Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2012-09-18
Wrocław: UMW/AZ/PN-88/12
Dostawa wyposażenia sanitariatów wraz z montażem zgodnie z załączonym wykazem i opisem do Ośrodka Badawczo-Naukowo-Dydaktycznego Dolnośląskiej Farmacji Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu przy ul. Borowskiej 211.
Numer ogłoszenia: 352842 - 2012; data zamieszczenia: 18.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Medyczna im. Piastów Śląskich , ul. Pasteura 1, 50-537 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. (071) 784 00 44; 784-11-73, faks (071) 784 00 45.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.am.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: UMW/AZ/PN-88/12 Dostawa wyposażenia sanitariatów wraz z montażem zgodnie z załączonym wykazem i opisem do Ośrodka Badawczo-Naukowo-Dydaktycznego Dolnośląskiej Farmacji Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu przy ul. Borowskiej 211..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Jednorazowa dostawa wyposażenia sanitariatów wraz z montażem zgodnie z załączonym wykazem i opisem do Ośrodka Badawczo-Naukowo-Dydaktycznego Dolnośląskiej Farmacji Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu przy ul. Borowskiej 211. 1OPIS PROPONOWANEGO WYPOSAŻENIA SANITARIATÓW UWAGA! Po stronie dostawcy leży również montaż i pierwsze uzupełnienie w materiały eksploatacyjne. Wykaz pomieszczeń w których należy zamontować wyposażenie sanitariatów przedstawia załącznik 5 do SIWZ 2 Dozownik mydła w pianie - 70 szt. - mydło dozowane w postaci delikatnej piany - pojemność wymiennych wkładów 1000 ml + - 5% - wkład o całkowitej szczelności zabezpieczony przed skażeniem zawartości - kolor - preferowany biały - okienko do kontroli poziomu mydła - wykonany z wysokiej jakości tworzywa - zamykany na kluczyk Wymiary pojemnika - szerokość - 12 cm + - 5% - wysokość - 25 cm + - 5% - głębokość - do 12 cm + - 5% 3 Pojemnik na pojedyncze ręczniki papierowe z okienkiem - 70 szt. - pojemność 250 szt. Ręczników + - 5% - kolor - preferowany biały - wykonany z wysokiej jakości tworzywa - okienko do kontroli ilości ręczników w pojemniku - zamykany na kluczyk Wymiary pojemnika - szerokość 29 cm + - 5% - wysokość 27 cm + - 5% - głębokość 15 cm + - 5% 4 Kosz na zużyte ręczniki - 70 szt. - wykonany z lekkich prętów metalowych powlekanych białym PCV z montażem na ścianie - dostosowany do jednorazowych worków polietylenowych - pojemność 50 litrów + - 5% Wymiary kosza - szerokość 35 cm + - 5% - wysokość 55 cm + - 5% - głębokość 27 cm + - 5% 5 Pojemnik na papier toaletowy -rolka- z okienkiem umożliwiającym kontrolę zużycia - 103 szt. - wykonany z wysokiej jakości tworzywa - kolor - preferowany biały - dostosowany do papieru o maksymalnej średnicy rolki 20 cm - zamykany na kluczyk Wymiary pojemnika - szerokość 23 cm + - 5% - wysokość 28 cm + - 5% - głębokość 14 cm + - 5% 6 Kosz na śmieci do damskich kabin toaletowych z uchylną pokrywą - 60 szt. - pojemność minimum 5 litrów - wykonany z tworzywa sztucznego - kolor biały - uchylna lub wahadłowa pokrywa - dostosowany do jednorazowych worków 7 Wkład zapachowy do pisuarów z sitkiem zabezpieczającym odpływ - 60 szt. - 100 % Vinyl lub równoważne - elastyczny - wkład zabezpiecza odpływ pisuaru przed zapchaniem - każdy wkład zapakowany w worek foliowy wraz z jednorazową rękawiczką foliową ułatwiającą wymianę wkładu - wkład zapachowy -odświeżający powietrze- - zapach powinien utrzymywać się przez minimum trzy miesiące Przedmiot zamówienia dostarczony będzie w opakowaniach fabrycznych do Ośrodka Badawczo-Naukowo-Dydaktycznego Dolnośląskiej Farmacji Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu przy ul. Borowskiej 211 , na koszt i ryzyko Wykonawcy Odbiór przedmiotu zamówienia zostanie potwierdzony przez Zamawiającego pieczęcią firmową i czytelnym podpisem osoby odbierającej, złożonymi na fakturach VAT, wystawionych przez Wykonawcę. składanie reklamacji ilościowych każdej dostawy w terminie 2 dni roboczych od daty potwierdzenia odbioru. składanie reklamacji jakościowej - zgodnie z warunkami producenta. Reklamacja zostanie rozpatrzona przez Wykonawcę w następnym dniu roboczym od daty złożenia jej u Wykonawcy. a. Zapłata za dostarczony przedmiot zamówienia dokonywana będzie na podstawie Faktur VAT Wykonawcy w terminie 21 dni od daty otrzymania faktury i potwierdzenia zgodności dostawy z zamówieniem. b. .Termin dostawy : 10 dni roboczych od daty podpisania umowy.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.96.82.00 - Maszyny wydające artykuły toaletowe 42.96.83.00 - System do podawania papieru toaletowego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 10.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie, że spełnia warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp, zgodnie z którym o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: 1 posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; Spełnia - nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
że spełniam warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp, zgodnie z którym o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: posiadania wiedzy i doświadczenia; Spełnia - nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
że spełniam warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp, zgodnie z którym o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia spełnia - nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
że spełniam warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp, zgodnie z którym o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Spełnia nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
że spełniam warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp, zgodnie z którym o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: sytuacji ekonomicznej i finansowej. spełnia - nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
- zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.am.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół ds. Zamówień Publicznych Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
przy ul. Mikulicza-Radeckiego 5, pok. 221.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.09.2012 godzina 09:00, miejsce: Zespół ds. Zamówień Publicznych Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu przy ul. Mikulicza-Radeckiego 5, pok. 221.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- SZP/242-266/2024 Dostawa uchwytu do rozciągania w mikroskopie TEM dla Katedry Obróbki Plastycznej, Spawalnictwa i Metrologii Wydziału Mechanicznego Politechniki Wrocławskiej
- Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Stanisława Małachowskiego 16 we Wrocławiu
- Montaż i konserwacja wybranych urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego wraz z realizacją zmian w organizacji ruchu na terenie miasta Wrocławia
- Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Dworcowej 12 we Wrocławiu
- WM/SZP/TP/96/2024/G_Wymiana instalacji WLZ i ADM w budynkach wielorodzinnych zarządzanych przez Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o.
- Sukcesywne dostawy drobiu oraz produktów wieprzowych do Zakładu Karnego Nr 1 we Wrocławiu oraz Oddziału Zewnętrznego w Oleśnicy
więcej: przetargi w Wrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.