eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CiecierzynUsługa monitoringu i ochrony w budynku Centralnej Zrzytni Akt w Lublinie



Ogłoszenie z dnia 2010-11-02

Ciecierzyn: Usługa monitoringu i ochrony w budynku Centralnej Zrzytni Akt w Lublinie
Numer ogłoszenia: 353028 - 2010; data zamieszczenia: 02.11.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Lubelski Oddział Regionalny, Elizówka 65A, 21-003 Ciecierzyn, woj. lubelskie, tel. 081 7568810, faks 081 7563941.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa osoba prawna - Agencja płatnicza.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa monitoringu i ochrony w budynku Centralnej Zrzytni Akt w Lublinie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest monitoring, poprzez system alarmowy sygnalizujący włamanie oraz pożar, w budynku Centralnej Zrzutni Akt Lubelskiego Oddziału Regionalnego ARiMR mieszczącej się w Lublinie przy ul. Bursaki 6 i wyszczególnionej w załączniku nr 1 do Umowy oraz interwencja fizyczna w sytuacji otrzymania sygnału alarmowego. 2. Monitoring oraz interwencja fizyczna w sytuacji otrzymania sygnału alarmowego ma się rozpocząć od 01.11.2010 r. i trwać do 04.08.2012 r. W przypadku nie uruchomienia monitoringu do godziny 15:30 w dniu 01.11.2010 r. Wykonawca zapewni ochronę fizyczną obiektów do chwili uruchomienia monitoringu. 3. Zamówienie obejmuje w szczególności: a) zapewnienie łączności (urządzenia łącznościowe, tor transmisji oraz sama transmisja danych) lokalnych systemów sygnalizacji włamania oraz pożaru, b) zapewnienie obsługi wraz z monitoringiem technicznym i ochronnym istniejących instalacji, c) zapewnienie współpracy z zainstalowaną u Zamawiającego platformą programowo-sprzętową umożliwiającą wgląd do bieżących stanów systemów alarmowych oraz przeglądanie i generowanie raportów z działania systemów, w terminie do 12.11.2010 r., zlokalizowanej w siedzibie Zamawiającego. W razie potrzeby Wykonawca zobowiązuje się do wymiany/naprawy platformy programowo-softwarowej oraz do wsparcia technicznego podczas użytkowania w ciągu 48 godzin od zgłoszenia, d) świadczenie usług w zakresie podejmowania czynności ochronnych przez grupy interwencyjne w sytuacji odebrania sygnału alarmowego, 4. Wymagania techniczne, jakie spełnia system alarmowy zainstalowany u Zamawiającego i jakie musi spełniać system monitorujący Wykonawcy: a) samoczynne dozorowanie linii wejściowych, b) precyzyjne lokalizowanie miejsca powstania alarmu, c) możliwość oceny stanu technicznego urządzeń, d) sterowanie systemami alarmowymi za pomocą panelu (szyfratora) znajdującego się w lokalu, e) niezwłoczne (automatyczne) doręczenie informacji (co najmniej SMS na wskazany telefon komórkowy) o alarmie i usterkach technicznych oraz o aktywacji i dezaktywacji systemu do osób odpowiedzialnych za przedmiotowe lokale, po uruchomieniu przez Zamawiającego odpowiednich funkcji w telefonie komórkowym, 5. Wymagania techniczne, jakie muszą spełniać stacje monitorujące (u Wykonawcy i zainstalowana /platforma programowo-sprzętowa/ w siedzibie Oddziału Regionalnego): a) automatyczne wyświetlanie zgłoszeń z systemu alarmowego, b) kontrola testów wysyłanych z obiektu, w przypadku opóźnień generowania zgłoszenia, c) możliwość generowania raportu systemu alarmowego (data, godzina wystąpienia alarmu włamaniowego i technicznego; data, godzina aktywacji/dezaktywacji systemu wraz z danymi użytkownika), d) bieżący podgląd stanu systemu alarmowego, e) gromadzenie i przechowywanie danych. 6. Łączność, w tym tor transmisji, pomiędzy systemem alarmowym a stacją monitorującą (centralka w Oddziale Regionalnym) zapewnia Wykonawca. Koszt oferowanej usługi monitoringu powinien zawierać opłaty telekomunikacyjne. W przypadku korzystania z łączności GSM karty SIM muszą być aktywowane na Wykonawcę. 