eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WadowiceUtrzymanie zimowe dróg zarządzanych przez Gminę Wadowice w sezonie 2009-2010 cz. 2

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-09

Wadowice: Utrzymanie zimowe dróg zarządzanych przez Gminę Wadowice w sezonie 2009-2010 cz. 2
Numer ogłoszenia: 352718 - 2009; data zamieszczenia: 09.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski Wadowice , pl. Jana Pawła II 23, 34-100 Wadowice, woj. małopolskie.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wadowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie zimowe dróg zarządzanych przez Gminę Wadowice w sezonie 2009-2010 cz. 2.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje utrzymanie zimowe dróg zarządzanych przez Gminę WADOWICE w sezonie 2009-2010 z podziałem na następujące zakresy : a) Zakres 6 - Drogi gminne w Choczni; b) Zakres 8 - Drogi gminne w Kleczy Górnej i Wysokiej c) Zakres 12 - Drogi gminne w Kaczynie; d) Zakres 13 - Drogi gminne w Ponikwi. e) Zakres 14- Drogi gminne w Stanisławiu Górnym.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1, 2 ustawy oraz musi spełniać warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy. Wykonawca musi wykazać, że dysponuje jednostkami sprzętu i środkami transportu niezbędnymi do wykonania przedmiotu zamówienia, lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia odpowiednich maszyn w tym :; - dla zakresu 6 - min. 1 samochód ciężarowy wyposażony w pług odśnieżny i przystosowany do posypywania jezdni piaskiem lub chlorkiem sodu (alternatywnie min. 1 ciągnik kołowy z napędem na dwie osie o mocy min. 60 KM); - dla zakresu 8 - min. 1 samochód ciężarowy wyposażony w pług odśnieżny i przystosowany do posypywania jezdni piaskiem lub chlorkiem sodu (alternatywnie min. 1 ciągnik kołowy z napędem na dwie osie o mocy min. 60 KM); - dla zakresu 12 - min. 1 samochód ciężarowy wyposażony w pług odśnieżny i przystosowany do posypywania jezdni piaskiem lub chlorkiem sodu (alternatywnie min. 1 ciągnik kołowy z napędem na dwie osie o mocy min. 60 KM); - dla zakresu 13 - min. 1 samochód ciężarowy wyposażony w pług odśnieżny i przystosowany do posypywania jezdni piaskiem lub chlorkiem sodu (alternatywnie min. 1 ciągnik kołowy z napędem na dwie osie o mocy min. 60 KM); dla zakresu 14 - min. 1 samochód ciężarowy wyposażony w pług odśnieżny i przystosowany do posypywania jezdni piaskiem lub chlorkiem sodu (alternatywnie min. 1 ciągnik kołowy z napędem na dwie osie o mocy min. 60 KM); Ocena spełnienia wymagań dokonana zostanie metodą spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów dołączonych do oferty, wymaganych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty : - Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1, złożone na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do formularza oferty; - Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do formularza oferty; - Informację o dysponowaniu lub możliwości dysponowania sprzętem i środkami transportu (Potencjał techniczny) wymaganych dla realizacji przedmiotu zamówienia, na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 3 do formularza oferty: -Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia sprzętu i środków transportu niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia, jeżeli wykonawca wykazał maszyny którymi będzie dysponował, na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 3A do formularza oferty..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wadowice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego - pokój 47-48..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.10.2009 godzina 11:30, miejsce: Biuro Obsługi Mieszkańców Urzędu Miejskiego w Wadowicach - pokój nr 7.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: osoby do kontaktów-Filip Kaczyński, Michał Pławny.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Drogi gminne w Choczni.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drogi gminne w Choczni : Główna, Biała Droga, Bliźniaki, Komanie, Zarąbki, Przytnica, dr Putka, Kościelna, Góralska, Zawale, Drapówka boczna, Malatowskie, Patria, Na Łysą Górę.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Drogi gminne w Kleczy Górnej i w Wysokiej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drogi gminne w Kleczy Górnej : Zarąbki Drogi gminne w Wysokiej : Zielona, Zielona-Las, Moskałówka, Jagodnica, Na Radocką Górę, Mosiurka, Graniczna z Babicą, Wróblówka, Dział-Mrowica,Dział-Czerna, Do Dworu, Zarzecze, Dział Jagodnica, Mosiurka- Do dworu, Zielona-Rzyki.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Drogi gminne w Kaczynie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drogi gminne w Kaczynie : Na I Potok, Gawędówka, Na Górkę.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Drogi gminne w Ponikwi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drogi gminne w Ponikwi : Gracowo-Cmentarz, Sołtysowo-Huta, Książkowo-Madejowo, Sasowo-Madejowo, Mentylowo, k/Sopickiego.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Drogi gminne w Stanisławiu Górnym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stanisławiu Górnym : Sosienki, Pawlikówka, Sosienki-Draboż, Czerna II, Łubianki, Luzarówka-Stara Szkoła, Zapotocze.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.