Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-12-09
Rzeszów: Świadczenie usług w zakresie wypłat świadczeń z ubezpieczenia społecznego rolników oraz przekazywania wynagrodzeń na indywidualne konta bankowe.
Numer ogłoszenia: 353239 - 2010; data zamieszczenia: 09.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Rzeszowie , ul. Słowackiego 7, 35-060 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8621266, faks 017 8622526.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.krus.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie wypłat świadczeń z ubezpieczenia społecznego rolników oraz przekazywania wynagrodzeń na indywidualne konta bankowe..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie wypłat świadczeń z ubezpieczenia społecznego rolników oraz przekazywania wynagrodzeń na indywidualne konta bankowe osób fizycznych, prowadzone w różnych bankach na terenie całego kraju. 2. Zamawiający nie gwarantuje stałej ilości poleceń przelewów. 3. Jest to zamówienie na usługę o kodzie alfanumerycznym słownika podstawowego CPV 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe (Usługi bankowe ). 4. W ramach świadczenia usług, o których mowa w ust. 1 Wykonawca otrzyma od Zamawiającego na każde konkretne zlecenie zbiorczy przelew środków - za pomocą bankowości elektronicznej, pliki zawierające elektroniczne przelewy w formacie Videotel i egzemplarz protokołu przyjęcia i odbioru plików - za pomocą bezpiecznej poczty elektronicznej (home - banking lub równoważnej). Wykonawca zobowiązany będzie do udostępnienia, zainstalowania, konserwowania i aktualizowania oprogramowania służącego do przesyłania bezpiecznej poczty elektronicznej (home - banking lub równoważnej) oraz przeszkolenia pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi oprogramowania - bez żadnych dodatkowych opłat z tego tytułu. 5. W przypadku realizacji zleceń w formie home - bankingu, Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia uzgodnień w formie Porozumienia dotyczącego szczegółowego sposobu realizacji świadczenia przez Wykonawcę usługi bankowości elektronicznej jako załącznik do umowy. Jednocześnie Wykonawca zapewni aby autoryzacja i wysyłka zleceń odbywała się w formie podpisu elektronicznego, który winien być udostępniony przez Wykonawcę i na Jego koszt. Ponadto Wykonawca zapewni kontrolę i zabezpieczenie systemu przed podwójną realizacją tych samych plików. 6. W razie zaistnienia nieprzewidzianych okoliczności uniemożliwiających przekazywanie plików za pomocą poczty elektronicznej, Wykonawca zobowiązany będzie do odbierania płyty CDR zawierającej wszystkie niezbędne dane do wypłaty świadczeń w opieczętowanej kopercie z siedziby KRUS OR w Rzeszowie, ul. Słowackiego 7, za pokwitowaniem, przez upoważnionego do tego pracownika. 7. Świadczenia emerytalno - rentowe płatne będą w terminie 15-ego dnia każdego miesiąca a świadczenia krótkoterminowe płatne będą w terminach 10, 20 i 30 dnia każdego miesiąca i w tych dniach muszą znaleźć się na rachunkach bankowych świadczeniobiorców. W przypadku gdy dzień 15 miesiąca dla świadczeń emerytalno - rentowych lub dzień 10, 20, 30 miesiąca dla świadczeń krótkoterminowych, będzie dniem wolnym od pracy (soboty, niedziele i święta), wypłata następuje w dniu poprzedzającym. Wynagrodzenia na indywidualne konta bankowe płatne będą na bieżąco. 8. Wykonawca odbierał będzie pliki wyłącznie w dni robocze (oprócz sobót, niedziel i świąt) w godzinach od 9:00 do 15:00. Usługa wypłat na indywidualne konta bankowe musi być dokonana najbliższą sesją w dniu otrzymania od Zamawiającego zbiorczego polecenia przelewu, o którym mowa w ust. 4 i środków pieniężnych na jego realizację do godziny 15:00 danego dnia. 9. W przypadku gdy środki na wypłatę świadczeń oraz zbiorcze polecenia przelewu zawierające dane do wypłaty, wpłyną do Wykonawcy po godzinie 15:00, Wykonawca zobowiązany jest do przekazania wypłat pierwszą sesją w następnym dniu roboczym. 