Ogłoszenie z dnia 2009-10-09
Hel: WYKONANIE NAPRAWY SYSTEMU ALARMOWEGO MAGAZYNU - BUDYNEK 24 W 55 KOMPANII CHEMICZNEJ W ROZEWIU
Numer ogłoszenia: 353150 - 2009; data zamieszczenia: 09.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Punkt Bazowania Hel , ul. Sikorskiego 20, 84-150 Hel, woj. pomorskie, tel. 0-58 6757570, faks 0-58 6757250.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: MON.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE NAPRAWY SYSTEMU ALARMOWEGO MAGAZYNU - BUDYNEK 24 W 55 KOMPANII CHEMICZNEJ W ROZEWIU.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie naprawy systemu alarmowego magazynu - budynek 24 w 55 kompanii chemicznej w Rozewiu Przedmiot zamówienia obejmuje: -naprawę systemu alarmowego z dostosowaniem do klasy SA 4; -wykonanie dokumentacji powykonawczej.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.80.00.00 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający wyznacza wadium w wysokości 590,00 złIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający warunki art. 22 ustawy - Prawo zamówień publicznych. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Firma przystępująca do przetargu musi spełniać warunki określone w ustawie o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. nr 11 poz 95 z późniejszymi zmianami), ustawie o ochronie osób i mienia (Dz. U. nr 114 poz 740 z późniejszymi zmianami),oraz wydanych na ich podstawie stosownych rozporządzeń. Ocena spełniania tych warunków odbędzie się na podstawie informacji zawartych w dokumentach i oświadczeniach przedstawionych przez Wykonawcę zgodnie z formułą /spełnia-nie spełnia/. Z treści złożonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że w/w warunki Wykonawca spełnił..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń lub dokumentów jakie muszą złożyć do oferty Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz oferty cenowej, załącznik nr 1; 2) aktualna koncesja wydana przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego; 3) aktualny odpis z właściwego rejestru sądowego lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wydany przez właściwy organ potwierdzający, że profil działalności wykonawcy odpowiada przedmiotowi (wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem składania oferty); 4) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 us.1 pkt.9 i pkt.4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6) kosztorys ofertowy wykonany zgodnie z przedmiarem prac; 7) oświadczenie wykonawcy na załączniku nr 2; 8) wykaz imienny osób przewidzianych do realizacji zadania zawierający: klauzule poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, numery poświadczeń bezpieczeństwa i termin ważności, numery i stopnie licencji pracownika zabezpieczenia technicznego, zakres wykonywanych czynności (Zamawiający nie wymaga dołączenia kserokopii w/w dokumentów do oferty)- Załącznik nr 3. 9) oświadczenie, że Wykonawca posiada pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych przeszkolonego w zakresie ochrony informacji niejawnych przez służby ochrony państwa (SKW lub ABW), kancelarię tajną oraz pomieszczenie do pracy na dokumentach niejawnych, które spełniają wymagania określone w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 18.10.2005r. w sprawie organizacji i funkcjonowania kancelarii tajnych (Dz.U.2005.208.1741) oraz zobowiązanie Wykonawcy do przechowywania wszystkich dokumentów dotyczących przedmiotowego zamówienia w ograniczonej dostępności tj.: nie udostępniania i rozpowszechniania osobom nieuprawnionym informacji stanowiących tajemnicę służbową lub informacji, którą uzyskał w związku z wykonywaniem czynności służbowych, a której ujawnienie może narazić na szkodę prawnie chroniony interes w myśl obowiązujących przepisów: - Ustawy z dnia 22 stycznia 1999r. o ochronie informacji niejawnych (tekst jednolity Dz. U. 2005.196.1631 z poźn. zm.), Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 (Dz. U. 1998.21.94 z późn. zm.)- Kodeks pracy Art. 100. par. 2, pkt4, Ustawy z dnia 16 kwietnia 1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tekst jednolity Dz .U. 2003.153.1503 z późn. zm.) Art. 11 - Załącznik nr 4; 10) pełnomocnictwo (pełnomocnictwa), jeśli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika, dotyczy to również przypadku jeżeli jest ono wymagane dla wspólników spółki cywilnej lub uczestników konsorcjum- pełnomocnictwo musi być dołączone w formie oryginału lub notarialnie oświadczonej kopii;.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mw.mil.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Punkt Bazowania Hel ul. Sikorskiego 20, 84-150 Hel.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.10.2009 godzina 09:30, miejsce: Kancelaria Jawna Punktu Bazowania Hel ul. Sikorskiego 20, 84-150 Hel.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI HEL
więcej: przetargi HEL »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bieżące utrzymanie, nadzór i konserwacja sygnalizacji świetlnej, oznakowania aktywnego na skrzyżowaniach ulic krajowych, powiatowych i gminnych w granicach Nowego Sącza od 1.01.2025r. do 31.12.2025r.
- Bieżące utrzymanie i konserwacja oświetlenia ulicznego Miasta Nowego Sącza w roku 2025
- Świadczeniu usług konserwacji, drobnych remontów i napraw w zakresie branży budowlanej w obiektach oraz na terenie nieruchomości należących do BCO-SM w Bielsku-Białej.
- Usługa konserwacji, przeglądów oraz napraw awaryjnych w zakresie urządzeń i instalacji kotłowni gazowych, olejowych, kotłów warzelnych oraz parowych w zakresie 5 (pięciu) części.
- Wykonywanie prac remontowych i czynności konserwacji w branży ogólnobudowlanej na nieruchomościach stanowiących własność Gminy Wrocław - Rejon D,E,M,N
- Konserwacja, drobne naprawy i prace remontowe w ramach bieżącego utrzymania budynków zarządzanych przez TTBS Sp. z o.o. oraz sprawowanie pogotowia w zakresie usuwania awarii w 2025 roku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.