Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-09
Ustrzyki Dolne: ZG - 2710 - 19/09 Przebudowa odwodnienia szkółki leśnej w Orelcu wraz z przebudową hydroforni zasilającej system nawadniający gospodarstwo szkółkarskie
Numer ogłoszenia: 353214 - 2009; data zamieszczenia: 09.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Ustrzyki Dolne , Rynek 6, 38-700 Ustrzyki Dolne, woj. podkarpackie, tel. 013 4611031, 0604482259, faks 013 4611033.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.krosno.lasy.gov.pl/ustrzykidolne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: PGL LP.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZG - 2710 - 19/09 Przebudowa odwodnienia szkółki leśnej w Orelcu wraz z przebudową hydroforni zasilającej system nawadniający gospodarstwo szkółkarskie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa odwodnienia szkółki leśnej w Orelcu wraz z przebudową hydroforni zasilającej system nawadniający gospodarstwo szkółkarskie.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.25.56.00 - Roboty w zakresie kładzenia rur w kanalizacji .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.11.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: wymagana wpłata wadium w wysokości 2000,00 złIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności. 2. Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust 1. i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podst. Art. 24 ustawy PZP 3. Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawia pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 4. Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 5. Oferta obejmuje całość zamówienia i nie modyfikuje przedmiotu zamówienia określonego przez zamawiającego w SIWZ 6. Wykonawca podał kwotę wynagrodzenia ryczałtowego 7. Oferta jest przygotowana zgodnie z formularzami, stanowiącymi załączniki do niniejszej SIWZ i zgodnie z wymaganiami SIWZ 8. Oferta jest podpisana przez osobę lub osoby wskazane w dokumencie upoważniającym do występowania w obrocie prawnym lub posiadające pełnomocnictwo 9. Wykonawca wniósł wadium Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wypełniony formularz oferty, 2. oświadczenie, że wykonawca spełniania warunki określone w art. 22 ust 1. i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ustawy PZP 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie, 5. wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, UWAGA: W przypadku Kierownika budowy należy dołączyć dokumenty potwierdzające posiadanie kwalifikacji (kserokopia uprawnień do kierowania robotami budowlanymi w zakresie robót konstrukcyjno-budowlanych bez ograniczeń), oraz kserokopie aktualnego zaświadczenia o przynależności do OIIB. 6. wykaz sprzętu, którym dysponuje lub będzie dysponował wykonawca, niezbędnego do realizacji zamówienia. 7. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia sprzętu lub osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 5 i 6 wskazał osoby i sprzęt, którymi będzie dysponował, 8.dowód wniesienia wadium, 9. kosztorys ofertowy, 10. pełnomocnictwo - w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, posiadające zakres i podpisane przez osoby reprezentujące wykonawcę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krosno.lasy.gov.pl/ustrzykidolne.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Ustrzyki Dolne, ul. Rynek 6, 38-00 Ustrzyki Dolne.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.10.2009 godzina 09:00, miejsce: Nadleśnictwo Ustrzyki Dolne, ul. Rynek 6, 38-00 Ustrzyki Dolne.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI USTRZYKI DOLNE
- Dostawa oleju napędowego na potrzeby MPGK Sp. z o.o. w Brzegach Dolnych do zbiornika o pojemności 5000 l, który jest własnością zamawiającego.
- Likwidacja szkód od nawalnych deszczy - zamówienie podzielone na części
- Zakup średniego pojazdu ratowniczo - gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Wojtkowej z terenu Gminy Ustrzyki Dolne
- USŁUGI PRZEWOZU UCZESTNIKÓW DZIENNEGO DOMU POMOCY "AKADEMIA BIESZCZADZKIEGO SENIORA" W OKRESIE OD STYCZNIA DO CZERWCA 2025 r.
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzędu Miejskiego w Ustrzykach Dolnych
- PRZYGOTOWANIE I WYDAWANIE POSIŁKÓW DLA KLIENTÓW MIEJSKO - GMINNEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W USTRZYKACH DOLNYCH W 2025 ROKU
więcej: przetargi USTRZYKI DOLNE »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.