Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-12-05
Wrocław: Dostawa serwera
Numer ogłoszenia: 353159 - 2008; data zamieszczenia: 05.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Narodowy Fundusz Zdrowia Dolnośląski Oddział Wojewódzki , ul. Joannitów 6, 50-525 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. (071) 7979317, faks (071) 7979318.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.nfz-wroclaw.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.nfz-wroclaw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa serwera.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa serwera z systemem operacyjnym klasy UNIX dla Dolnoslaskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia. Wartość szacunkowa poniżej progu 133.000,00 euro.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.26.00.00 - 30.26.00.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy którzy: 1. są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami Prawa zamówień publicznych, 2. posiadają uprawnienia do wykonywania prac będących przedmiotem zamówienia, 3. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 5. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 PZP, 6. zgodnie z art. 26 ust. 2 załącza dokument wymieniony w § 1 ust. 1 pkt 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16.10.2008 r. zmieniające rozporządzenia w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane, 7. akceptują warunki zawarte w niniejszej specyfikacji. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów, według zasady: spełnia/nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Wypełniony formularz oferty( wg wzoru załącznika nr 2 do SIWZ), 2 Dokumenty zgodne z art. 26 ust. 2 PZP i wyszczególnione w § 1 ust. 1 pkt 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16.10.2008 r. zmieniające rozporządzenia w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane: a. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. W przypadku podmiotów występujących wspólnie o udzielenie zamówienia dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania i podpisania umowy zgodnie z art. 23 ustawy. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, dokumenty wymienione w pkt 3.2 winien dołączyć każdy podmiot występujący wspólnie. 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 3.2, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że : - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, Dokumenty sporządzone w języku obcym, inne niż określone w pkt 3.2 są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 5. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych oraz ze nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy - zgodnie z formularzem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 6. Zaakceptowany projekt umowy - załącznik Nr 4 do SIWZ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dow-nfz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dolnośląski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia ul. Joannitów 6, budynek B pok. 106.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Dolnośląski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia ul. Joannitów 6, kancelaria ogólna lub budynek B pok. 106.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Zapewnienie usług w związku z udziałem dolnośląskich przedsiębiorców w misji gospodarczej na targi Hong Kong Beauty&Wellness Expo w Hongkongu
- "Konserwacja i utrzymanie terenów zieleni wokół obiektów Muzeum Narodowego we Wrocławiu i jego oddziałów". Zamówienie z prawem opcji
- Dostawa materiałów zużywalnych na potrzeby realizacji projektu ABM nr 2021/ABM/05/00002-00 - 6 Zadań
- Wykonanie usług medycznych, tj. całodobowych świadczeń w zakresie badań lekarskich oraz usługi pobrania krwi wobec osób zatrzymanych/ doprowadzonych przez Policję na obszarze działania KMP w Legnicy.
- Bieżące utrzymanie i konserwacja tablic informacji pasażerskiej (DIP) na terenie miasta Wrocławia
- Dostawa mebli biurowych i krzeseł pracowniczych
więcej: przetargi w Wrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.