eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RepkiPełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania inwestycyjnego p.n. Poprawa spójności komunikacyjnej i bezpieczeństwa na drogach na terenie gminy Repki

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-11-02

Repki: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania inwestycyjnego p.n. Poprawa spójności komunikacyjnej i bezpieczeństwa na drogach na terenie gminy Repki
Numer ogłoszenia: 353236 - 2010; data zamieszczenia: 02.11.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 252342 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Repki, ul. Parkowa 7, 08-307 Repki, woj. mazowieckie, tel. 025 7875029, faks 025 7875066.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania inwestycyjnego p.n. Poprawa spójności komunikacyjnej i bezpieczeństwa na drogach na terenie gminy Repki.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji p.n. Poprawa spójności komunikacyjnej i bezpieczeństwa na drogach na terenie gminy Repki Zakres inwestycji obejmuje: a) Przebudowę drogi gminnej w miejscowości Rogów na odcinku od km 0+000 do km 0+583,76 polegającą na wykonaniu: robót przygotowawczych, podbudowy z kruszywa łamanego 0-31,5 o grubości 20 cm, nawierzchni z mieszanki mineralno-bitumicznej asfaltowej (warstwa wiążąca gr. 5 cm, warstwa ścieralna gr. 4 cm), poboczy z pospółki. Szerokość jezdni 4,50 m Szerokość poboczy 2 x 0,75 m b) Przebudowę drogi gminnej w miejscowości Smuniew na odcinku od km 0+000 do km 0+439,75 i drogi dojazdowej od km 0+000 do km 0+226,76 polegającą na wykonaniu: robót przygotowawczych, przepustu pod drogą gminną, podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem 5 Mpa o grubości 20 cm, nawierzchni z mieszanki mineralno-bitumicznej asfaltowej (warstwa wiążąca gr. 4 cm, warstwa ścieralna gr. 3 cm), poboczy z pospółki na drodze gminnej, oznakowania stałego. Szerokość jezdni drogi gminnej - 5,00 m Szerokość jezdni drogi dojazdowej - 4,00 m Szerokość poboczy drogi gminnej - 2 x 0,75 m c) Przebudowę drogi gminnej w miejscowości Czaple Andrelewicze na odcinku od km 0+000 do km 0+609,40 polegającą na wykonaniu: robót przygotowawczych, robót ziemnych, podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem 5 Mpa o grubości 20 cm, nawierzchni z mieszanki mineralno-bitumicznej asfaltowej (warstwa wiążąca gr. 4 cm, warstwa ścieralna gr. 3 cm), poboczy z pospółki, oznakowania stałego. Szerokość jezdni 5,00 m Szerokość poboczy 2 x 0,75 m d) Przebudowę drogi lokalnej w miejscowości Józin na odcinku od km 0+000 do km 1+532,33 (II etap) polegającą na wykonaniu: robót przygotowawczych, podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem 5 Mpa o grubości 20 cm, nawierzchni z mieszanki mineralno-bitumicznej asfaltowej (warstwa wiążąca gr. 4cm, warstwa ścieralna gr. 3 cm), poboczy z pospółki, oznakowania stałego. Szerokość jezdni 4,50 m Szerokość poboczy 2 x 0,25 m (I etap został wykonany 2009 r. - roboty polegały na wykonaniu podbudowy na odcinku 1 km) e) Przebudowę drogi gminnej nr 390524W od drogi krajowej nr 62 do drogi powiatowej nr 3931W w miejscowości Karskie na odcinku od km 0+011,67 do km 1+691,67 (długość 1680mb) polegającą na wykonaniu: robót przygotowawczych, robót ziemnych, podbudowy z kruszywa łamanego 0-31,5 o grubości 20 cm, nawierzchni z mieszanki mineralno-bitumicznej asfaltowej (warstwa wiążąca gr. 5 cm, warstwa ścieralna gr. 4 cm), zjazdów gospodarczych z kruszywa naturalnego, odwodnienia - przebudowa przepustów, poboczy z pospółki, oznakowania stałego. Szerokość jezdni 5,00 m Szerokość poboczy 2 x 0,75 m Szczegółowy zakres robót zadania objętego nadzorem zawierają przedmiary robót stanowiące