To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-12-28
Zamość: Świadczenie usług w zakresie bieżącego utrzymania terenów: kwart płyty Rynku Nowego Miasta, parkingu przy ul. Styczniowej i szaletów miejskich w Zamościu
Numer ogłoszenia: 353302 - 2015; data zamieszczenia: 28.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 283024 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Zamość, Rynek Wielki 13, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, tel. 084 6392084, faks 084 6393054.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie bieżącego utrzymania terenów: kwart płyty Rynku Nowego Miasta, parkingu przy ul. Styczniowej i szaletów miejskich w Zamościu.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie bieżącego utrzymania terenów: kwart płyty Rynku Nowego Miasta, parkingu przy ul. Styczniowej i szaletów miejskich w Zamościu. 2. Przedmiot zamówienia jest udzielany w podziale na 4 zadania. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty na jedną, dwie, trzy lub cztery części zamówienia (Zadania). 3. Tereny wszystkich czterech zadań objęte są ochroną konserwatorską poprzez wpis do rejestru zabytków województwa lubelskiego. 4. Zadanie Nr 1: Kwarty płyty Rynku Nowego Miasta w Zamościu 4.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi utrzymania terenu kwarty: 1) Południowo - wschodniej (arkusz mapy 53, nr geodezyjny działki 163), 2) Południowo - zachodniej (arkusz mapy 53, nr geodezyjny działki 124/3), 3) Północno - zachodniej (arkusz mapy 49, nr geodezyjny działki 5/19) Rynku Nowego Miasta w Zamościu (wyrys z ewidencji gruntów ww. działek stanowi Załącznik Nr 8a do SIWZ). 4.2. Zakres usługi obejmuje wykonanie następującego rodzaju prac: 1) Utrzymanie zimowe przekazanego terenu. 2) Utrzymanie roślin w donicach murowanych z klinkieru. 3) Powierzchniowe oczyszczanie przekazanego terenu kwart. 4) Wykonawca jest zobowiązany do ponoszenia kosztów oraz zabezpieczenia we własnym zakresie wszelkich materiałów związanych z prawidłowym wykonaniem przedmiotu umowy. 5) Sprawowanie bieżącego nadzoru nad przekazanym mieniem oraz niezwłoczne poinformowanie Zamawiającego o wystąpieniu ewentualnych uszkodzeń. 6) Umieszczenie w widocznym miejscu na słupie ogłoszeniowym Zasad użytkowania kramów drewnianych i stołów do handlu. 7) Egzekwowanie od osób prowadzących działalność handlową przestrzegania ww. Zasad. 8) Zgłaszanie do Komendy Miejskiej Policji lub Straży Miejskiej przypadków dewastacji lub zaginięcia urządzeń i elementów małej architektury tj.: ławki, stoły do handlu, śmietniki, słupa ogłoszeniowego i kramów drewnianych oraz niezwłoczne poinformowanie Zamawiającego o podjętych działaniach przez ww. organy, w przeciwnym razie koszty przywrócenia do stanu pierwotnego przed dewastacją poniesie Wykonawca. 9) Przedstawianie do Wydziału Gospodarki Komunalnej comiesięcznego sprawozdania z ilości osób korzystających z powierzonego mienia Miasta znajdującego się na kwartach z podziałem na: - kramy drewniane, - stoły z siedziskami, - stoły betonowe. 4.3. Zamawiający zabrania Wykonawcy pobierania wszelkich opłat z tytułu korzystania z przedmiotu umowy przez osoby zainteresowane handlem na przekazanym terenie lub z tytułu korzystania z miejsc postojowych. 4.4. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia na wezwanie Zamawiającego aktualnego zezwolenia, wydanego przez właściwy organ, na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów lub zaświadczenie o wpisie do rejestru działalności regulowanej lub deklarację o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi właścicieli nieruchomości niezamieszkałych (na podstawie obowiązujących Uchwał Rady Miasta Zamość). 4.5. Szczegółowy zakres, terminy, rozmiar i kolejność wykonania poszczególnych prac został określony w Załączniku Nr 7a do SIWZ, który stanowi jednocześnie Załącznik Nr 1 do Projektu umowy będącej Załącznikiem Nr 6a do SIWZ. 4.6. Przedmiot zamówienia znajduje się na trzech kwartach płyty Rynku Nowego Miasta w obrębi ulicy Nowy Rynek w Zamościu. Szczegółowa lokalizacja Zadania Nr 1 została wskazana w załączniku nr 8a (Wyrys z ewidencji gruntów i budynków). 