eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrapkowiceZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG, CHODNIKÓW, PLACÓW I PARKINGÓW GMINNYCH W SEZONIE ZIMOWYM 2011/2012 W PODZIALE NA ZADANIA.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-10-26

Krapkowice: ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG, CHODNIKÓW, PLACÓW I PARKINGÓW GMINNYCH W SEZONIE ZIMOWYM 2011/2012 W PODZIALE NA ZADANIA.
Numer ogłoszenia: 352760 - 2011; data zamieszczenia: 26.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Krapkowice , ul. 3 Maja 17, 47-303 Krapkowice, woj. opolskie, tel. 077 4466800, faks 077 4466888.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krapkowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG, CHODNIKÓW, PLACÓW I PARKINGÓW GMINNYCH W SEZONIE ZIMOWYM 2011/2012 W PODZIALE NA ZADANIA..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Realizacja przedmiotu zamówienia będzie polegała na zimowym utrzymaniu nawierzchni dróg, chodników, placów i parkingów na terenie Gminy Krapkowice w podziale na zadania:1,2,3,4. Zadanie nr 1 Miasto Krapkowice: a) drogi na terenie miasta o powierzchni ogólnej - 218 344 m2 (odśnieżanie), 86 570 m2 (posypywanie) - zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ; b) chodniki, place i płyta Rynku o powierzchni ogólnej - 23 200 m2 - zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ; c) posypywanie skrzyżowań dróg na terenie miasta o powierzchni ogólnej -18 820 m2 zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. 2. Zakres prac obejmuje : 1 mechaniczne oczyszczanie powierzchni dróg, chodników, palców i parkingów i zapewnienie przejezdności dróg w okresach zimowych a w miarę potrzeb oczyszczanie, zgarnianie i wywożenie nadmiaru śniegu w przypadku nadmiernego jego nagromadzenia, 2. likwidowanie śliskości z powierzchni chodników, placów i płyty Rynku poprzez posypywanie materiałami zgodnie z technologią i normami zimowego utrzymania dróg oraz oczyszczanie, zgarnianie i wywożenie śniegu w przypadku nadmiernego jego nagromadzenia, .3. wykonywanie, w razie potrzeb, innych prac zleconych przez Zamawiającego wynikających z zimowego utrzymania. Zadanie nr 2 Sołectwa- Gwoździce, Dąbrówka Górna, Rogów Opolski: a ) drogi na terenach wiejskich o powierzchni ogólnej - 27 900 m2 - zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ. Zadanie nr 3 Sołectwa- Żywocice, Steblów, Żużela: a) drogi na terenach wiejskich o powierzchni ogólnej - 40 160 m2 - zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ. Zadanie nr 4 Sołectwa- Ściborowice, Pietna, Kórnica, Nowy Dwór, Borek: a) drogi na terenach wiejskich o powierzchni ogólnej - 34 300 m2 - zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ Zakres prac obejmuje : .1 mechaniczne oczyszczanie powierzchni dróg, zapewnienie przejezdności dróg w okresach zimowych a w miarę potrzeb oczyszczanie, zgarnianie i wywożenie nadmiaru śniegu w przypadku nadmiernego jego nagromadzenia, 2 likwidowanie śliskości poprzez posypywanie materiałami zgodnie z technologią i normami zimowego utrzymania dróg oraz oczyszczanie, zgarnianie i wywożenie śniegu w przypadku nadmiernego jego nagromadzenia, 3 wykonywanie, w razie potrzeb, innych prac zleconych przez Zamawiającego wynikających z zimowego utrzymania..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: zamawiające nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien dysponować na każde zadanie w pełni sprawnymi jednostkami sprzętowymi niezbędnymi do realizacji zamówienia wymienionymi poniżej: -pług do odśnieżania - 2 sztuki, -spycharko-ładowarka - 1 sztuka, -piaskarko-solarka - 2 sztuki, -samochód ciężarowy o ładowności co najmniej 5 ton do wywozu śniegu - 1 sztuka, - sprzęt mechaniczny do odśnieżania i posypywania chodników - 1 sztuka

