eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskDostawa serwerów, skanera, sprzętu komputerowego i oprogramowania, drobnego sprzętu oraz drukarki laserowej w pięciu odrębnych zadaniach, służących do realizacji zadań statutowych OKE w Gdańsku.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-10-26

Gdańsk: Dostawa serwerów, skanera, sprzętu komputerowego i oprogramowania, drobnego sprzętu oraz drukarki laserowej w pięciu odrębnych zadaniach, służących do realizacji zadań statutowych OKE w Gdańsku.
Numer ogłoszenia: 352764 - 2011; data zamieszczenia: 26.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Okręgowa Komisja Egzaminacyjna w Gdańsku , ul. Na Stoku 49, 80-874 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 0-58 3205590, faks 0-58 3205579.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: edukacja.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa serwerów, skanera, sprzętu komputerowego i oprogramowania, drobnego sprzętu oraz drukarki laserowej w pięciu odrębnych zadaniach, służących do realizacji zadań statutowych OKE w Gdańsku..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa serwerów, skanera, sprzętu komputerowego i oprogramowania, drobnego sprzętu oraz drukarki laserowej w pięciu odrębnych zadaniach, służących do realizacji zadań statutowych OKE w Gdańsku.Każde zadanie będzie ocenianie osobno Zadanie I - SERWER PLIKÓW - 3 szt Zadanie II -Produkcyjny skaner dokumentów - 1 szt. zadanie III -sprzęt komputerowy( zestawy komputerowe, notebooki, drukarka igłowa, oprogramowanie, dyski twarde zewnętrzne, części komputerowe) zadanieIV -drobny sprzęt biurowy (projektory multimedialne, telefony bezprzewodowe, głośniki, niszczarka duża biurowa) zadanieV -drukarka laserowa Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Dla zadania III i IV przewiduje się ewentualne zamówienia uzupełniajace. Wartość zamówień uzupełniajacych nie będzie przekraczała wartości 50%wartości każdej części zamówienia.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.30.00 - Serwery plików 38.52.00.00 - Skanery 30.21.30.00 - Komputery osobiste 38.65.21.00 - Projektory 30.23.32.31 - 30.23.32.31 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.23.70.00 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów 30.23.31.30 - Jednostki do przechowywania dysków magnetycznych 30.23.40.00 - Nośniki do przechowywania 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. dla zadania I - 1.500,00 zł (słownie jeden tysiąc pięćset złotych) dla zadania II - 800,00 zł (osiemset złotych) dla zadania III- 1.000,00 zł (jeden tysiąc złotych) dla zadania IV- 300,00 zł (trzysta złotych) dla zadania V - 200,00zł (dwieście złotych) Sposób wniesienia wadium i termin zamawiajacy określił w SIWZ

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.Opis sposobu dokonania oceny spełnienia warunku ; weryfikacja nastąpi na podstawie złożonego wraz z ofertą oswiadczenia Wykonawcywg zał. 2,3 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełnienia warunku Wykonawca musi przedstawić wykaz wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat dostaw o zakresie takim samym lub podobnym do przedmiotu zamówienia, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości i odbiorców oraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane należycie.( co najmniej 3 dostawy o wielkości podobnej lub większej) -( dotyczy zadania I, II, III, IV,V) oraz Wykaz wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat usług obsługi serwisowej z dokumentami potwierdzającymi, że usługa te zostały wykonane należycie (dotyczy zadania II, III, V) min. 2 różne firmy dla każdego zadania

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Oświadczenie o realizacji serwisu gwarancyjnego w przeciągu 24 godzin od telefonicznego zgłoszenia przez Wykonawcę ( dotyczy zadania I, II, V ) 2.Certyfikat autoryzacji serwisu technicznego producenta urządzenia dla zadania II i V - kserokopię potwierdzoną za zgodność. 3.Oświadczenie o dysponowaniu potencjałem ludzkim umożliwiającym świadczenie usług serwisowych (dla zadania I, II, III, V)

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień na podstawie, których dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku gdy wskutek zachodzących procesów technologiczno-materiałowych dostawa sprzętu o parametrach określonych w specyfikacji technicznej nie będzie możliwa. W tej sytuacji Wykonawca dostarczy Zamawiającemu sprzęt o parametrach nie niższych niż w ofercie. Warunkiem wprowadzenia zmian jest przedstawienie przez Wykonawcę pisemnego uzasadnienia na przynajmniej 3 dni przed terminem dostawy oraz uzyskanie pisemnej zgody Zamawiającego. 2. Zamawiający, dopuszcza także możliwość zmiany terminu dostawy sprzętu na pisemny wniosek Wykonawcy, o ile konieczność wprowadzenia takiej zmiany jest następstwem szczególnych okoliczności nie leżących po stronie Wykonawcy. Ocena, czy zachodzą szczególne okoliczności, oraz czas przedłużenia terminu należy wyłącznie do Zamawiającego. 3. W każdym czasie obowiązywania umowy dopuszczalna jest zmiana sposobu spełnienia świadczenia przez Zamawiającego za zgodą Wykonawcy wyrażoną na piśmie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.oke.gda.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Okręgowa Komisja Egzaminacyjna w Gdańsku 80-309 Gdańsk ul. Na Stoku 49.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.11.2011 godzina 10:00, miejsce: Okręgowa Komisja Egzaminacyjna w Gdańsku 80-309 Gdańsk ul. Na Stoku 49 sekretariat II piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Część sprzętu z zadania III dofinansowana z w ramach projektu, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki , Priorytet III. Działanie 3.2, realizowanego przez Zamawiającego pt. Modernizacja egzaminów potwierdzających kwalifikacje zawodowe.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.