5. Zadanie Nr 2: Parking przy ul. Styczniowej w Zamościu 5.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi utrzymania terenu parkingu przy ul. Styczniowej w Zamościu znajdującego się na działkach w arkuszu mapy 53 o numerze geodezyjnym 132, 133, 136, 137/3 (wyrys działki stanowi Załącznik Nr 8b do SIWZ). 5.2. Zakres usługi obejmuje wykonanie następującego rodzaju prac: 1) Utrzymanie zimowe przekazanego terenu. 2) Utrzymanie drzewa i trawnika przy parkingu. 3) Powierzchniowe oczyszczanie przekazanego terenu. 4) Wykonawca jest zobowiązany do ponoszenia kosztów oraz zabezpieczenia we własnym zakresie wszelkich materiałów związanych z prawidłowym wykonaniem przedmiotu umowy. 5) Sprawowanie bieżącego nadzoru nad przekazanym mieniem oraz niezwłoczne poinformowanie Zamawiającego o wystąpieniu ewentualnych uszkodzeń. 6) Zgłaszanie do Komendy Miejskiej Policji lub Straży Miejskiej przypadków dewastacji lub zaginięcia urządzeń i elementów małej architektury tj.: ławki, stoły do handlu, śmietniki, słupa ogłoszeniowego i kramów drewnianych oraz niezwłoczne poinformowanie Zamawiającego o podjętych działaniach przez ww. organy, w przeciwnym razie koszty przywrócenia do stanu pierwotnego przed dewastacją poniesie Wykonawca. 5.3. Zamawiający zabrania Wykonawcy pobierania wszelkich opłat z tytułu korzystania z przedmiotu umowy przez osoby zainteresowane handlem lub z tytułu korzystania z miejsc postojowych. 5.4. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia przedkładania na wezwanie Zamawiającego aktualnego zezwolenia, wydanego przez właściwy organ, na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów lub zaświadczenie o wpisie do rejestru działalności regulowanej lub deklarację o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi właścicieli nieruchomości niezamieszkałych (na podstawie obowiązujących Uchwał Rady Miasta Zamość). 5.5. Szczegółowy zakres, terminy, rozmiar i kolejność wykonania poszczególnych prac został określony w Załączniku Nr 7b do SIWZ, który stanowi jednocześnie Załącznik Nr 1 do Projektu umowy będącej Załącznikiem Nr 6b do SIWZ. 5.6. Przedmiot zamówienia znajduje się w obrębie ulic Styczniowej i Zarwanica w Zamościu. Szczegółowa lokalizacja Zadania Nr 2 została wskazana w załączniku nr 8b (Wyrys działki z ewidencji gruntów i budynków). 6. Zadanie Nr 3: Szalet miejski przy ul. M. Reja w Zamościu. 6.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi utrzymania szaletu miejskiego znajdującego się przy ul. M. Reja w Zamościu na działce w arkuszu mapy 49 o numerze geodezyjnym 123/3 (wyrys działki stanowi Załącznik Nr 8c do SIWZ). 6.2. Zakres usługi obejmuje wykonanie następującego rodzaju prac: 1) Otwieranie szaletu w minimalnym wymiarze, w sezonie jesienno - zimowym (od października do marca) w godzinach 8:00 - 16:00 oraz w sezonie wiosenno - letnim (od kwietnia do września) 8:00 - 18:00 od poniedziałku do soboty, wraz z pobieraniem opłaty za korzystanie z szaletu zgodnie z obowiązującym Zarządzeniem Nr 153/2013 Prezydenta Miasta Zamość z dnia 23.10.2013 r. w sprawie opłaty za korzystanie z szaletów publicznych na terenie miasta Zamość (zebrana opłata w całości stanowić będzie dochód Wykonawcy zgodnie z pkt. 6.3). 2) Zimowe utrzymanie przekazanego terenu. 3) Sprawowanie bieżącego nadzoru nad powierzonym mieniem Miasta. 4) Codzienne powierzchniowe oczyszczanie szaletu. 5) Wykonywanie prac konserwacyjnych niezbędnych do utrzymania obiektu w odpowiednim stanie sanitarnym i technicznym. 6) Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia książki obiektu budowlanego dla szaletu oraz przeprowadzania przeglądów obiektu zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. 7) Wykonawca jest zobowiązany do ponoszenia kosztów oraz zabezpieczenia we własnym zakresie wszelkich materiałów związanych z prawidłowym wykonaniem przedmiotu umowy, w tym środków higienicznych i sanitarnych niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania szaletu. 