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje wprowadzenie istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której, dokona się wyboru wykonawcy, jedynie w przypadku urzędowej zmiany wysokości stawki podatku VAT

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.krapkowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Krapkowicach ul. 3 Maja 17 47-303 Krapkowice..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.11.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Krapkowicach ul. 3 Maja 17, 47-303 Krapkowice pokój nr 13 na parterze..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Miasto Krapkowice: a) drogi na terenie miasta o powierzchni ogólnej - 218 344 m2 (odśnieżanie), 86 570 m2 (posypywanie) - zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ; b) chodniki, place i płyta Rynku o powierzchni ogólnej - 23 200 m2 - zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ; c) posypywanie skrzyżowań dróg na terenie miasta o powierzchni ogólnej -18 820 m2 zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. 2. Zakres prac obejmuje : 2.1 mechaniczne oczyszczanie powierzchni dróg, chodników, palców i parkingów i zapewnienie przejezdności dróg w okresach zimowych a w miarę potrzeb oczyszczanie, zgarnianie i wywożenie nadmiaru śniegu w przypadku nadmiernego jego nagromadzenia, 2.2.likwidowanie śliskości z powierzchni chodników, placów i płyty Rynku poprzez posypywanie materiałami zgodnie z technologią i normami zimowego utrzymania dróg oraz oczyszczanie, zgarnianie i wywożenie śniegu w przypadku nadmiernego jego nagromadzenia, 2.3wykonywanie, w razie potrzeb, innych prac zleconych przez Zamawiającego wynikających z zimowego utrzymania..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2 Sołectwa: Gwoździce, Dąbrówka Górna, Rogów Opolski: a ) drogi na terenach wiejskich o powierzchni ogólnej - 27 900 m2 - zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ. Zakres prac obejmuje : 1 mechaniczne oczyszczanie powierzchni dróg, zapewnienie przejezdności dróg w okresach zimowych a w miarę potrzeb oczyszczanie, zgarnianie i wywożenie nadmiaru śniegu w przypadku nadmiernego jego nagromadzenia, 2. likwidowanie śliskości poprzez posypywanie materiałami zgodnie z technologią i normami zimowego utrzymania dróg oraz oczyszczanie, zgarnianie i wywożenie śniegu w przypadku nadmiernego jego nagromadzenia, 3. wykonywanie, w razie potrzeb, innych prac zleconych przez Zamawiającego wynikających z zimowego utrzymania..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 3 Sołectwa: Żywocice, Steblów, Żużela: a) drogi na terenach wiejskich o powierzchni ogólnej - 40 160 m2 - zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ 3. Zakres prac obejmuje : 1 mechaniczne oczyszczanie powierzchni dróg, zapewnienie przejezdności dróg w okresach zimowych a w miarę potrzeb oczyszczanie, zgarnianie i wywożenie nadmiaru śniegu w przypadku nadmiernego jego nagromadzenia, 2. likwidowanie śliskości poprzez posypywanie materiałami zgodnie z technologią i normami zimowego utrzymania dróg oraz oczyszczanie, zgarnianie i wywożenie śniegu w przypadku nadmiernego jego nagromadzenia, 3 wykonywanie, w razie potrzeb, innych prac zleconych przez Zamawiającego wynikających z zimowego utrzymania..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 4 Sołectwa: Ściborowice, Pietna, Kórnica, Nowy Dwór, Borek: a) drogi na terenach wiejskich o powierzchni ogólnej - 34 300 m2 - zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ Zakres prac obejmuje : 1 mechaniczne oczyszczanie powierzchni dróg, zapewnienie przejezdności dróg w okresach zimowych a w miarę potrzeb oczyszczanie, zgarnianie i wywożenie nadmiaru śniegu w przypadku nadmiernego jego nagromadzenia, 2. likwidowanie śliskości poprzez posypywanie materiałami zgodnie z technologią i normami zimowego utrzymania dróg oraz oczyszczanie, zgarnianie i wywożenie śniegu w przypadku nadmiernego jego nagromadzenia, 3.wykonywanie, w razie potrzeb, innych prac zleconych przez Zamawiającego wynikających z zimowego utrzymania..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.