To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-11-28
Ogłoszenie nr 353233 - 2016 z dnia 2016-11-28 r.
Suwałki: Zimowe utrzymanie dróg i ulic powiatowych, gminnych i dojazdowych w Suwałkach - Rejon nr 1
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 337818-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Zieleni w Suwałkach, krajowy numer identyfikacyjny
20066207700000, ul.
ul. Sejneńska
84,
16400
Suwałki, państwo
Polska, woj.
podlaskie, tel.
87 566 78 55, faks
87 565 99 26, e-mail
przetargi@zdiz.suwalki.pl
Adres strony internetowej (URL): www.zdiz.suwalki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zimowe utrzymanie dróg i ulic powiatowych, gminnych i dojazdowych w Suwałkach - Rejon nr 1
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP/271-14/16
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg i ulic powiatowych, gminnych i dojazdowych w Suwałkach - Rejon nr 1. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie zimowego utrzymania dróg i ulic powiatowych, gminnych i dojazdowych wskazanych przez Zamawiającego w standardach IV i V w granicach administracyjnych miasta Suwałk - szczegółowy zakres zamówienia stanowi Załącznik nr 10 - Rejon nr 1. 3. Przedmiot zamówienia, obejmuje wykonywanie usług polegających na: a) działaniach organizacyjno - technicznych realizowanych przez Wykonawcę, b) przygotowaniu i utrzymaniu w gotowości odpowiedniej ilości pojazdów oraz sprzętu, c) zaangażowaniu odpowiedniej liczby osób, posiadających niezbędne uprawnienia, wiedzę i doświadczenie do wykonywania powierzonych im prac i innych czynności w ramach realizacji zamówienia oraz gwarantujących pełną obsadę wymaganego przez Zamawiającego sprzętu, d) utrzymaniu w przejezdności dróg, t.j.: odśnieżaniu jezdni, e) wywozu śniegu na zlecenie Zamawiającego. 4. Data rozpoczęcia i zakończenia sezonu zimowego będzie zależna od panujących warunków atmosferycznych. W trakcie trwania sezonu zimowego Wykonawca będzie w stanie gotowości do wykonania zleconych prac 24 godziny na dobę, każdego dnia tygodnia - w tym w soboty oraz dni wolne od pracy. 5. Wykonywanie przedmiotu zamówienia obywać się będzie na każdorazowe telefoniczne wezwanie Zamawiającego. 6. Zamawiający w czasie sezonu zimowego będzie prowadził dyżury. Osoba upoważniona przez Zamawiającego wzywała będzie potrzebną ilość sprzętu oraz pojazdów. Pojazdy oraz sprzęt wskazany w ofercie Wykonawcy wraz z obsługą, powinny być przygotowane w taki sposób, aby na każde wezwanie Zamawiającego Wykonawca podstawił je w wyznaczonym miejscu w ciągu deklarowanego czasu Wykonawcy od momentu wezwania Zamawiającego. Maksymalny czas podstawienia sprzętu wraz z obsługą wynosi 90 minut od momentu wezwania przez Zamawiającego. 7. Za prawidłowe wykonanie poszczególnych prac Zamawiający uzna usunięcie zalegającego śniegu lub błota pośniegowego na min. 90% jej szerokości, w sposób pozwalający na swobodny ruch pojazdów i pieszych. W przypadku niepoprawnego wykonania zleconych prac, Wykonawca zostanie wezwany do ich poprawy bez wypłaty dodatkowego wynagrodzenia. 8. Zamawiający żąda wskazania w ofercie części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom i podanie nazw (firm) podwykonawców. 9. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia stałej łączności pomiędzy kierowcami/operatorami a osobą upoważnioną przez Zamawiającego. 10. Mapa rejonów stanowi Załącznik nr 12 do SIWZ. 11. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Załączniku nr 9 do SIWZ. 12. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy określa projekt umowy - Załącznik nr 11 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
90620000-9
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT114000.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 119880.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Ochrona osób i mienia w obiektach Sądu rejonowego w Suwałkach przy ul. Innowacyjnej1, Przytorowej 2, ul. Kościuszki 69.
- Odśnieżanie dróg powiatowych i zwalczanie śliskości zimowej na terenie Powiatu Suwalskiego w sezonie zimowym 2024/2025
- Zakup i dostawa papieru toaletowego i ręczników papierowych oraz środków czystościowych i myjących dla Szpitala Wojewódzkiego im. dr Ludwika Rydygiera w Suwałkach
- Adaptacja pomieszczeń na potrzeby kompleksu zabiegowego Oddziału Urologicznego Szpitala Wojewódzkiego im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach
- Budowa drogi gminnej nr 102011B Leszczewo - Leszczewek, gm. Suwałki
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.