10. Wykonawca po każdym miesiącu kalendarzowym realizacji przelewów, w terminie do 10 dnia miesiąca następnego, prześle Zamawiającemu za pomocą bezpiecznej poczty elektronicznej, imienny wykaz z kwotami niezrealizowanych wypłat. 11. Wykonawca będzie realizował zlecenia Zamawiającego podpisane wyłącznie przez osoby upoważnione. 12. W przypadku nieterminowych wypłat z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy odsetki należne z tego tytułu świadczeniobiorcom i pracownikom w całości pokrywa Wykonawca z własnych środków. 13. Za czynności związane z wykonywaniem przedmiotu zamówienia, Zamawiający uiści Wykonawcy opłatę naliczoną w oparciu o ilość sztuk przelewów w danym miesiącu pomnożoną przez stawkę opłaty za 1 sztukę przelewu na indywidualne konta bankowe prowadzone przez inne banki. 14. Przelewy świadczeń na indywidualne konta (ROR) świadczeniobiorców i pracowników prowadzone przez Wykonawcę, jego oddziały i filie będą bezpłatne. 15. Opłata za wykonanie usługi nie będzie podlegała podwyższeniu w okresie obowiązywania umowy i nie przewiduje się stosowania żadnych innych opłat, z zastrzeżeniem przypadku gdy wynagrodzenie będzie podlegało zmianie w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT o różnicę wynikającą ze zmiany tej stawki, począwszy od dnia zmiany stawki 16. Opłata o której mowa w ust. 13, płatna będzie raz w miesiącu, na podstawie ilości przelewów środków pieniężnych na indywidualne konta bankowe prowadzone przez inne banki w miesiącu poprzednim i faktury sporządzonej przez Wykonawcę, w terminie 14 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego faktury na konto podane na fakturze. 17. Środki na wypłatę świadczeń przekazywane będą na rachunek techniczny Wykonawcy. 18. W przypadku niezrealizowania przelewu np. z powodu likwidacji konta, błędnego numeru konta, Wykonawca najpóźniej następnego dnia po otrzymaniu zwrotu zwraca niewykorzystane środki na rachunek Zamawiającego podany w umowie. 19. W przypadku niezrealizowania przelewu dla danego świadczeniobiorcy lub pracownika, Wykonawca jest zobowiązany do zamieszczenia w treści zwrotu przelewu danych dotyczących przelewu takich jak: - nazwisko i imię, - adres, - kwota, - treść, - nr świadczenia. 20. Wykonawca będzie miał prawo odmówić realizacji wszystkich przelewów na podstawie otrzymanego pliku jeśli: a) na rachunku o którym mowa w ust. 17 nie będzie wystarczających środków do pokrycia wszystkich przelewów w pliku, b) przekazany lub przesłany plik uległ uszkodzeniu lub zawierał błędy, c) przesłany pocztą elektroniczna plik nie został prawidłowo zaszyfrowany i podpisany lub został przesłany z innego adresu poczty elektronicznej niż ten który zostanie wskazany w umowie. 21. Wykonawca zobowiązany będzie do niezwłocznego pokrycia w pełnej wysokości szkody wyrządzonej Zamawiającemu przez nieterminową realizację wypłat świadczeń lub wypłacenie świadczeń osobie nieuprawnionej oraz wskutek niewykonania lub nienależytego wykonania postanowień zawartej umowy, jeżeli szkoda ta powstanie z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 22. Zamawiający zastrzega sobie prawo potrącenia kwot należnego odszkodowania z opłaty należnej Wykonawcy za wykonania czynności będących przedmiotem umowy. 23. W przypadku nienależytego wykonywania przez Wykonawcę obowiązków wynikających z umowy, Zamawiającemu przysługiwać będzie prawo odstąpienia od umowy lub jej części, o czym zawiadomi pisemnie Wykonawcę. 24. W przypadku odstąpienia od umowy, Zamawiający może dochodzić od Wykonawcy zapłaty odszkodowania na zasadach ogólnych. 25. Wykonawca zobowiązany będzie do przestrzegania przepisów ustawy z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz przepisów wykonawczych wydanych na jej podstawie, w szczególności do zabezpieczenia danych osobowych świadczeniobiorców i pracowników oraz do przetwarzania tych danych, wyłącznie w zakresie i w celu realizacji postanowień zawartej umowy. 26. Wykonawca zobowiązany będzie do nie udostępniania danych osobowych świadczeniobiorców i pracowników innym osobom i podmiotom. 