eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinUsługi dozoru obiektów Lubelskiego Urzędu Wojewódzkiego w Lublinie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-10-26

Lublin: Usługi dozoru obiektów Lubelskiego Urzędu Wojewódzkiego w Lublinie
Numer ogłoszenia: 352776 - 2011; data zamieszczenia: 26.10.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 296574 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dyrektor Generalny Lubelskiego Urzędu Wojewódzkiego w Lublinie, ul. Spokojna 4, 20-914 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 7424535, faks 081 7424200.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi dozoru obiektów Lubelskiego Urzędu Wojewódzkiego w Lublinie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są:1) ZADANIE 1 - usługi dozoru obiektów LUW w Lublinie przy ul. Spokojnej 4, ul. Lubomelskiej 1-3, ul. Czechowskiej 15, oraz ul. Wojciechowskiej 1 wraz z ich otoczeniem, 2) ZADANIE 2 - usługi dozoru obiektu LUW Delegatura w Zamościu przy ul. Partyzantów 3 wraz z jego otoczeniem, 3) ZADANIE 3 - usługi dozoru obiektu LUW Delegatura w Chełmie przy Pl. Niepodległości 1 wraz z jego otoczeniem. Do zakresu przedmiotu zamówienia wchodzą całodobowe usługi dozoru obiektów Lubelskiego Urzędu Wojewódzkiego w Lublinie oraz Delegatur LUW w Chełmie i Zamościu, z wyjątkiem obiektu LUW w Lublinie przy ul. Czechowskiej 15, w którym usługi mają być świadczone codziennie w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 7.00 - 16.00, we wtorek do godz. 16.30, w piątek do godz. 15.30. Dozorowi podlegać będzie także otoczenie wokół tych obiektów. Wykonawca jest zobowiązany do opracowania planu bezpieczeństwa obiektów LUW w terminie 14 dni od zawarcia umowy. Plan bezpieczeństwa powinien być zgodny z obowiązującymi przepisami prawa, uwzględniać charakter obiektu, jego wyposażenie techniczne służące do zabezpieczenia osób i mienia na terenie obiektu i w jego otoczeniu. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić w sytuacjach alarmowych przyjazd grupy interwencyjnej w czasie do 10 minut od wezwania. Wykonawca jest także zobowiązany zapewnić osobom wykonującym usługi dozoru odpowiednio estetyczne i reprezentacyjne ubiory odpowiadające powadze Urzędu. Zamawiający rozumie przez to strój składający się z marynarki, koszuli, krawata, spodni w klasycznym kroju garniturowym oraz butów typu wizytowego. Dopuszczalne kolory to czerń, granat, szary lub brąz. Ponadto osoby wykonujące usługi powinny posiadać jednolite dla wszystkich osób plakietki identyfikacyjne z nazwą Wykonawcy oraz danymi personalnymi osoby pełniącej dozór. Powyższe wymogi względem ubioru nie dotyczą usług dozoru obiektu LUW w Lublinie przy ul. Wojciechowskiej 1. Zakres obowiązków obejmuje (dotyczy obiektów LUW w Lublinie przy ul. Spokojnej 4, ul. Lubomelskiej 1-3 i ul. Czechowskiej 15): - zapewnienie bezpieczeństwa pracownikom Zamawiającego w godzinach ich pracy. - obsługa urządzeń monitoringu telewizyjnego oraz sytemu alarmu przeciwpożarowego SAP zainstalowanych w danym obiekcie. - przyjmowanie, przechowywanie i wydawanie kluczy od poszczególnych pomieszczeń (zabrania się wykładania kluczy, należy to wykonywać osobiście i niezwłocznie zabezpieczyć je w szafce będącej na wyposażeniu portierni). - czuwanie nad bezpieczeństwem obiektu w czasie pełnionego dyżuru poprzez kilkakrotne obchody dozorowanego obiektu, szczególnie w czasie dyżuru popołudniowego i nocnego (wtedy nie rzadziej niż 1 raz na godzinę). W czasie obchodów osoba sprawująca dozór powinna posiadać przy sobie telefon komórkowy. - przestrzeganie zasady, że pracownicy pozostający w obiekcie po godzinach urzędowania powinni posiadać stosowne zezwolenia wystawione przez dyrektora jednostki lub osobę przez niego upoważnioną. Fakt przebywania pracowników poza godzinami pracy powinien być odnotowany w księdze dyżurów. - sprawdzanie zamknięć wszystkich drzwi zewnętrznych, drzwi