8) Zgłaszanie do Komendy Miejskiej Policji lub Straży Miejskiej przypadków dewastacji szaletu oraz niezwłoczne poinformowanie Zamawiającego o podjętych działaniach przez ww. organy, w przeciwnym razie koszty przywrócenia do stanu pierwotnego przed dewastacją poniesie Wykonawca. 9) Przedstawianie do Wydziału Gospodarki Komunalnej comiesięcznego sprawozdania z ilości osób korzystających z szaletu miejskiego (z podziałem na kabinę i pisuar). 6.3. Zebrana przez Wykonawcę opłata za korzystanie z szaletu miejskiego, określona w pkt 6.2 ppkt.1), w całości stanowić będzie dochód Wykonawcy, który należy uwzględnić przy kalkulacji ceny w składanej ofercie na usługę utrzymania szaletu miejskiego znajdującego się przy ulicy Reja w Zamościu. 6.4. Wykonawca (po zawarciu umowy z Zamawiającym na świadczenie usługi utrzymania szaletu) zobowiązany jest do zawarcia we własnym imieniu i na własny rachunek umowy na dostawę wody i odbiór nieczystości ciekłych z szaletu. 6.5. Wykonawca jest zobowiązanych do ponoszenia 50 % kosztów zużytej energii elektrycznej na podstawie wystawionej przez Zamawiającego refaktury. 6.6. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia do dnia 8 stycznia 2016 deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi właścicieli nieruchomości niezamieszkałych, w związku z obowiązującymi Uchwałami Rady Miasta Zamość. 6.7. Wykonawca przyjmując do realizacji zamówienie musi zatrudnić przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia przez cały okres trwania umowy w pełnym wymiarze czasu pracy, 1 osobę bezrobotną, co oznacza osobą spełniającą przesłanki art. 2 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (tekst jedn. Dz.U. z 2013 poz.674 z późn. zm.) lub właściwych przepisów państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, lub 1 osobę niepełnosprawną, co oznacza osobę spełniającą przesłanki statusu niepełnosprawności określone ustawa z dnia 27 sierpnia 1997r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych (tekst jedn. Dz. U. z 2011r. Nr 127, poz. 721 z późn. zm.) lub właściwych przepisów państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego. 6.7.1. Kopię umowy zawartej z pracownikiem Wykonawca dostarczy Zamawiającemu najpóźniej do dnia 8 stycznia 2016 r. (wraz z oryginałem do wglądu). 6.7.2. W przypadku niedostarczenia umowy, co jest równoznaczne dla Zamawiającego z faktem niezatrudnienia przy realizacji zamówienia wymaganej przez Zamawiającego osoby, Wykonawca będzie zobowiązany do zapłacenia kary umownej, w wysokości 10% całkowitego wynagrodzenia Wykonawcy za Zadanie Nr 3. Niezależnie od naliczenia kary umownej Zamawiającemu przysługuje prawo odstąpienia od umowy. 6.7.3. W przypadku upływu okresu na jaki zawarto umowę lub rozwiązania stosunku pracy przez osobę bezrobotną/niepełnosprawną lub przez pracodawcę przed zakończeniem okresu na jaki zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego, Wykonawca będzie zobowiązany do zatrudnienia, w ciągu 7 dni licząc od dnia ustania zatrudnienia lub rozwiązania stosunku pracy, na to miejsce innej osoby bezrobotnej/niepełnosprawnej. 6.7.4. W przypadku zatrudnienia osoby bezrobotnej Zamawiający dostarczy wraz z umową o pracę dokumenty potwierdzające posiadanie przez nią statusu osoby bezrobotnej do momentu zawarcia umowy o pracę pomiędzy Wykonawcą, a osobą bezrobotną. 6.7.5. W przypadku zatrudnienia osoby niepełnosprawnej Zamawiający wraz z zawartą umową o pracę dostarczy kserokopię orzeczenia o niepełnosprawności zatrudnionej osoby (wraz z oryginałem do wglądu). 6.7.6. W przypadku przerw w zatrudnieniu przy realizacji zamówienia osoby bezrobotnej/niepełnosprawnej, o której mowa w punkcie 6.7. Wykonawca będzie zobowiązany do zapłacenia Zamawiającemu kary umownej w wysokości iloczynu kwoty 1/30 najniższego wynagrodzenia wraz z należnymi składkami za ubezpieczenie społeczne za każdy dzień przerwy w zatrudnieniu po przekroczeniu 7 dni braku zatrudnienia osoby bezrobotnej/niepełnosprawnej, chyba że Wykonawca wykaże, że dołożył należytej staranności, a brak zatrudnienia nastąpił z przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy. 6.7.7. Wykonawca obowiązany jest ewidencjonować czas pracy osoby niepełnosprawnej/bezrobotnej ze wskazaniem tożsamości danej osoby oraz czynności, które były wykonywane przez tę osobę w okresie świadczenia usługi utrzymania szaletu. Comiesięczną listę obecności zatrudnionej osoby wraz z wykazem wykonywanych czynności Wykonawca przedłoży Zamawiającemu razem z wystawioną fakturą. Zamawiający ma prawo w każdym okresie realizacji zamówienia zwrócić się do Wykonawcy o przedstawienie dokumentacji zatrudnienia osoby bezrobotnej /niepełnosprawnej, natomiast Wykonawca ma obowiązek przedstawić ją niezwłocznie Zamawiającemu. 