27. Wszelkie dodatkowe (szczegółowe) regulacje Wykonawcy, tj. regulaminy, specyfikacje, konfiguracje, itp., w zakresie systemów bankowości elektronicznej oraz w zakresie dokonywania rozliczeń pieniężnych będą wiążące, o ile nie są sprzeczne z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ. 28. Szacunkowa ilość wypłacanych świadczeń emerytalno - rentowych w okresie trwania umowy (tj. 24 m-cy) wynosi około 14685 szt. miesięcznie. Ilości wypłacanych świadczeń są wartością szacunkową (dane z miesiąca października br.) i mogą ulegać zmianom. Szacunkowa ilość wypłacanych wynagrodzeń na indywidualne konta bankowe w okresie trwania umowy (tj. 24 m-cy) wynosi około 755 szt. miesięcznie. Ilości wypłacanych świadczeń są wartością szacunkową (średnia miesięczna za okres od września do listopada br.) i mogą ulegać zmianom. Szacunkowa ilość wypłacanych świadczeń krótkoterminowych i jednorazowych w okresie trwania umowy (tj. 24 m-cy) wynosi około 1000 szt. miesięcznie. Ilości wypłacanych świadczeń są wartością szacunkową (średnia miesięczna za okres III kwartału br.) i mogą ulegać zmianom. Zmiana wartości przedmiotu zamówienia, która wystąpiłaby w związku ze zmianą ilości świadczeniobiorców lub pracowników nie będzie stanowić zmiany umowy..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (wg Załącznika nr 2 do SIWZ) oraz przedłoży stosowne zezwolenie, koncesję lub licencję na prowadzenie działalności będącej przedmiotem niniejszego zamówienia na okres jego realizacji.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie i uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (wg Załącznika nr 2 do SIWZ).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie i uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (wg Załącznika nr 2 do SIWZ).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie i uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (wg Załącznika nr 2 do SIWZ).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie i uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (wg Załącznika nr 2 do SIWZ).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z art. 144 ustawy P.z.p. strony przewidują ewentualne zmiany w treści umowy dotyczące: - wprowadzania dodatkowych oraz zmian terminów wypłaty świadczeń, - zmiany procedury dostarczania danych.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krus.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Rzeszowie, ul. Słowackiego 7, 35-060 Rzeszów, pokój numer 112..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.12.2010 godzina 10:00, miejsce: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Rzeszowie, ul. Słowackiego 7, 35-060 Rzeszów, Sekretariat - I piętro..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Dostawa ultrasonografu.
- usługa odbioru i przekazania do zagospodarowania niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych
- Świadczenie usług telefonii komórkowej dla Politechniki Rzeszowskiej przez okres 24 miesięcy wraz z dostawą aparatów telefonicznych
- Sprzedaż i dostawa oprogramowania do kamery dla Instytutu Biologii Uniwersytetu Rzeszowskiego.
- usługi transportu sanitarnego
- Sprzedaż i sukcesywna dostawa materiałów zużywalnych dla Kolegium Nauk Medycznych.
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 6.000.000,00 zł
- Obsługa bankowa budżetu Gminy Rudziniec oraz jej jednostek organizacyjnych w latach 2025-2028
- Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Powiatu Sępoleńskiego i jego jednostek organizacyjnych
- Przekazywanie świadczeń emerytalno-rentowych oraz krótkoterminowych na rachunki oszczędnościowe - rozliczeniowe (ROR) oraz świadczenie kompleksowej obsługi bankowej dla ZFŚS i FS USR
- Zakup ładowarki teleskopowej w formie leasingu operacyjnego
- Bankowa obsługa budżetu Powiatu Olsztyńskiego i jego jednostek organizacyjnych
więcej: (3) Usługi bankowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.