7. Usługa monitorowania chronionego obiektu polegać ma na reagowaniu na zgłoszenia alarmowe i techniczne w sposób opisany poniżej: a) w czasie godzin pracy Zamawiającego po uruchomieniu się alarmu dyspozytor telefonuje pod wskazany przez Zamawiającego numer w Karcie Uruchomienia Monitoringu /załącznik nr 1 do umowy/, sprawdza przyczynę i okoliczności zgłoszenia alarmowego, b) po godzinach pracy Zamawiającego po uruchomieniu się alarmu dyspozytor podejmuje działania interwencyjne, c) działanie interwencyjne polega na: wysłaniu grupy interwencyjnej do obiektu, w którym uruchomił się alarm, wizji lokalnej obiektu przez grupę interwencyjną, zabezpieczenia obiektu i jednoczesnego poinformowania osoby wskazanej przez Zamawiającego w Karcie Uruchomienia Monitoringu oraz fizycznej ochrony obiektu przez 60 minut od momentu poinformowania osoby, d) Czas reakcji grupy interwencyjnej (dojazd do chronionego obiektu, podjęcie działań ochronnych i zabezpieczających) po zgłoszeniu alarmu nie może być dłuższy niż 15 minut w godzinach 6.00-22.00 i 10 minut w godzinach 22.00-6.00, e) Wykonawca jest każdorazowo zobowiązany do wysłania grupy interwencyjnej w przypadku uruchomienia się alarmu w obiekcie Zamawiającego w godzinach pomiędzy 15:30-07:30 i przez całą dobę w dni wolne od pracy, za wyjątkiem gdy uzyska telefoniczną zgodę od Zamawiającego na nie wysyłanie grupy, f) Wykonawca może obciążyć Zamawiającego za każde działanie interwencyjne spowodowane fałszywym alarmem, z zastrzeżeniem pkt. g), wyłącznie dodatkową kwotą określoną przez Wykonawca, g) Przez fałszywy alarm rozumie się uruchomienie systemu alarmowego z winy pracowników Zamawiającego powodujące działanie interwencyjne (np. brak rozbrojenia systemu alarmowego przy otwieraniu, pozostawienie otwartego okna itp.). Fałszywy alarm może jedynie wystąpić w dni wolne od pracy oraz każdego dnia pomiędzy godz. 15:30 - 07:30. Koszt jednego działania interwencyjnego w miesiącu w wyniku fałszywego alarmu jest wliczony w opłatę miesięczną za usługę monitoringu, w takim wypadku Wykonawcy nie przysługuje dodatkowa opłata, h) Wykonawca może obciążyć Zamawiającego opłatą dodatkową za każdą rozpoczętą godzinę fizycznej ochrony obiektu (za wyjątkiem ochrony w ramach działania interwencyjnego), jeżeli ochrona taka jest uzasadniona zaistniałymi okolicznościami takimi jak: wybite szyby, wyważone drzwi, całkowite unieruchomienie alarmu itp. (z przyczyn niezależnych od Wykonawcy), i) w czasie trwania umowy usterki techniczne będą naprawiane na koszt Wykonawcy, j) wymagane przeglądy konserwacyjne systemu muszą być wykonywane co najmniej raz na kwartał i na koszt Wykonawcy. 8. Inne zobowiązania Wykonawcy: a) przestrzeganie przepisów p. pożarowych i bhp podczas wykonywania prac, b) odpowiedzialność materialna za szkody powstałe w budynku i jego składnikach ruchomych podczas wykonywania prac, utrzymywanie stałego kontaktu ze wskazanym przez Zamawiającego przedstawicielem w sposób wzajemnie uzgodniony, w tym zgłaszanie wszelkich uszkodzeń i awarii stwierdzonych podczas pracy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu 79.71.40.00 - Usługi w zakresie nadzoru .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.10.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Altest Systemy Zabezpieczeń, ul. Ochotnicza 10, 20-012 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2430,34 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2965,01

  • Oferta z najniższą ceną: 2965,01 / Oferta z najwyższą ceną: 2965,01

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Udzielenie dotychczasowemu wykonawcy usług zamówienia uzupełniającego stanowiącego nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia, a zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego i zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. W związku z najmem lokalu na potrzeby Centralnej Zrzutni Akt w Lublinie zachodzi konieczność rozszerzenia świadczenia usługi monitoringu systemów alarmowych o ten obiekt.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.