6.7.8. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przeprowadzenia niezapowiedzianej kontroli wywiązywania się przez Wykonawcę z wymogu zatrudnienia pracownika wymienionego w punkcie 6.7., w szalecie przy ul. M. Reja w Zamościu. 6.8. Szczegółowy zakres, terminy, rozmiar i kolejność wykonania poszczególnych prac został określone w Załączniku Nr 7c do SIWZ, który stanowi również Załącznik nr 1 do projektu umowy będącej załącznikiem nr 6c do SIWZ. 6.9. Przedmiot zamówienia znajduje się przy ulicy M. Reja w Zamościu. Szczegółowa lokalizacja Zadania Nr 3 została wskazana w załączniku nr 8c (Wyrys działki z ewidencji gruntów i budynków). 7. Zadane Nr 4 Szalet miejski przy ul. Szczebrzeskiej 3 w Zamościu 7.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi utrzymania szaletu miejskiego znajdującego się w części budynku przy ul. Szczebrzeskiej 3 w Zamościu na części działki w arkuszu mapy 45 o numerze geodezyjnym 6 (wyrys działki z zaznaczonym obszarem stanowi Załącznik Nr 8d do SIWZ). 7.2. Zakres usługi obejmuje wykonanie następującego rodzaju prac: 1) Otwieranie szaletu w sezonie jesienno - zimowym (od października do marca) w godzinach 8:00 - 16:00 oraz w sezonie wiosenno - letnim (od kwietnia do września) 8:00 - 20:00 siedem dni w tygodniu wraz z pobieraniem opłaty za korzystanie z szaletu zgodnie z obowiązującym Zarządzeniem Nr 153/2013 Prezydenta Miasta Zamość z dnia 23.10.2013 r. w sprawie opłaty za korzystanie z szaletów publicznych na terenie miasta Zamość (zebrana opłata w całości stanowić będzie dochód Wykonawcy zgodnie z pkt 7.3). 2) Utrzymanie zimowe przekazanego terenu. 3) Sprawowanie bieżącego nadzoru nad powierzonym mieniem Miasta. 4) Codzienne powierzchniowe oczyszczanie szaletu. 5) Wykonywanie prac konserwacyjnych niezbędnych do utrzymania obiektu w odpowiednim stanie sanitarnym i technicznym. 6) Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia książki obiektu budowlanego dla szaletu oraz przeprowadzania przeglądów obiektu zgodnie z przepisami w tym zakresie. 7) Wykonawca jest zobowiązany do ponoszenia kosztów oraz zabezpieczenia we własnym zakresie wszelkich materiałów związanych z prawidłowym wykonaniem przedmiotu umowy, w tym środków higienicznych i sanitarnych niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania szaletu. 8) Zgłaszanie do Komendy Miejskiej Policji lub Straży Miejskiej przypadków dewastacji szaletu oraz niezwłoczne poinformowanie Zamawiającego o podjętych działaniach przez ww. organy, w przeciwnym razie koszty przywrócenia do stanu pierwotnego przed dewastacją poniesie Wykonawca. 9) Przedstawianie do Wydziału Gospodarki Komunalnej comiesięcznego sprawozdania z ilości osób korzystających z szaletu miejskiego (z podziałem na kabinę i pisuar). 7.3. Zebrana przez Wykonawcę opłata za korzystanie z szaletu miejskiego, określona w pkt 7.2 ppkt.1), w całości stanowić będzie dochód Wykonawcy, który należy uwzględnić przy kalkulacji ceny w składanej ofercie na usługę utrzymania szaletu miejskiego znajdującego się przy ulicy Szczebrzeskiej w Zamościu. 7.4. Wykonawca (po zawarciu umowy z Zamawiającym na świadczenie usługi utrzymania szaletu) zobowiązany jest do zawarcia we własnym imieniu i na własny rachunek umowy na dostawę energii elektrycznej, wody i odbiór nieczystości ciekłych z szaletu. 