Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-11-02
Chmielnik: Przeprowadzenie kursów i seminariów dla Beneficjentów Ostatecznych w ramach projektu Wzmocnienie potencjału samorządu Miasta i Gminy Chmielnik realizowanego
z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Numer ogłoszenia: 352962 - 2010; data zamieszczenia: 02.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Chmielnik , Plac Kościelny 5, 26-020 Chmielnik, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3543273, faks 041 3543273.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie kursów i seminariów dla Beneficjentów Ostatecznych w ramach projektu Wzmocnienie potencjału samorządu Miasta i Gminy Chmielnik realizowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursów i seminariów dla Beneficjentów Ostatecznych w ramach projektu Wzmocnienie potencjału samorządu Miasta i Gminy Chmielnik realizowanego przez Gminę Chmielnik z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet V. Dobre rządzenie, Działanie 5.2. Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, Poddziałanie 5.2.1 Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej w następującym zakresie: I. Elektroniczny obieg dokumentów. II. BHP i p.poż. III. Efektywne funkcjonowanie urzędu - zastosowanie Instrukcji kancelaryjnej dla gmin. IV. Kodeks Postępowania Administracyjnego. V. Obsługa programów komputerowych na poziomie średnio zaawansowanym z uwzględnieniem m.in. obsługi arkusza kalkulacyjnego. Szkolenia zostaną przeprowadzone w terminach zgodnych z harmonogramem szkoleń uzgodnionym z Zamawiającym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1 Elektroniczny obieg dokumentów: Czas trwania: 1 dzień szkoleniowy Ilość osób : 50 osób Zajęcia przeprowadzone będą dla 5 grup po 10 osób, Przewidywany termin: I kwartał 2011 Zajęcia teoretyczne i ćwiczenia Tryb zajęć: dni powszednie w godzinach 7.30 - 15.30 Miejsce zajęć: teren miasta Chmielnik 2 Szkolenie BHP i p. poż.: Czas trwania: 2 dni szkoleniowe Ilość osób: 50 osób Zajęcia przeprowadzone będą z uwzględnieniem szkoleń : - dla pracowników administracyjnych - 38 osób, - kadry kierowniczej - 11 osób, - pracowników na stanowiskach robotniczych - 1 osoba. Przewidywany termin: IV kwartał 2010 Tryb zajęć: dni powszednie w godzinach 7.30 - 15.30 Miejsce zajęć: teren miasta Chmielnik 3 Efektywne funkcjonowanie urzędu - zastosowanie Instrukcji kancelaryjnej dla gmin : Czas trwania: 1 dzień szkoleniowy Ilość osób: 50 osób Zajęcia przeprowadzone będą dla 2 grup po 25 osób, Przewidywany termin: I kwartał 2011 Tryb zajęć: dni powszednie w godzinach 7.30 - 15.30 Miejsce zajęć: teren miasta Chmielnik 4 Kodeks Postępowania Administracyjnego: Czas trwania : 1 dzień szkoleniowy Ilość osób: 50 osób Zajęcia przeprowadzone będą dla 2 grup po 25 osób, Przewidywany termin: IV kwartał 2010 Tryb zajęć: dni powszednie w godzinach 7.30 - 15.30 5. Obsługa programów komputerowych : Czas trwania : 1 dzień szkoleniowy. Ilość osób: 50 osób. Zajęcia przeprowadzone będą dla 5 grup po 10 osób. Poziom średnio zaawansowany z uwzględnieniem m.in. obsługi arkusza kalkulacyjnego. Przewidywany termin: I kwartał 2011. Tryb zajęć: dni powszednie w godzinach 7.30 - 15.30..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 80.52.20.00 - Seminaria szkoleniowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od wykonawców wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia na podstawie analizy przedłożonych oświadczeń i dokumentów.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia na podstawie analizy przedłożonych oświadczeń i dokumentów. Na potwierdzenie należy złożyć : Oświadczenie Wykonawcy o ilości usług szkoleniowych, które wykonał w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykonał 100 zakończonych szkoleń grupowych ( szkolenia grupowe to min. 10 osób).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia na podstawie analizy przedłożonych oświadczeń i dokumentów.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia na podstawie analizy przedłożonych oświadczeń i dokumentów.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia na podstawie analizy przedłożonych oświadczeń i dokumentów.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Certyfikat w zakresie jakości usług szkoleniowych - wymagana forma: kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem. Harmonogram rzeczowo - finansowy - wymagana forma: oryginał.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 50.00
- 2 - Ilość przeprowadzonych szkoleń grupowych - 25.00
- 3 - Posiadanie certyfikatu w zakresie jakości usług szkoleniowych - 25.00
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Stosownie do art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający zastrzega możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której wybrano Wykonawcę polegającej na zmianie i przedłużeniu terminu realizacji poszczególnych kursów i seminariów z przyczyn niezależnych od Zamawiającego z powodu wystąpienia zdarzeń losowych po zawarciu umowy. Zmiana terminu wykonania zamówienia po stwierdzeniu jednej z w/w okoliczności będzie uzasadniała zawarcie aneksu do umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.chmielnik.com
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy
Plac Kościelny 5
26-020 Chmielnik.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.11.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Plac Kościelny 5 26-020 Chmielnik.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przeprowadzenie kursów i seminariów w ramach projektu Wzmocnienie potencjału samorządu Miasta i Gminy Chmielnik realizowane jest przez Gminę Chmielnik z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet V. Dobre rządzenie; Działanie 5.2 Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, Poddziałanie 5.2.1 Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI CHMIELNIK
więcej: przetargi CHMIELNIK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Realizacja usług społecznych w ramach projektu pn. "Centrum Usług Społecznych w Gminie Rogowo".
- Przeprowadzenie kursów wymaganych programem specjalizacji w dziedzinie fizjoterapii, nr sprawy GCR/15/ZP/2025
- ABC przedsiębiorczości z elementami Kodeksu Pracy i przepisami BHP
- Szkolenia podnoszące wiedzę, umiejętności i kompetencje opiekunów zastępczych - projekt Moc Rodziny.
- Zakup usługi dostępu do narzędzia diagnostycznego online dla doradców zawodowych w projekcie Zachodniopomorskie Bony Szkoleniowe z usługą szkoleniową online z wykorzystania narzędzia.
- "Doposażenie w pomoce edukacyjne i wyposażenie Szkoły Podstawowej nr 8 w ramach projektu SZKOŁA JAKOŚCI PREMIUM"
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.