To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-01-02
Nowa Dęba: Usługa utrzymania czystości w
budynkach.
Numer ogłoszenia: 352 - 2015; data zamieszczenia: 02.01.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 386596 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 3711, ul. Anieli Krzywoń 1, 39-460 Nowa Dęba, woj. podkarpackie, tel. 15 816 22 06, faks 15 816 22 06.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa utrzymania czystości w budynkach..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zadanie Nr 1 - KIELCE kompl. 3345 ul. Wojska Polskiego 300, kompl. 3347 ul. Chęcińska 2, kompl. 3830 ul. Bohaterów Warszawy 10, kompl. 4727 ul. Wesoła 29, kompl. 8117 ul. Sobieskiego 20, kompl. 7155 Suków I . Specyfika wykonywanych usług (sprzątanie 3 razy w tygodniu w dni robocze - p omieszczenia biurowe, ciągi komunikacyjne, sanitariaty, natomiast pomieszczenia pokoi noclegowych, wydzielone pomieszczenia o pow. 443 w bud.nr1, jadalni oraz kontenerów sanitarnych i biurowych w zakresie: 1)Zamiatanie podłóg, zarówno w pomieszczeniach biu rowych, jak i klatkach schodowych, korytarzach, holach 3 razy w tygodniu. 2)Mycie podłóg na mokro 3 razy w tygodniu. 3)Odkurzanie, dywanów i wykładzin podłogowych 3 razy w tygodniu. 4)Mycie terakoty, fliz, lamperii 1 raz w tygodniu. 5)Wycieranie z kurzu (n a mokro) parapetów okiennych 1 raz w tygodniu. 6)Wycieranie na wilgotno kurzu z boazerii, paneli, listew ściennych 1 raz w tygodniu 7)Czyszczenie i wycieranie kurzu z powierzchni biurek, szaf, szafek i innego sprzętu biurowego, za wyjątkiem sprzętu kompute rowego 3 razy w tygodniu. 8)Konserwacja i nabłyszczanie odpowiednimi środkami posadzek marmurowych, kamiennych, PCV, drewnianych, płytek gressowych, itp. 1 raz w miesiącu 9)Pastowanie i froterowanie posadzek wymagających stosowania tego zabiegu (rodzaj zab iegu musi być dostosowany do określonego rodzaju podłogi) 1 raz w miesiącu 10)Mycie stolarki drzwiowej oraz kaloryferów 1 raz w miesiącu. 11)Czyszczenie klamek i innych elementów 1 raz w miesiącu. 12)Czyszczenie gniazdek, wyłączników, itp. 1 raz w miesiącu . 13)Przecieranie na mokro sprzętu ppoż. (gaśnice, itp.) 1 raz w miesiącu. 14)Czyszczenie poręczy i balustrad 1 raz w miesiącu. 15)Mycie opraw oświetleniowych - (klosze, obudowy) i kratek wentylacyjnych 1 raz w miesiącu. 16)Wycieranie na mokro kurzu i zani eczyszczeń z elementów wyposażenia pomieszczeń (lodówek, kuchenek gazowych, elektrycznych) 3 razy w tygodniu. 17)Mycie blatów, szafek (z zewnątrz) - 3 razy w tygodniu, krzeseł 2 razy w tygodniu 18)Pranie firan i zasłon zakres usługi obejmuje zdjęcie firan i zasłon do prania oraz zawieszenie po wykonanej usłudze prania 2 razy w roku (przy myciu okien po zimie i jesienią); Wykonanie usługi nie może trwać dłużej niż 96 godzin od momentu zdjęcia firan i zasłon. 19)Czyszczenie verticali 1 raz w czasie trwania um owy 20)Mycie otworów okiennych (szyb i ram okiennych od wewnątrz i z zewnątrz), technika mycia powinna być dostosowana do rodzaju okien inna w przypadku okien wykonanych z PCV, drewna 2 razy w roku (po wcześniejszym uzgodnieniu z użytkownikiem obiektu). 