eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzęstochowaUtrzymanie bieżące dróg - Miejski System Informacji Turystycznej oraz tabliczki z nazwami ulic.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-12-28

Częstochowa: Utrzymanie bieżące dróg - Miejski System Informacji Turystycznej oraz tabliczki z nazwami ulic.
Numer ogłoszenia: 353222 - 2015; data zamieszczenia: 28.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 317100 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Dróg i Transportu w Częstochowie, ul. Popiełuszki 4/6, 42-217 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 34 3664095, 3664337 wew. 34, faks 34 3664305 wew. 60, 3664337.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie bieżące dróg - Miejski System Informacji Turystycznej oraz tabliczki z nazwami ulic..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Usługa będzie polegała na wykonywaniu prac związanych z bieżącym utrzymaniem na drogach publicznych w Częstochowie elementów Miejskiego Systemu Informacji Turystycznej i tabliczek z nazwami ulic w latach 2016-2018. Do obowiązków Wykonawcy należy: a) Prowadzenie utrzymania Miejskiego Systemu Informacji Turystycznej w zakresie tablic z nazwami ulic, polegające na uzupełnianiu brakujących lub wymianie zniszczonych tablic i oznakowywaniu nowopowstałych ulic oraz tych, które zmieniły nazwę oraz ewentualnej wymianie. b) prowadzenie utrzymania Miejskiego Systemu Informacji Turystycznej w zakresie tablic kierujących dla pieszych oraz tablic kierujących dla pojazdów, polegające na uzupełnianiu brakujących lub wymianie zniszczonych tablic oraz ewentualnej wymianie słupków i konstrukcji wsporczych. c) Prowadzenie utrzymania istniejącego oznakowania ulic tabliczkami z ich nazwami w zakresie tabliczek emaliowanych polegające na uzupełnianiu brakujących lub wymianie zniszczonych tablic i oznakowywaniu nowopowstałych ulic oraz tych, które zmieniły nazwę oraz ewentualnej wymianie słupków. d) Usługi mają być wykonywane wyłącznie na zlecenie i w określonych przez MZDiT lokalizacjach i terminach, z użyciem własnych tablic, słupków oraz innych materiałów i urządzeń. Projekt każdej tablicy i jej lokalizacji Wykonawca ma przedstawić Zamawiającemu do akceptacji. e) Przystąpienie do usunięcia uszkodzenia lub uzupełnieniu braku w oznakowaniu w ciągu 24 godzin od otrzymania zlecenia od Zamawiającego. f) Wykonanie fotografii barwnych w postaci pliku elektronicznego przed przystąpieniem do usunięcia uszkodzenia, po jego usunięciu i montażu nowego oznakowania. Pliki elektroniczne wraz ze szczegółowym obmiarem robót należy przekazać Zamawiającemu po wykonaniu zleconych czynności. g) Zgłaszanie Zamawiającemu, Policji lub Straży Miejskiej każdego stwierdzonego przypadku niszczenia majątku drogowego. h) Natychmiastowe sprzątanie miejsc, w których były prowadzone usługi z pozostałości po nich. Wymagania dotyczące elementów MSIT: Zgodnie z dokumentacją techniczną zamieszczoną na płycie CD, stanowiącą załącznik nr 10 i 11 do siwz. Wymagania dotyczące tabliczek emaliowanych: Tabliczki z nazwami ulic muszą być wykonane dokładnie zgodnie ze wzorem tabliczek dotychczas stosowanych na terenie miasta Częstochowy (zdjęcie w załączeniu), wg poniższych zaleceń: 1. Tabliczka stalowa, gr. blachy stalowej bez emalii min. 1,5 mm, emaliowana obustronnie emalią piecową (wypalaną w piecu w temp. do 9000 stopni C), uwypuklona. 2. Wymiary tabliczki: - szerokość - 200 mm ( przed uwypukleniem), - długość dostosowana do długości nazwy ulicy, max długość do 1200 mm. 3. Kolor: - tła -niebieski, zgodny ze wzorem tabliczek dotychczas stosowanych (zdjęcie w załączeniu), - liter - biały, - ramki - biały, - tylna strona tabliczki - czarny. 4. Krój liter: zgodny ze wzorem tabliczek dotychczas stosowanych (zdjęcie w załączeniu) 5. Wysokość liter: - małe 80 mm - duże 125 mm. 6. Litery i ramka wyniesione poza poziom lica - wypukłe (nanoszone na przygotowane lico i ponownie wypalane), zgodnie ze wzorem tabliczek dotychczas stosowanych (zdjęcie w załączeniu). 7. Otwory do mocowania tabliczek rozmieszczone w narożach tabliczki i wykonane przed emaliowaniem. 8. Montaż do słupka / słupa: Tabliczka montowana na słupkach lub innych konstrukcjach wsporczych (latarnie, słupy trakcyjne, itp.) - wzmocniona profilami montażowymi z ceownika aluminiowego, przykręconymi do obu dłuższych boków tabliczki (zdjęcie w załączeniu). Montaż tabliczki polega na trwałym przymocowaniu tabliczki obejmą uniwersalną do słupka lub taśmą stalową do innej konstrukcji (np. latarnia) z zachowaniem skrajni pionowej i poziomej. W przypadku montażu do słupka obejmy powinny być przykręcone do profili montażowych (zdjęcie w załączeniu). Wymagania dotyczące słupków do tabliczek emaliowanych: 1. Słupki do tabliczek z nazwami ulic z rury stalowej ocynkowanej (zgodnie z normą PN/H-74200:1998) o średnicy 60mm, o długości całkowitej 3,5 m, wykonane z jednego kawałka rury, bez spawania lub innego łączenia. Górny koniec słupka zabezpieczony spawanym zewnętrznym deklem. Dolna część słupka na długości 80 cm zabezpieczona bitumem. Do podstawy słupka powinno być przyspawane zabezpieczenie uniemożliwiające obrócenie i wyciągnięcie słupka z fundamentu. 2. Posadowienie słupka Słupek powinien być umieszczony w fundamencie. Fundament wykonany w kształcie prostopadłościanu z betonu C-12/15 (odpowiednik B-15) o wymiarach: wysokość 80 cm, przekrój poziomy 30 x 30 cm. Montaż tabliczek z nazwami ulic na istniejących lub nowych słupkach oraz na urządzeniach obcych (latarnie, słupy trakcyjne, itp.), a także na ogrodzeniach i elewacjach wymaga każdorazowego uzgodnienia z Zamawiającym, przed przystąpieniem do robót...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe KALPLAST M. Kolmas, A. Wietecha, A. Karski Sp. J., ul. Wały Dwernickiego 121, 42-202 CZĘSTOCHOWA, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 813280,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 747566,94

  • Oferta z najniższą ceną: 747566,94 / Oferta z najwyższą ceną: 907740,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.