Ogłoszenie z dnia 2010-12-08
Zgierz: Dostawa artykułów biurowych i materiałów eksploatacyjnych
Numer ogłoszenia: 352703 - 2010; data zamieszczenia: 08.12.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Zgierskiego, ul. Sadowa 6A, 95-100 Zgierz, woj. łódzkie, tel. 042 7190885, faks 042 7190816.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów biurowych i materiałów eksploatacyjnych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek dla Starostwa Powiatowego w Zgierzu. Szczegółowe wytyczne dotyczące realizacji zamówienia: 1) dostarczone produkty muszą być produktami bez wad fizycznych, fabrycznie nowe oraz nieużywane, 2) wskazane w opisie przedmiotu zamówienia: typy i symbole materiałów oraz nazwy ich producentów zostały określone w celu sprecyzowania parametrów i warunków techniczno-użytkowych przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych (równoważnych w stosunku do produktów oryginalnych - technicznie, jakościowo i funkcjonalnie). W przypadku oferowania produktów równoważnych Wykonawca zobowiązany jest przedstawić w załączniku Nr 3 do SIWZ (dalej zwanym formularzem cenowym) - szczegółowy opis oferowanych produktów - potwierdzający, że zaproponowane przez Wykonawcę produkty są równoważne z produktami wskazanymi przez Zamawiającego, oraz w każdym przypadku wymienić: nazwę producenta, nazwę produktu oraz symbol. W przypadku wątpliwości Zamawiającego, co do równoważności oferowanych produktów, ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy, 3) w czasie obowiązywania umowy na dostawę przedmiotu zamówienia publicznego Wykonawca nie może dostarczać wyrobów innych niż wskazane w formularzu cenowym. W przypadku produktów równoważnych dopuszczalne jest zastąpienie ich produktami oryginalnymi pod warunkiem zachowania niezmienności ceny jednostkowej brutto produktu w stosunku do ceny wskazanej w formularzu cenowym, 4) miejscem realizacji dostaw są siedziby Starostwa Powiatowego w Zgierzu mieszczące się w Zgierzu przy ul. Sadowej 6A oraz ul. Długiej 49, 5) dostawy przedmiotu zamówienia będą realizowane sukcesywnie w okresie od dnia 01.01.2011r. do dnia 31.12.2011r., według zapotrzebowania Zamawiającego określonego na piśmie i dostarczonego w formie faksu do siedziby Wykonawcy, 6) Wykonawca zobowiązany będzie zrealizować dostawę, zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego, nie później niż w terminie 2 dni roboczych, licząc od dnia przekazania Wykonawcy zapotrzebowania, o którym mowa w pkt 5, 7) każdą dostarczoną partię produktów przedstawiciel Zamawiającego, w obecności przedstawiciela Wykonawcy, sprawdzi pod kątem kompletności ilościowej i zgodności ze złożonym zapotrzebowaniem, 8) w przypadku stwierdzenia przez przedstawiciela Zamawiającego braku zamówionych produktów lub dostarczenia ich niezgodnie ze złożonym zapotrzebowaniem Wykonawca zobowiązany będzie do uzupełnienia brakującego towaru lub do jego wymiany na zgodny z zapotrzebowaniem złożonym przez Zamawiającego, w dniu dostawy i na własny koszt, 9) transport zamówionych artykułów biurowych i/ lub materiałów eksploatacyjnych oraz związane z tym koszty obciążają Wykonawcę, 10) wynagrodzenie za dostarczone zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego produkty odbywać się będzie przelewem na konto Wykonawcy, w terminie 30 dni od dnia złożenia w siedzibie Zamawiającego faktury..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.12.51.00 - Wkłady barwiące 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek 30.12.43.00 - Bębny do maszyn biurowych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.12.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CORRECT E. MIKAS, J. MIKAS SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
CORRECT E. MIKAS, J. MIKAS SPÓŁKA JAWNA
- CORRECT, E.Mikas, J.Mikas Sp. jawna, Lawendowa 12/14, 98-220 Zduńska Wola, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 534426,22 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 611918,32
Oferta z najniższą ceną: 611918,32 / Oferta z najwyższą ceną: 645780,93
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Art. 70 Ustawy określa w sposób szczegółowy określa przesłanki umożliwiające zastosowanie trybu zapytania o cenę wskazując, że Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zapytania o cenę, jeżeli przedmiotem zamówienia są dostawy lub usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Ustawy. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa artykułów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych tj. rzeczy typowych powszechnego użytku: 1) które są oferowane na rynku przez znaczną liczbę podmiotów, 2) jednocześnie wykazują się typowymi i standardowymi cechami jakościowymi, 3) ich wartość szacunkowa zamówienia jest niższa niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawi art. 11 ust. 8 Ustawy, 4) pod względem przedmiotowym są w pełni porównywalne, 5) jedynym elementem, który może je od siebie odróżniać może być ich cena, kumulatywnie spełniają przesłanki art. 70 Ustawy umożliwiające zastosowanie trybu zapytania o cenę. Zamawiający wszczął postępowanie w trybie zapytania o cen, zapraszając do składania ofert taką liczbę Wykonawców świadczących w ramach prowadzonej przez niego działalności dostawy lub usługi będące przedmiotem zamówienia, która zapewnia konkurencje oraz wybór najkorzystniejszej oferty, nie mniej niż 5.
INNE PRZETARGI Z ZGIERZA
- DOSTAWA MODELU PARTII TESTOWEJ, PARTII TESTOWEJ I WZORÓW DO PRODUKCJI SERYJNEJ TRZEWIKI Z GWOŹDZIAMI OCHRONNYMI WZÓR 925/MON
- "Nadzór autorski oraz usługi serwisowe systemów informatycznych ESKULAP i IMPULS"
- Budowa oświetlenia drogi wojewódzkiej Nr 702 od ronda w miejscowości Warszyce do miejscowości Wola Rogozińska
- Sukcesywne dostawy baterii, małego AGD, krzeseł i innych artykułów gospodarczych
- DOSTAWA MATERIAŁÓW CHEMICZNO-BUDOWLANYCH, DROBNEGO SPRZĘTU MALARSKIEGO ORAZ ARTYKUŁÓW METALOWYCH
- Dostawa wyrobów ortopedycznych i protez
więcej: przetargi w Zgierzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń kopiująco-drukujących.
- Dostawa i montaż wyposażenia Centrum Produktu Lokalnego w Leśnej w ramach projektu Centrum usług turystycznych i promocji produktów regionalnych Kowary - Gmina Leśna
- Dostawa rolek termicznych do biletomatów oraz drukarek biletowych z nadrukiem LOGO Kolei linowej "Elka" w kolorze zielonym
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych, wyrobów papierniczych oraz artykułów gospodarczych na potrzeby WS SP ZOZ w Nowej Soli
- Dostawa tonerów, tuszy do drukarek komputerowych laserowych i atramentowych oraz tonerów do kopiarek dla Starostwa Powiatowego w Inowrocławiu
- Zakup i sukcesywna dostawa materiałów kancelaryjno-biurowych, papieru biurowego, papieru ozdobnego oraz kopert (łącznie 247 pozycji w 4 częściach) - numer sprawy 1/ZP/2025
więcej: Bębny do maszyn biurowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.