To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-09-02
Kołobrzeg: Codzienne profesjonalne sprzątanie pomieszczeń w obiektach Uzdrowisko Kołobrzeg S.A.
Numer ogłoszenia: 353118 - 2013; data zamieszczenia: 02.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 235068 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uzdrowisko Kołobrzeg Spółka Akcyjna, ks. Piotra Ściegiennego 1, 78-100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3548802, faks 0-94 35 225 16.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Codzienne profesjonalne sprzątanie pomieszczeń w obiektach Uzdrowisko Kołobrzeg S.A..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowych usług profesjonalnego codziennego sprzątania niżej wymienionych obiektów położonych na terenie miasta Kołobrzeg: Szpital Uzdrowiskowy MEWA - pięć pawilonów Ia, Ib, II, III, IV - powierzchnia 6.507,01 m2 + polerowanie jadalni 280,07 m2. Zakład Przyrodoleczniczy nr 1 + S.U. MEWA V i Przychodnia Uzdrowiskowa - powierzchnia 3.520,60 m2. Sanatorium Uzdrowiskowe PERŁA BAŁTYKU - 12 kondygnacji, powierzchnia 10.878,59 m2 + polerowanie jadalni 536,07 m2. Dziecięcy Szpital Uzdrowiskowy SŁONECZKO - pięć pawilonów I, II, III, IV, V, powierzchnia do sprzątania 4.584,10 m2. Szpital Uzdrowiskowy MUSZELKA A - powierzchnia 2.389,77 m2. Szpital Uzdrowiskowy MUSZELKA B - powierzchnia 2.699,45 m2. Zakład Przyrodoleczniczy nr 2 - powierzchnia 1.665,67 m2 + powierzchnia przy basenie 248,41 m2. Budynek Administracyjny siedziby Zarządu Spółki, powierzchnia 808,40 m2. Razem: 34.118,14 m2 2. Zakres prac i obowiązków obejmuje m. in.: a) mycie, dezynfekcję pokoi mieszkalnych, gabinetów zabiegowych i ciągów komunikacyjnych, elementów ścian i wyposażenia, usuwanie odpadków, mycie okien, b) wymianę pościeli, ręczników oraz firan i zasłon, c) uzupełnianie dozowników na mydło, ręczniki papierowe i papier toaletowy, d) wykonywanie zabiegów pralniczych odzieży dziecięcej, e) odśnieżanie balkonów i wejść do budynków f) zapewnienie i stosowanie do wykonania usługi profesjonalnego sprzętu przeznaczonego do sprzątania w zakładach leczniczych, przydzielonego na stałe do oddziałów/działów, obiektów bez możliwości jego migracji pomiędzy oddziałami, w asortymencie i ilościach nie mniejszym niż wymagane minimum zawarte w załączniku nr 8 do SIWZ - ilości zostaną potwierdzone protokołem sporządzonym w obecności obu stron w dniu rozpoczęcia usługi. g) profesjonalne, mechaniczne doczyszczanie powierzchni (podłogi, posadzki), w zależności od rodzaju powierzchni oraz ich konserwacja i zabezpieczanie powłokami ochronnymi: akrylowymi, polimerowymi lub odpowiednimi, preparaty do konserwacji podłóg o udokumentowanych właściwościach antypoślizgowych, h) okresowe mycie zewnętrznych powierzchni okien przez osoby wyspecjalizowane w pracy na wysokościach, o powierzchni łącznej: 1.840,88 m2 i) utrzymanie sprzętu używanego do świadczenia usługi w nienagannej czystości oraz odpowiednim stanie sanitarnym i technicznym przez cały okres świadczenia usługi.. j) opracowanie rocznego harmonogramu prac okresowych (na etapie podpisania umowy) np. konserwacji podłóg, mycia okien itp. i przedstawienie do akceptacji osobie wyznaczonej przez Zamawiającego dla każdego obiektu oddzielnie, k) wprowadzenie zapisów potwierdzających wykonanie prac codziennych, zapisów mycia i dezynfekcji toalet ogólnodostępnych, oraz harmonogramu prac okresowych l) ponoszenie kosztów wynikających z niedostatecznego wywiązywania się z obowiązku świadczenia usługi, oraz zaniedbań w zakresie przepisów sanitarno-epidemiologicznych, przed np. Państwowym Inspektorem Sanitarnym. ł) okresowa (jeden raz na kwartał) konserwacja i polerowanie podłóg (marmur) w dwóch jadalniach o łącznej powierzchni: 816,14 m2. 