załączniki nr 7a, 7b, 7c, 7d, 7e do SIWZ. Do obowiązków inspektora nadzoru w szczególności należeć będzie: a) Reprezentowanie interesów Zamawiającego - inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji robot z dokumentacja projektową , w szczególności z projektami budowlanymi, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót , pozwoleniami na budowę, przepisami prawa, w tym m.in. przepisami techniczno-wykonawczymi, w zakresie bhp i normami oraz zasadami wiedzy technicznej, przez b) udział w czynnościach przekazywania Wykonawcy robót budowlanych terenu budowy, przygotowanie niezbędnych dokumentów, c) sprawowanie kontroli nad realizowanymi robotami w zakresie niezbędnym do zabezpieczenia interesów Zamawiającego, w tym wykonywanie zadań inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie praw i obowiązków wynikających z przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo Budowlane (t. j. Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 z późniejszymi zmianami), d) sprawdzania jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobiegania zastosowania wyrobów budowlanych wadliwych i nie dopuszczonych do obrotu i stosowania budownictwie, kontroli i archiwizacji dokumentów potwierdzających dopuszczenie tych materiałów do obrotu e) zatwierdzanie materiałów technologii budowlanych oraz jakości wykonania zgodnie z warunkami umowy zawartej z wykonawca robót i dokumentacją projektową dla wszystkich asortymentów robót. f) rozstrzyganie w porozumieniu z kierownikiem budowy i przedstawicielem Zamawiającego wątpliwości natury technicznej powstałych w toku wykonywania robót, zasięgając w razie potrzeby opinii autora dokumentacji projektowej, g) branie udziału w komisjach powoływanych do oceny lub rozstrzygania spraw dotyczących realizacji zadań w toku ich trwania, h) potwierdzanie dokonanych czynności w czasie pobytu na budowie stosownym wpisem do dziennika budowy, i) kontrolowanie rozliczeń budowy, w tym sprawdzanie i potwierdzanie ilości i wartości fatycznie wykonanych robót, j) Sprawdzenia i akceptacji faktur wykonawcy robót oraz dokumentów załączonych do rozliczenia robot budowlanych k) bieżącej kontroli terminowości wykonywanych robót l) sprawdzanie kompletności przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia odbiorów robót, (sprawdzenie i zatwierdzenie dokumentacji powykonawczej (operatu kolaudacyjnego), w tym powykonawczej dokumentacji geodezyjnej m) przygotowanie niezbędnych dokumentów do odbiorów zgodnie z obowiązującymi przepisami n) nadzór nad usuwaniem ewentualnych wad i usterek stwierdzonych podczas odbiorów robót oraz w okresie gwarancji i rękojmi, o) nadzór budowy powinien odbywać się w takich odstępach czasu , aby była zapewniona skuteczność nadzoru , jednak nie rzadziej niż 3 razy w tygodniu oraz na każde żądanie Zamawiającego, w sytuacjach wyjątkowych niezwłocznie, gdy obecność inspektora nadzoru będzie nieodzowna najpóźniej w następnym dniu od powiadomienia pisemnego lub ustnego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt realizowany przy udziale środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013, Priorytet III. Regionalny System Transportowy, Działanie 3.1. Infrastruktura drogowa (drogi gminne)..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.11.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PROMAK Inżynieria Komunikacyjna Krzysztof Makowski, ul. Olszowa 17, 08-300 Sokołów Podlaski, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 52433,89 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 51300,00

  • Oferta z najniższą ceną: 49940,00 / Oferta z najwyższą ceną: 51300,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.