Ogłoszenie z dnia 2008-12-05
Gostynin: Dostawa artykułów spożywczych (Ryby, Produkty mleczarskie) do kuchni szkolnej.
Numer ogłoszenia: 352763 - 2008; data zamieszczenia: 05.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gimnazjum Nr 1im. Księcia Mazowieckiego Siemowita IV , ul. Polna 36, 09-500 Gostynin, woj. mazowieckie, tel. 0-24 235 20 23, faks 0-24 234 20 24.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gm1.gostynin.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów spożywczych (Ryby, Produkty mleczarskie) do kuchni szkolnej..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Ryby 2.Produkty mleczarskie.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 24 ust.1 i 2 ustawy. 2) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 3) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, 4) dysponują potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, 5) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 6) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą -spełnia - nie spełnia-, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt VI SIWZ. Nie spełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Formularz cenowy wypełniony i podpisany wraz z wypełnionym szczegółowo zestawieniem ilościowo - rodzajowym - załącznik nr 1 SIWZ; 2) Formularz ofertowy wypełniony i podpisany - załącznik nr 2 SIWZ; 3) Podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - załącznik nr 3 SIWZ Dokumenty powinny być przedstawione w odpowiedniej formie i podpisane przez Wykonawcę lub osoby upoważnione do reprezentacji..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 90
- 2 - termin płatności - 5
- 3 - termin dostaw - 5
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gm1.gostynin.edu.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gimnazjum Nr 1 im. Księcia Mazowieckiego Siemowita IV , 09-500 Gostynin, ul. Polna 36, tel. 024 2352023.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Gimnazjum Nr 1 im. Księcia Mazowieckiego Siemowita IV, 09-500 Gostynin, ul. Polna 36, tel. 024 2352023.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Ryby.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ryby mrożone, filety rybne. Gotowe dania rybne. Ryby solone. Ryby wędzone. Ryby puszkowane i pozostałe ryby konserwowe lub przetworzone..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. termin płatności - 5
- 3. termin dostaw - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Produkty mleczarskie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mleko, śmietana. Ser stołowy. Sery scalone. Margaryna.Jogurt. Serek wiejski. Drożdże..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. termin płatności - 5
- 3. termin dostaw - 5
INNE PRZETARGI Z GOSTYNINA
- Dostawa oleju opałowego lekkiego oraz gazu propan do szkół i budynków gminnych na rok 2025
- Zakup i dostawa leków dla Krajowego Ośrodka Zapobiegania Zachowaniom Dyssocjalnym w Gostyninie II
- Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi w Gostyninie
- Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Szkoły Podstawowej nr 1 im. Armii Krajowej w Gostyninie
- "Sukcesywne dostawy wędlin, mięsa różnego oraz drobiu i wyrobów drobiarskich dla potrzeb Powiatowego Domu Pomocy Społecznej w Czarnowie na rok 2025"
więcej: przetargi w Gostyninie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów spożywczych w podziale na 9 części
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb Samorządowego Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 2 w Chełmku na rok 2025
- Dostawa artykułów spożywczych i chemicznych do Baru oraz opakowań jednorazowego użytku dla SPZZOZ w Gryficach
- Dostawa żywności na potrzeby stołówki w Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Pawłowiczkach w 2025 roku.
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola nr 3 w Oleśnicy w 2025 roku
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb Zespołu Szkół im. Władysława Podkowińskiego w Mokrej Wsi na 2025 rok (7 części)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.