3. Charakterystyka obiektów przeznaczonych do sprzątania zawarta jest w załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji. 4. Wykaz prac i częstotliwość ich wykonywania przedstawione zostały w załączniku nr 2. Standardy dotyczące stanu czystości przedstawione zostały w § 9 projektu przyszłej umowy (załącznik nr 4). Oprócz prac porządkowych zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonywanie zabiegów pralniczych odzieży dziecięcej dla Dziecięcego Szpitala Uzdrowiskowego SŁONECZKO. Zabiegi te wykonywane mogą być w pralkach jak dla gospodarstw domowych. Ilość odzieży pranej dziennie (dni robocze) wynosi średnio 37 kg. Środki piorące po stronie Wykonawcy, środki przeznaczone muszą być do prania odzieży dziecięce, dla skóry wrażliwej i alergicznej. Przetestowany dermatologicznie lub posiadający inne atesty np. Instytutu Matki i Dziecka. Środki nie mogą posiadać intensywnych i drażniących zapachów. Przeznaczone do prania odzieży kolorowej i białej. 5. Dwa razy w roku planowane jest wykonanie krystalizacji posadzek marmurowych o ogólnej powierzchni 2.188,00 m2. Zamawiający powierzchnię do krystalizacji udostępni fragmentami. Zamawiający nie nakłada żadnych ograniczeń w kwestii wyboru metody wykonywania tych czynności przez Wykonawcę. 6. Technologia sprzątania winna spełniać warunki obowiązujące w zakładach opieki zdrowotnej Wymagania dotyczące środków czystości zawarte zostały w Projekcie umowy, zał. nr 4. Proces technologiczny dostosowany będzie do rodzaju pomieszczeń i znajdującego się w nich wyposażenia, nie będzie powodował niszczenia materiałów, pozostawiał plam i zabarwień oraz przyczyniał się do przedwczesnego zużycia się materiałów podłogowych, obiciowych i wyposażenia. 7. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w trybie zamówienia z wolnej ręki (zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 7) ustawy Prawo zamówień publicznych na usługi, których, zakres w chwili obecnej jest niemożliwy do określenia. 8. Przewiduje się możliwość wyłączeń z zakresu realizowanych świadczeń obiektów lub ich części, na czas niezbędny do przeprowadzenia bieżących prac remontowych, Zamawiający nie posiada planu remontów..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.08.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
IMPEL FACILITY SERVICES SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
IMPEL FACILITY SERVICES SP. Z O.O.
- IMPEL CLEANING Sp. z o.o., ul. Ślężna 118, 53-111 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4400000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4956358,68
Oferta z najniższą ceną: 4956358,68 / Oferta z najwyższą ceną: 5804744,40
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KOŁOBRZEGU
- Utworzenie i prowadzenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) dla mieszkańców Gminy Kołobrzeg
- Zakup paliw płynnych - benzyny bezołowiowej oraz oleju napędowego do środków transportowych i sprzętu Zamawiającego
- SPRZEDAŻ ENERGII ELEKTRYCZNEJ DLA INSTALACJI KOMUNALNEJ W KORZYŚCIENKU ORAZ DLA TARGOWISKA MIEJSKIEGO W KOŁOBRZEGU
- Świadczenie w 2025 roku na rzecz Zamawiającego usługi ochrony placu i obiektów położonych przy ulicy Gryfitów 8, 78-100 Kołobrzeg
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Urzędu Miasta Kołobrzeg
- Dostawa produktów żywnościowych do Żłobka "Krasnal" w Kołobrzegu
więcej: przetargi w Kołobrzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- F-261.6.2024 Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń biurowych w Sądzie Rejonowym w Grójcu oraz sprzątanie terenu zewnętrznego wokół budynku wraz z pielęgnacją zieleni
- Usługa kompleksowa sprzątania terenów zewnętrznych i zieleni wokół budynków przy ul. Topolowa - Niska -Akacjowa - Zagajnikowa.
- Usługi utrzymania czystości w siedzibie Kuratorium Oświaty w Łodzi oraz delegaturze Kuratorium w Skierniewicach
- Świadczenie usług sprzątania budynków Starostwa Powiatowego w Oławie
- Usługa sprzątania pomieszczeń budynków oraz terenów wokół budynków
- Usługa utrzymania czystości w budynkach oraz sprzątanie posesji w obiektach Sądu Rejonowego w Wieluniu, zlokalizowanych w Wieluniu i w Pajęcznie.
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.