utrzymania porządku oraz przemieszczania gruzu i ziemi spycharką na gruzowisku w Siemiatyczach przy drodze do wsi Turna Duża przez okres 12 miesięcy (CPV 45112700-2, 45112200-6) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa projekt umowy (§ 4) 1. Do obowiązków Wykonawcy należy: 1)ogrodzenie i zabezpieczenie gruzowiska tak, aby zapobiec wysypywaniu gruzu w sposób niekontrolowany, 2)sprawowanie nadzoru całodobowego nad gruzowiskiem, 3)dopuszczanie do wysypywania na gruzowisko jedynie odpadów takich jak: cegły beton, tynki, ziemia, to jest odpadów z budowy, remontów i demontażu obiektów budowlanych oraz infrastruktury drogowej włącznie z glebą, 4)nie dopuszczanie do przyjmowania na gruzowisko innych odpadów, niż określone w pkt 3, 5)bieżąca rekultywacja gruzowiska. 2. Wykonawca prowadzić będzie dozór i przyjmowanie gruzu na gruzowisko: 1) w okresie od 01.03.2009r. do 31.03.2009r. w godz. od 800 - 1600 2) w okresie od 01.04.2009r. do 31.10.2009r. w godz. od 700 - 2000 3) w okresie od 01.11.2009r. do 29.02.2010r. w godz. od 800 - 1600 . 4) w okresie od 01.03.2010r. do 31.03.2010r. w godz. od 800 - 1600 5) w okresie od 01.04.2010r. do 31.10.2010r. w godz. od 700 - 2000 6) w okresie od 01.11.2010r. do 29.02.2011r. w godz. od 800 - 1600.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.00 - Roboty w zakresie kształtowania terenu .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 1000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych) Wadium może być wniesione w każdej formie przewidzianej w art. 45 ustawy PZP Wadium wniesione w formie pieniężnej należy wpłacić na konto Zamawiającego na rachunek nr 47 1020 1332 0000 1002 0037 5030III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki: 1. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3.Posiadają licencję w zakresie odbierania odpadów, 4.Posiadają uprawnienia operatorów lub zatrudniają operatorów z uprawnieniami do obsługi spycharki do przemieszczania gruzu i ziemi, 5.Posiadają co najmniej 1 spycharkę gąsienicową o mocy minimum 75 kM..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: a) Wypełniony Formularz Ofertowy (wg Załącznika nr 1 do SIWZ). b)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy (wg Załącznika nr 2 do SIWZ), d) Pełnomocnictwo (oryginał łub notarialnie potwierdzoną kopię) do podpisania oferty, jeżeli oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności dokumentem rejestracyjnym, również w przypadku konsorcjum. e) Dowód potwierdzający wniesienie wadium f) Licencja w zakresie odbierania odpadów, g) Uprawnienia operatora spycharki własną lub osoby zatrudnionej wraz z umową o zatrudnienie, Wszystkie dokumenty przedstawione w formie kserokopii muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważnioną osobę,.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.siemiatycze.samorzady.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Siemiatycze
ul. Pałacowa 2
17-300 Siemiatycze
pokój 108.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.02.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta Siemiatycze ul. Pałacowa 2 17-300 Siemiatycze pokój 111.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SIEMIATYCZ
- Opracowanie dokumentacji technicznej - przebudowa drogi powiatowej nr 1732B wraz z budową chodnika w miejscowości Turna Mała
- Zakup i dostawa sprzętu medycznego oraz komputerowego celem wparcia podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)
więcej: przetargi w Siemiatyczach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zbiornika wodnego małej retencji we wsi Dubno Gmina Boćki w formule zaprojektuj i wybuduj
- Utworzenie miejsc integracji mieszkańców oraz budowa budynku garażowo-biurowego
- Budowa placu zabaw przy zbiorniku w Morawicy
- BUDOWA ŻŁOBKA W RÓŻANIE
- ""Rozbudowa Ujęcia Wody w miejscowości Borowa oraz budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Żakowice ul. Norwida" - Budowa sieci kanalizacji sanitarnej we wsi Żakowice ul. Norwida, gm. Koluszki"
- Zagospodarowanie terenu wokół Zespołu Szkół im. prof. E. Chroboczka w Szubinie wraz z remontem dwóch sal lekcyjnych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.