eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdyniaModernizacja pomieszczeń Poradni Niewydolności Serca

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-12-05

Gdynia: Modernizacja pomieszczeń Poradni Niewydolności Serca
Numer ogłoszenia: 352769 - 2008; data zamieszczenia: 05.12.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 280695 - 2008r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Morski im. PCK, ul. Powstania Styczniowego 1, Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6998127, faks 058 6998338.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja pomieszczeń Poradni Niewydolności Serca.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowej wielobranżowej modernizacji i remontu Poradni Niewydolności Serca, obejmującej pomieszczenia parteru Przychodni Kardiologicznej w budynku nr 9a. Orientacyjna powierzchnia użytkowa objęta zadaniem inwestycyjnym wynosi 157,9 m2. Dach płaski o spadku ok. 5 stopni; pokrycie dachowe - blacha trapezowa; ściany z cegły; konstrukcja tradycyjna. Zakres modernizacji obejmuje: 1. Prace ogólnobudowlane: - prace rozbiórkowe ścian, rozbiórka pozostałych elementów budowlanych przewidzianych w załączonej dokumentacji - prace murowe ścian, przemurowań, wykonanie nadproży i otworów okiennych i drzwiowych oraz uzupełnień wylewek posadzek; ponadto należy wykonać roboty murarsko budowlane pozostałych elementów według projektu - demontaż i utylizacja starej stolarki okiennej, montaż nowej stolarki okiennej wraz z wymianą parapetów wewnętrznych i zewnętrznych - wymiana i montaż stolarki drzwiowej - wykonanie sufitów podwieszanych - montaż pochwytów i odbojnic - roboty dekarskie naprawcze związane z naprawą przeciekającego dachu, naprawa konserwacja i wymiana rynien i rur spustowych - prace wykończeniowe wewnętrzne i zewnętrzne 2. Prace modernizacyjne, remontowe i montażowe instalacji sanitarnych: ciepłej i zimnej wody: - instalacje hydrantowe p.poż. - instalacje wentylacyjne - instalacje centralnego ogrzewania - instalacje kanalizacji sanitarnej 3. Prace modernizacyjne instalacji elektrycznej, energetycznej i niskoprądowej: - modernizacja sieci elektroenergetycznej - instalacja elektryczna zasilania podstawowego i rezerwowego - instalacja sygnalizacji pożarowej - instalacja telefoniczna, komputerowa i antenowa telewizyjna 4. Prace wykończeniowo-wyposażeniowe: - wykonanie mebli wbudowanych. Szczegółowy zakres prac obejmuje opracowana dokumentacja modernizacji i remontu Przychodni Kardiologicznej. W/w zakres prac po modernizacji winien zapewnić pełne, nieograniczone i niezależne funkcjonowanie części będącej przedmiotem zadania inwestycyjnego i wcześniej wyremontowanego piętra przychodni. Nie przewiduje się składania ofert częściowych, ofert dotyczących realizacji wybranych branż itp..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 244865.00 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg ograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa:

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.12.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Budowlane KORBUD Sławomir Kinowski, Korne 94, 83-409 Korne, kraj/woj. pomorskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 244 865.00
  • Oferta z najniższą ceną: 244 865.00 oferta z najwyższą ceną: 293 184.13
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.