pomieszczeń biurowych, okien oraz włączania i wyłączania oświetlenia zewnętrznego budynku. - przestrzeganie zasady, że sprzęt może być wynoszony poza obiekt wyłącznie po okazaniu zezwolenia wystawionego przez dyrektora jednostki, której sprzęt jest własnością lub wystawione przez osobę przez niego upoważnioną. Fakt wynoszenia powinien być odnotowany w księdze dyżurów, a zezwolenie pozostawione na portierni. - wpisywanie do księgi dyżurów wszelkich zdarzeń mających miejsce podczas dyżuru, w szczególności godzinę zdania i przejęcia służby, brak kluczy do pomieszczeń, stwierdzone usterki oświetleniowe, elektryczne, sanitarne, wodne i kanalizacyjne. - meldowanie o zaistniałych zdarzeniach losowych takich jak np. pożar, zalanie, włamanie, zagrożenie bezpieczeństwa obiektu i osób w nim przebywających, właściwym jednostkom ratowniczym i jednostkom interwencyjnym oraz dyrektorowi jednostki lub osobie przez niego wyznaczonej. - odbiór prenumerowanej prasy. - w przypadku obiektu przy ul. Czechowskiej 15, zapewnienie przetransportowania osób niepełnosprawnych na piętro do Wydziału Zdrowia. Zakres obowiązków obejmuje (dotyczy obiektu LUW w Lublinie przy ul. Wojciechowskiej 1): - zapewnienie bezpieczeństwa pracownikom Zamawiającego w godzinach ich pracy. - przyjmowanie, przechowywanie i wydawanie kluczy od poszczególnych pomieszczeń (zabrania się wykładania kluczy, należy to wykonywać osobiście i niezwłocznie zabezpieczyć je w szafce będącej na wyposażeniu portierni). - czuwanie nad bezpieczeństwem obiektu w czasie pełnionego dyżuru poprzez kilkakrotne obchody dozorowanego obiektu, szczególnie w czasie dyżuru popołudniowego i nocnego (wtedy nie rzadziej niż 1 raz na godzinę). - przestrzeganie zasady, że pracownicy pozostający w obiekcie po godzinach urzędowania powinni posiadać stosowne zezwolenia wystawione przez dyrektora jednostki lub osobę przez niego upoważnioną. Fakt przebywania pracowników poza godzinami pracy powinien być odnotowany w księdze dyżurów. - sprawdzanie zamknięć wszystkich drzwi zewnętrznych, drzwi pomieszczeń biurowych, okien oraz włączania i wyłączania oświetlenia zewnętrznego obiektu. - przestrzeganie zasady, że sprzęt może być wynoszony poza obiekt wyłącznie po okazaniu zezwolenia wystawionego przez dyrektora jednostki, której sprzęt jest własnością lub wystawione przez osobę przez niego upoważnioną. Fakt wynoszenia powinien być odnotowany w księdze dyżurów, a zezwolenie pozostawione na portierni. - wpisywanie do księgi dyżurów wszelkich zdarzeń mających miejsce podczas dyżuru, w szczególności godzinę zdania i przejęcia służby, brak kluczy do pomieszczeń, stwierdzone usterki oświetleniowe, elektryczne, sanitarne, wodne i kanalizacyjne. - meldowanie o zaistniałych zdarzeniach losowych takich jak np. pożar, zalanie, włamanie, zagrożenie bezpieczeństwa obiektu i osób w nim przebywających, właściwym jednostkom ratowniczym i jednostkom interwencyjnym oraz dyrektorowi jednostki lub osobie przez niego wyznaczonej. - utrzymywanie czystości na terenie bazy transportowej. - koszenie trawników oraz ich podlewanie w okresie letnim. - dbanie o czystość wokół śmietników. - odśnieżanie przy pomocy sprzętu mechanicznego i ręcznego chodników i parkingów na terenie bazy i posypywanie preparatami przeciwoblodzeniowymi. - prowadzenie rejestru wjazdów i wyjazdów pojazdów służbowych parkujących na terenie bazy. - zamykanie o określonej porze szlabanu oraz bramy wjazdowej. Zakres obowiązków obejmuje (dotyczy obiektów Delegatur LUW w Chełmie i Zamościu ): - zapewnienie bezpieczeństwa pracownikom Zamawiającego w godzinach ich pracy. - przyjmowanie, przechowywanie i wydawanie kluczy od poszczególnych pomieszczeń (zabrania się wykładania kluczy, należy to wykonywać osobiście i niezwłocznie zabezpieczyć je w szafce będącej na wyposażeniu portierni). - czuwanie nad bezpieczeństwem obiektu w czasie pełnionego dyżuru poprzez kilkakrotne obchody dozorowanego