Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-12-05
Węgrów: Dostawa materiałów opatrunkowych i higienicznych
Numer ogłoszenia: 353047 - 2008; data zamieszczenia: 05.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Kościuszki 15, 07-100 Węgrów, woj. mazowieckie, tel. 025 7922833, faks 025 7922833.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów opatrunkowych i higienicznych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet I-Opatrunki, Pakiet II- Opatrunki, Pakiet III- Wyroby higieniczne.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10 - Opatrunki 33.14.11.12 - Plastry 33.14.11.13 - Bandaże 33.14.11.14 - Gaza medyczna 33.14.11.15 - Wata medyczna 33.14.11.19 - Kompresy 33.77.20.00 - Jednorazowe wyroby papierowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem niniejszego zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawiają pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dokona oceny spełnienia ww. warunków na podstawie dokumentów załączonych do oferty poprzez ocenę. spełnia- nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wymagane dokumenty i oświadczenia, jakie powinna zawierać oferta: 1)Wypełniony i podpisany formularz ofertowy- Załącznik Nr 1 Specyfikacji. 2)Wypełniony i podpisany formularz cenowy- Załącznik Nr 2 Specyfikacji. 3) Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych oraz spełnia wymogi określone w art.22 ust.1,zgodne z wzorem stanowiącym Załącznik Nr 3 Specyfikacji .W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, oświadczenie składa każdy Wykonawca. 4) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji prowadzenia działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, każdy Wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie. 5)Koncesja, zezwolenie w zakresie działalności gospodarczej objętym zamówieniem publicznym zwanym dalej zamówieniem. 6) Dokumenty potwierdzające podstawę dopuszczenia przedmiotu zamówienia do obrotu i stosowania na terenie RP zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004r. o wyrobach medycznych ( Dz.U. Nr 93, poz. 896) i przepisami wykonawczymi. 7) Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych oświadczeń, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt.4. złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 2.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu o którym mowa w pkt 4 SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) oraz nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 3.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust.2 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz.wegrow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Kościuszki 15 07-100 Węgrów
Dział Zamówień Publicznych.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Kościuszki 15 07-100 Węgrów Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet I- Opatrunki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Lignina bielona arkusze- 3 000kg 2.Lignina rolki a 150 g-500szt 3.Wata opatrunkowa bawełniano-wiskozowa a 200 g i a 500g- 850 op. 4.Gaza mb 85cm -90 cm-7 300mb 5. Gaza wyjałowiona 1m x 1m z gazy 17 nitkowej i ? m2 - 18 000 szt. 6. Chusty operacyjne 20N 4 warstwowe 45 x 45 cm ze znacznikiem radiacyjnym - 7 000 szt 7. Kompresy gazowe 17 N8W nie wyjałowione 7,5 x 7,5 cm i 10 x 10 cm , a 100 szt.- 8 500 op. 8. Kompresy gazowe 17 N8W wyjałowione 7,5 x 7, 5cm i 5 x 5cm a 2 szt- 70 000op. 9. Opaska elastyczna tkana z zapinką, różne rozmiary- 2 500 op. 10.Opaska dziana podtrzymująca, różne rozmiary- 28 500 szt 11.Opaska gipsowa, szybkowiążąca 3-5 min. różne rozmiary- 5 700 szt. 12.Przylepiec chirurgiczny z włókniny z warstwą przylepną zabezpieczony papierem, różne rozmiary- 250 op. 13.Siatkowy opatrunek elastyczny na: palec dłoń ,stopę ramię, łokieć, podudzie, kolano, głowę, udo ,biodra, klatkę piersiową, brzuch ( stan nierozciągnięty)- 3 525 mb..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4, 33.14.11.12-8, 33.14.11.13-4, 33.14.11.14-2, 33.14.11.15-9, 33.14.11.19-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet II- Opatrunki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Wkład ginekologiczny 34 cm x 9cm a 10 szt. -2 000 op. 2.Podkład sterylny z nieprzemakalnej włókniny foliowanej 75 cm x 75 cm - 1 500 szt. 3.Seton z gazy 17 nitkowej 8 warstwowy, jałowy 2m x 7,5cm - 200 szt. 4.Seton z gazy 17 nitkowej 4 warstwowy, jałowy 2m x 5cm- 350 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet III- Wyroby higieniczne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Pieluszki jednorazowe dla noworodków o wadze 2-5 kg- 1 764 szt. 2. Pieluchomajtki dla dorosłych rozm. Large, 3 - 2 400 szt. 3. Podklad higieniczny z wkładem chłonnym z pulpy celulozowej 90 x 60 cm - 720 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.77.20.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WĘGROWA
- Budowa i przebudowa dróg gminnych wraz z infrastrukturą towarzyszącą w mieście Węgrów - odcinek ul.Leśnej, ul.Zacisznej oraz chodniki przy ul.Przechodniej
- Odbiór odpadów komunalnych z jednostek SPZOZ w Węgrowie
- Budowa kotłowni gazowej wraz z instalacją c.o. dla budynków ul. Przemysłowa 2 i ul. Żeromskiego 3 w Węgrowie
więcej: przetargi w Węgrowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy wyrobów medycznych i materiałów jednorazowych (...) do Aresztu Śledczego w Poznaniu
- Dostawa opatrunków
- DOSTAWA MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH
- Sukcesywna dostawa materiałów jednorazowego użytku, odpowiednio od jednej do sześciu części zamówienia
- Dostawa materiałów opatrunkowych
- Sukcesywna dostawa opatrunków, przylepców, opatrunków specjalistycznych, pieluchomajtek, antyseptyków skórnych oraz pianki pielęgnacyjno - myjącej na potrzeby SZGiChP w Koszalinie
więcej: Opatrunki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.