7.5. Wykonawca zobowiązany jest do wystawienia Zamawiającemu refaktury w wysokości 50% ponoszonych kosztów zużytej energii elektrycznej. Wykonawca będzie wystawiał refakturę w terminie 7 dni od daty otrzymania faktury, termin płatności refaktury wyniesie 14 dni od daty dostarczenia refaktury Zamawiającemu. Do refaktury należy dołączyć kserokopię oryginalnej faktury za zużytą energię elektryczną (oryginał faktury do wglądu). Ostateczne rozliczenie należności za energię elektryczną nastąpi do dnia 31.12.2016 roku. 7.6. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia do dnia 8 stycznia 2016 r. deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi właścicieli nieruchomości niezamieszkałych, zgodnej z obowiązującymi Uchwałami Rady Miasta Zamość. 7.7. Szczegółowy zakres, terminy, rozmiar i kolejność wykonania poszczególnych prac został określone w Załączniku Nr 7d do SIWZ, który stanowi również Załącznik nr 1 do projektu umowy będącej załącznikiem nr 6d do SIWZ. 7.8. Przedmiot zamówienia znajduje się przy ulic Szczebrzeskiej 3 w Zamościu. Szczegółowa lokalizacja Zadania Nr 4 została wskazana w załączniku nr 8d (Wyrys działki z ewidencji gruntów i budynków)..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane 50.80.00.00 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń 90.91.40.00 - Usługi sprzątania parkingów 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Kwarty płyty Rynku Nowego Miasta w Zamościu
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zakład Usług Komunalnych Urządzania i Utrzymywania Terenów Zieleni Genowefa Wajler, ul. Wiosenna 30, 22-400 Zamość, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 78750,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 64800,00
Oferta z najniższą ceną: 47520,00 / Oferta z najwyższą ceną: 64800,00
Waluta: PLN .
Część NR: 2
Nazwa: Parking przy ul. Styczniowej w Zamościu
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zakład Usług Komunalnych Urządzania i Utrzymywania Terenów Zieleni Genowefa Wajler, ul. Wiosenna 30, 22-400 Zamość, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14258,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9072,00
Oferta z najniższą ceną: 7560,00 / Oferta z najwyższą ceną: 9072,00
Waluta: PLN .
Część NR: 3
Nazwa: Szalet miejski przy ul. M. Reja w Zamościu
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Małgorzata Glinka, ul. Lwowska23/28, 22-400 Zamość, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 30354,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 31260,00
Oferta z najniższą ceną: 31260,00 / Oferta z najwyższą ceną: 31260,00
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z ZAMOŚCIA
- Dostawa urządzenia grzewczo- chłodzącego dla procedur kardiochirurgicznych
- REMONT RONDA ORDYNACJI ZAMOJSKIEJ W CIĄGU DROGI - DK 74/DK 17
- Adaptacja II piętra budynku NU-MED na potrzeby Oddziału Onkologii Klinicznej funkcjonującego obecnie w Samodzielnym Publicznym Szpitalu Wojewódzkim im. Papieża Jana Pawła II w Zamościu.
- Renowacja schodów budynku Ratusza w Zamościu
- Opracowanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej dla zadania budowy, przebudowy, remontu dróg pieszych i rowerowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie miasta Zamość
- Usługa konserwacji, przeglądów oraz napraw awaryjnych w zakresie urządzeń i instalacji kotłowni gazowych, olejowych, kotłów warzelnych oraz parowych w zakresie 5 (pięciu) części.
więcej: przetargi w Zamościu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi utrzymania czystości terenu Sądu Rejonowego w Kędzierzynie-Koźlu w 2025r.
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych, wewnętrznych, parkingów i chodnika w Gminie Uście Gorlickie do 15.04.2025 r.
- Utrzymanie czystości i porządku na terenie miasta Dąbrowa Tarnowska w 2025 roku
- Pielęgnacja, konserwacja, bieżące utrzymanie zieleni w Parku Natury w Odolanowie w 2025 r.
- Wykonanie usługi sprzątania pomieszczeń w: SR w Szamotułach, OK nr 1 przy SR w Sz-łach, VI ZWKW w Międzychodzie oraz utrzymania czystości na terenie zewn. SR w Sz-łach od 01.01.2025 do 30.06.2026
- "Utrzymanie czystości i porządku oraz pielęgnacja zieleni na terenie miasta Drawno w 2025r."
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.