eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławUMW/AZ/PN-88/12 Dostawa wyposażenia sanitariatów wraz z montażem zgodnie z załączonym wykazem i opisem do Ośrodka Badawczo-Naukowo-Dydaktycznego Dolnośląskiej Farmacji Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu przy ul. Borowskiej 211.

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2012-09-18

Wrocław: UMW/AZ/PN-88/12 Dostawa wyposażenia sanitariatów wraz z montażem zgodnie z załączonym wykazem i opisem do Ośrodka Badawczo-Naukowo-Dydaktycznego Dolnośląskiej Farmacji Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu przy ul. Borowskiej 211.
Numer ogłoszenia: 352842 - 2012; data zamieszczenia: 18.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Medyczna im. Piastów Śląskich , ul. Pasteura 1, 50-537 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. (071) 784 00 44; 784-11-73, faks (071) 784 00 45.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.am.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: UMW/AZ/PN-88/12 Dostawa wyposażenia sanitariatów wraz z montażem zgodnie z załączonym wykazem i opisem do Ośrodka Badawczo-Naukowo-Dydaktycznego Dolnośląskiej Farmacji Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu przy ul. Borowskiej 211..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Jednorazowa dostawa wyposażenia sanitariatów wraz z montażem zgodnie z załączonym wykazem i opisem do Ośrodka Badawczo-Naukowo-Dydaktycznego Dolnośląskiej Farmacji Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu przy ul. Borowskiej 211. 1OPIS PROPONOWANEGO WYPOSAŻENIA SANITARIATÓW UWAGA! Po stronie dostawcy leży również montaż i pierwsze uzupełnienie w materiały eksploatacyjne. Wykaz pomieszczeń w których należy zamontować wyposażenie sanitariatów przedstawia załącznik 5 do SIWZ 2 Dozownik mydła w pianie - 70 szt. - mydło dozowane w postaci delikatnej piany - pojemność wymiennych wkładów 1000 ml + - 5% - wkład o całkowitej szczelności zabezpieczony przed skażeniem zawartości - kolor - preferowany biały - okienko do kontroli poziomu mydła - wykonany z wysokiej jakości tworzywa - zamykany na kluczyk Wymiary pojemnika - szerokość - 12 cm + - 5% - wysokość - 25 cm + - 5% - głębokość - do 12 cm + - 5% 3 Pojemnik na pojedyncze ręczniki papierowe z okienkiem - 70 szt. - pojemność 250 szt. Ręczników + - 5% - kolor - preferowany biały - wykonany z wysokiej jakości tworzywa - okienko do kontroli ilości ręczników w pojemniku - zamykany na kluczyk Wymiary pojemnika - szerokość 29 cm + - 5% - wysokość 27 cm + - 5% - głębokość 15 cm + - 5% 4 Kosz na zużyte ręczniki - 70 szt. - wykonany z lekkich prętów metalowych powlekanych białym PCV z montażem na ścianie - dostosowany do jednorazowych worków polietylenowych - pojemność 50 litrów + - 5% Wymiary kosza - szerokość 35 cm + - 5% - wysokość 55 cm + - 5% - głębokość 27 cm + - 5% 5 Pojemnik na papier toaletowy -rolka- z okienkiem umożliwiającym kontrolę zużycia - 103 szt. - wykonany z wysokiej jakości tworzywa - kolor - preferowany biały - dostosowany do papieru o maksymalnej średnicy rolki 20 cm - zamykany na kluczyk Wymiary pojemnika - szerokość 23 cm + - 5% - wysokość 28 cm + - 5% - głębokość 14 cm + - 5% 6 Kosz na śmieci do damskich kabin toaletowych z uchylną pokrywą - 60 szt. - pojemność minimum 5 litrów - wykonany z tworzywa sztucznego - kolor biały - uchylna lub wahadłowa pokrywa - dostosowany do jednorazowych worków 7 Wkład zapachowy do pisuarów z sitkiem zabezpieczającym odpływ - 60 szt. - 100 % Vinyl lub równoważne - elastyczny - wkład zabezpiecza odpływ pisuaru przed zapchaniem - każdy wkład zapakowany w worek foliowy wraz z jednorazową rękawiczką foliową ułatwiającą wymianę wkładu - wkład zapachowy -odświeżający powietrze- - zapach powinien utrzymywać się przez minimum trzy miesiące Przedmiot zamówienia dostarczony będzie w opakowaniach fabrycznych do Ośrodka Badawczo-Naukowo-Dydaktycznego Dolnośląskiej Farmacji Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu przy ul. Borowskiej 211 , na koszt i ryzyko Wykonawcy Odbiór przedmiotu zamówienia zostanie potwierdzony przez Zamawiającego pieczęcią firmową i czytelnym podpisem osoby odbierającej, złożonymi na fakturach VAT, wystawionych przez Wykonawcę. składanie reklamacji ilościowych każdej dostawy w terminie 2 dni roboczych od daty potwierdzenia odbioru. składanie reklamacji jakościowej - zgodnie z warunkami producenta. Reklamacja zostanie rozpatrzona przez Wykonawcę w następnym dniu roboczym od daty złożenia jej u Wykonawcy. a. Zapłata za dostarczony przedmiot zamówienia dokonywana będzie na podstawie Faktur VAT Wykonawcy w terminie 21 dni od daty otrzymania faktury i potwierdzenia zgodności dostawy z zamówieniem. b. .Termin dostawy : 10 dni roboczych od daty podpisania umowy.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.96.82.00 - Maszyny wydające artykuły toaletowe 42.96.83.00 - System do podawania papieru toaletowego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 10.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie, że spełnia warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp, zgodnie z którym o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: 1 posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; Spełnia - nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • że spełniam warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp, zgodnie z którym o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: posiadania wiedzy i doświadczenia; Spełnia - nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • że spełniam warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp, zgodnie z którym o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia spełnia - nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • że spełniam warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp, zgodnie z którym o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Spełnia nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • że spełniam warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp, zgodnie z którym o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: sytuacji ekonomicznej i finansowej. spełnia - nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.am.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół ds. Zamówień Publicznych Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu przy ul. Mikulicza-Radeckiego 5, pok. 221.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.09.2012 godzina 09:00, miejsce: Zespół ds. Zamówień Publicznych Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu przy ul. Mikulicza-Radeckiego 5, pok. 221.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.