21 )Opróżnianie koszy na śmieci do pojemników znajdujących się na zewnątrz budynków, a także czyszczenie koszy oraz wyposażanie ich w worki foliowe na odpady wg potrzeb. 22)Opróżnianie koszy na śmieci (czyszczenie oraz wyposażanie w worki foliowe) znajdującyc h się na zewnątrz budynków wg potrzeb 23)Opróżnianie i czyszczenie popielniczek wg potrzeb. 24)Czyszczenie urządzeń, glazury łazienkowej i armatury sanitarnej w pomieszczeniach WC, kabin sanitarnych, natrysków 1 razy w tygodniu 25)Czyszczenie glazury ścien nej w pomieszczeniach Izby chorych środkami odkażającymi 1 raz w miesiącu 26)Mycie płytek ściennych (glazury) w pomieszczeniach WC oraz aneksach kuchennych, jak również innych pomieszczeniach ogólnodostępnych przedstawionych w zestawieniu powierzchni 1 raz w tygodniu 27)Sprzątanie i dezynfekcja toalet 3 razy w tygodniu 28)Usuwanie rdzy i kamienia z urządzeń sanitarnych 3 razy w tygodniu 29)Czyszczenie terakoty 3 raz w tygodniu 30)Mycie luster wiszących 3 razy w tygodniu 31)Usuwanie pajęczyn wg potrzeb. 32)S przątanie palarni zewnętrznych 2 razy w tygodniu. Zadanie Nr 2 SANDOMIERZ kompl. 3394 ul. Mickiewicza 38 , kompl. 7587 ul. Puławiaków 12, kompl. 5490 Radoszki, Szczegółowe zestawienie powierzchni do sprzątania stanowi załącznik nr 2. I . Specyfika wykonywa nych - zgodnie z załącznikiem nr 2 w zakresie: 1)Zamiatanie podłóg, zarówno w pomieszczeniach biurowych, jak i klatkach schodowych, korytarzach, holach 2)Mycie podłóg na mokro 3)Odkurzanie, dywanów i wykładzin podłogowych 4)Mycie glazury, lamperii - 1raz w tygodniu. 5)Wycieranie z kurzu (na mokro) parapetów okiennych - 1 raz w tygodniu. 6)Wycieranie na wilgotno kurzu z boazerii, paneli, listew ściennych - 1 raz w tygodniu 7)Czyszczenie i wycieranie kurzu z powierzchni biurek, szaf, szafek i innego sprzętu b iurowego, za wyjątkiem sprzętu komputerowego - częstotliwość wg zał. nr 2 8)Konserwacja i nabłyszczanie odpowiednimi środkami posadzek marmurowych, kamiennych, PCV, drewnianych, płytek gressowych, itp. - 1 raz w miesiącu 9)Pastowanie i froterowanie posadze k wymagających stosowania tego zabiegu (rodzaj zabiegu musi być dostosowany do określonego rodzaju podłogi) - 1 raz w miesiącu 10)Mycie stolarki drzwiowej oraz kaloryferów - 1 raz w miesiącu. 11)Czyszczenie klamek i innych elementów - 1 raz w miesiącu. 12) Czyszczenie gniazdek, wyłączników, itp. - 1 raz w miesiącu. 13)Przecieranie na mokro sprzętu ppoż. (gaśnice, itp.) - 1 raz w miesiącu. 14)Czyszczenie poręczy i balustrad - 1 raz w miesiącu. 15)Mycie opraw oświetleniowych - (klosze, obudowy) i kratek wentyl acyjnych - 1 raz w miesiącu. 16)Wycieranie na mokro kurzu i zanieczyszczeń z elementów wyposażenia pomieszczeń (lodówek, kuchenek gazowych, elektrycznych) - częstotliwość wg zał. nr 2. 17)Mycie blatów, szafek (z zewnątrz) - częstotliwość wg zał. nr 2. 18)P ranie firan i zasłon - zakres usługi obejmuje zdjęcie firan i zasłon do prania oraz zawieszenie po wykonanej usłudze prania 2 razy w roku (przy myciu okien po zimie i jesienią); Wykonanie usługi nie może trwać dłużej niż 96 godzin od momentu zdjęcia firan i zasłon. 19)Czyszczenie verticali - 1 raz w czasie trwania umowy 20)Mycie otworów okiennych (szyb i ram okiennych od wewnątrz i z zewnątrz), technika mycia powinna być dostosowana do rodzaju okien - inna w przypadku okien wykonanych z PCV, drewna - 2 razy w roku (po wcześniejszym uzgodnieniu z użytkownikiem obiektu). 