obiektu, szczególnie w czasie dyżuru popołudniowego i nocnego (wtedy nie rzadziej niż 1 raz na godzinę). W czasie obchodów osoba pełniąca dozór powinna posiadać przy sobie telefon komórkowy. - przestrzeganie zasady, że pracownicy pozostający w obiekcie po godzinach urzędowania powinni posiadać stosowne zezwolenia wystawione przez dyrektora jednostki lub osobę przez niego upoważnioną. Fakt przebywania pracowników poza godzinami pracy powinien być odnotowany w księdze dyżurów. - sprawdzanie zamknięć wszystkich drzwi zewnętrznych, drzwi pomieszczeń biurowych, okien oraz włączania i wyłączania oświetlenia zewnętrznego budynku. - przestrzeganie zasady, że sprzęt może być wynoszony poza obiekt wyłącznie po okazaniu zezwolenia wystawionego przez dyrektora jednostki, której sprzęt jest własnością lub wystawione przez osobę przez niego upoważnioną. Fakt wynoszenia powinien być odnotowany w księdze dyżurów, a zezwolenie pozostawione na portierni. - wpisywanie do księgi dyżurów wszelkich zdarzeń mających miejsce podczas dyżuru, w szczególności godzinę zdania i przejęcia służby, brak kluczy do pomieszczeń, stwierdzone usterki oświetleniowe, elektryczne, sanitarne, wodne i kanalizacyjne. - meldowanie o zaistniałych zdarzeniach losowych takich jak np. pożar, zalanie, włamanie, zagrożenie bezpieczeństwa obiektu i osób w nim przebywających, właściwym jednostkom ratowniczym i jednostkom interwencyjnym oraz dyrektorowi jednostki lub osobie przez niego wyznaczonej. - odbiór prenumerowanej prasy. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania od Wykonawcy zmiany każdej z osób pełniących dozór, które przez swoje zachowanie i jakość wykonywanych obowiązków dadzą powód do uzasadnionych skarg albo ich działanie zagraża lub może zagrażać bezpieczeństwu obiektów Zamawiającego, mienia i osób na ich terenie przebywających. Dotyczy to między innymi nie wykonywania bądź nienależytego wykonywania obowiązków, pełnienia obowiązków pod wpływem alkoholu lub środków odurzających albo dopuszczenie do pobytu na terenie obiektów zamawiającego po godzinach pracy osób nieupoważnionych..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.23.10 - Usługi dozoru .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Usługi dozoru obiektów LUW w Lublinie przy ul. Spokojnej 4, ul. Lubomelskiej 1-3, ul. Czechowskiej 15, ul. Wojciechowskiej 1.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.10.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 12.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biuro Ochrony Biznesu GROM, ul. Kilińskiego 46, 33-300 Nowy Sącz, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 233869,92 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 169324,06

  • Oferta z najniższą ceną: 169324,06 / Oferta z najwyższą ceną: 463510,35

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Usługi dozoru obiektu LUW Delegatury w Zamościu przy ul. Partyzantów 3.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.10.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 12.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Formacja S.C. Wojciech Nosek, Ireneusz Krzyżanowski, ul. Klimasa 2, 41-800 Zabrze, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 71713,01 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 56506,59

  • Oferta z najniższą ceną: 56506,59 / Oferta z najwyższą ceną: 132431,45

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Usługi dozoru obiektu LUW Delegatury w Chełmie przy Pl. Niepodległości 1.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.10.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Multiservice Sp. z o.o., ul. Artyleryjska 3H, 10-165 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 71713,01 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 55813,46

  • Oferta z najniższą ceną: 55813,46 / Oferta z najwyższą ceną: 198665,77

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.