Ogłoszenie z dnia 2017-03-02
Ogłoszenie nr 35284 - 2017 z dnia 2017-03-02 r.
Tarnowo Podgórne: Prace związane z awaryjnym oczyszczeniem zbiornika retencyjnego w Baranowie w wyniku wycieku substancji ropopochodnych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Tarnowo Podgórne, krajowy numer identyfikacyjny
55112500000, ul.
ul. Poznańska
115,
62080
Tarnowo Podgórne, państwo
Polska, woj.
wielkopolskie, tel.
061 8146-221, faks
(061) 814 61 18, e-mail
zp@tarnowo-podgorne.pl
Adres strony internetowej (URL): www.tarnowo-podgorne.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Prace związane z awaryjnym oczyszczeniem zbiornika retencyjnego w Baranowie w wyniku wycieku substancji ropopochodnych
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac związanych z awaryjnym oczyszczeniem zbiornika retencyjnego w Baranowie w wyniku wycieku substancji ropopochodnych znajdujących się na terenie gm. Tarnowo Podgórne, wraz z wywozem wydobytych osadów do zakładów zajmujących się ich utylizacją, o następującym zakresie: a) odbiór zanieczyszczonej ziemi wraz z jej transportem i utylizacją, b) wypompowanie wody zaolejonej wraz z unieszkodliwieniem odpadów, c) wymiana filtrów w separatorze, d) analiza ścieków wraz z poborem próbki, e) czyszczenie układu podczyszczania ścieków wraz z unieszkodliwieniem odpadów, f) oczyszczenie powierzchni zbiornika retencyjnego. a) Praca koparki, b) Praca pompy, c) Urządzenia podczyszczające d) Praca wywrotki.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
90000000-7
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/02/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT102900 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 109270,50 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/02/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT59672 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 33298,56 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie z wolnej ręki
na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 3
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamówienie dotyczy wykonania prac związanych z awaryjnym czyszczeniem zbiornika retencyjnego w Baranowie w wyniku wycieku substancji ropopochodnych. Podczas wizji terenowej stwierdzono wyciek i zanieczyszczenie zlokalizowanego przy zbiornikach retencyjnych separatora substancją ropopochodną. W celu zapobieżenia wycieku szkodliwych substancji do pobliskich stawów wykonano prace zabezpieczające. Podczas przeglądu kanałów deszczowych stwierdzono nowy napływ szkodliwych substancji. Zamawiający ustalił, iż zanieczyszczenie substancjami ropopochodnymi objęło swym zakresem zbiornik o powierzchni ok. 1h, osadnik przy dopływie i istnieje zagrożenie przedostania się tych substancji do Jeziora Kierskiego. Na wypływie ze zbiornika - od urządzeń spustowych do pierwszego przepustu nastąpiła kumulacja substancji ropopochodnych. Ze względu na wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć, wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia wypompowania wody z zanieczyszczeniami (m. in. zawiesiną oleistą, utrzymującą się na powierzchni) oraz wydobycie niebezpiecznego osadu i jego utylizacji. W celu zapobieżenia skażenia środowiska nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia.
Podstawa prawna: art. 67 ust. 1 pkt. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych
INNE PRZETARGI TARNOWO PODGÓRNE
- wymiana stolarki okiennej w Szkole Podstawowej w Tarnowie Podgórnym przy ulicy Szkolnej 5
- remont budynku Szkoły Podstawowej w Lusówku
- modernizacja boiska OSiR-u w Przeźmierowie
- zakup i dostawa pomocy dydaktycznych dla szkół i przedszkoli
- zakup artykułów biurowych i papierniczych dla Urzędu Gminy Tarnowo Podgórne
więcej: przetargi TARNOWO PODGÓRNE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.