21)Opróżnianie koszy na śmieci do pojemników znajdujących się na zewnątrz budynków, a także czyszczenie koszy oraz wyposażanie ich w worki foliowe na odpady - wg potrzeb. 22)Opróżnianie koszy na śmieci (czyszczenie oraz wyposażanie w worki foliowe) znajdujących się na zewnątrz budynków do pojemników zbiorczych - wg potrzeb 23)Opróżnianie i czyszczenie popielniczek - wg potrzeb. 24)Czyszczenie urządzeń, glazury łazienkowej i armatury sanitarnej w pomieszczeniach WC, kabin sanitarnych, natrysków - wg potrzeb 25)Sprzątanie i dezynfekcja toalet a częstotliwość wg zał. nr 2. 26)Usuwanie rdzy i kamienia z urządzeń sanitarnych a częstotliwość wg zał. nr 2. 27)Czyszczenie terakoty a częstotliwość wg zał . nr 2. 28)Mycie luster wiszących częstotliwość wg zał. nr 2. 29)Usuwanie pajęczyn - wg potrzeb. 30)Sprzątanie palarni zewnętrznych - 2 razy w tygodniu..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zadanie 1 Kielce
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
IMPEL FACILITY SERVICES SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
IMPEL FACILITY SERVICES SP. Z O.O.
- Impel Cleaning Sp. z o.o., ul. Ślężna 118, 53-111 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 182622,62 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 188395,84
Oferta z najniższą ceną: 188395,84 / Oferta z najwyższą ceną: 652139,46
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Zadanie 2 Sandomierz
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
IMPEL FACILITY SERVICES SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
IMPEL FACILITY SERVICES SP. Z O.O.
- Impel Cleaning Sp. z o.o., ul. Ślężna 118, 53-111 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 95623,15 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 103273,00
Oferta z najniższą ceną: 103273,00 / Oferta z najwyższą ceną: 258182,51
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z NOWEJ DĘBY
- Wykaszanie traw w pasie dróg powiatowych na terenie Powiatu Tarnobrzeskiego
- Dostawa nowych tuszy, tonerów oraz bębnów do urządzeń drukujących.
- Remont mostu w ciągu drogi powiatowej Nr 1117R relacji Tarnowska Wola - Wola Baranowska w km 7+743 (JNI 01013882) nad rzeką Trześniówka w miejscowości Ślęzaki
więcej: przetargi w Nowej Dębie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowe sprzątanie w zakresie utrzymania czystości w obiektach Namysłowskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Namysłowie.
- Sprzątanie miejsc noclegowych w Leśnym Ośrodku Edukacyjnym w Jedlni Letnisko w 2025 roku - II postępowanie
- Świadczenie usługi kompleksowych prac porządkowych w zakresie stałego utrzymania czystości pomieszczeń biurowych w trzech lokalizacjach biur WFOŚiGW w Gdańsku przez okres 12 m-cy
- Utrzymanie czystości w pomieszczeniach Oddziału I, II,III oraz Oddziału V SP PZOL w Celejowie
- świadczenie usług sprzątania pomieszczeń i utrzymania czystości oraz mycia powierzchni szklanych
- Kompleksowe usługi sprzątania obiektów Nadleśnictwa Gorlice
więcej: Usługi sprzątania budynków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.