eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SuszecWykonywanie usługi dowozów i odwozów uczniów do Gimnazjum w Kryrach i Gimnazjum w Radostowicach w okresie od 01.01. 2009r. do 30 czerwca 2009r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-12-05

Suszec: Wykonywanie usługi dowozów i odwozów uczniów do Gimnazjum w Kryrach i Gimnazjum w Radostowicach w okresie od 01.01. 2009r. do 30 czerwca 2009r.
Numer ogłoszenia: 353319 - 2008; data zamieszczenia: 05.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zespół Oświaty i Sportu w Suszcu , ul. Wyzwolenia 2, 43-267 Suszec, woj. śląskie, tel. 032 2124277, 2124436, faks 032 2124277, 2124436.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gzo.suszec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie usługi dowozów i odwozów uczniów do Gimnazjum w Kryrach i Gimnazjum w Radostowicach w okresie od 01.01. 2009r. do 30 czerwca 2009r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje 2 zadania: ZADANIE I - dowozy i odwozy uczniów do Gimnazjum w Kryrach Dowóz uczniów z Mizerowa w dniach nauki szkolnej i zgodnie z organizacją roku szkolnego 2008/2009 począwszy od przystanku Mizerów - Borki a następnie Mizerów szkoła, Mizerów PGR - do Gimnazjum w Kryrach, a następnie odwóz uczniów po zajęciach szkolnych lub zajęciach pozalekcyjnych w odwrotnej kolejności, zgodnie z rozkładem zajęć szkolnych ( zajęcia obowiązkowe i dodatkowe zajęcia edukacyjne) w danym roku szkolnym. Przewidywane są 3 dodatkowe obowiązkowe odwozy uczniów w ciągu tygodnia, ze względu na organizację zajęć w poszczególnych dniach nauki. Wtedy liczba uczniów oczekujących na 2 odwóz w ciągu dnia, będzie mniejsza i uzależniona od rodzaju zajęć i liczby uczestniczących w nich uczniów. Szczegółowy rozkład zajęć szkolnych przedstawi Dyrektor Gimnazjum w Kryrach przed datą rozpoczęcia dowozu Ilość dzieci przewidzianych do przewozu: - od 01 stycznia 2009r - do 30.06. 2009r. - 67 uczniów Łączna długość trasy dowozu i odwozu uczniów wynosi 12,60 km na dzień Opiekuna w czasie dowożenia na całej trasie dowozu odwozu zapewnia Dyrektor Gimnazjum w Kryrach Szczegółowy schemat przewozu uczniów zawiera zał. nr 1 do niniejszej specyfikacji. ZADANIE II - dowozy i odwozy uczniów do Gimnazjum w Radostowicach Dowóz uczniów z Kobielic w dniach nauki szkolnej i zgodnie z organizacją roku szkolnego 2008/2009, począwszy od przystanku Kobielice - Szkoła a następnie przystanek Kobielice - Kościół, Kobielice - MEDROS i dalej do Gimnazjum w Radostowicach (parking przy kościele). Odwozy po zajęciach szkolnych będą się odbywały w odwrotnej kolejności, zgodnie z rozkładem zajęć szkolnych ( zajęcia obowiązkowe i dodatkowe zajęcia edukacyjne) w danym roku szkolnym. Przewidywane są 3 dodatkowe obowiązkowe odwozy uczniów w ciągu tygodnia, ze względu na organizację zajęć w poszczególnych dniach nauki. Wtedy liczba uczniów oczekujących na 2 odwóz w ciągu dnia, będzie mniejsza i uzależniona od rodzaju zajęć i liczby uczestniczących w nich uczniów. Szczegółowy rozkład zajęć szkolnych przedstawi Dyrektor Gimnazjum w Radostowicach przed datą rozpoczęcia dowozu. Ilość dzieci przewidzianych do przewozu: - od 01 stycznia 2009r. do 30.06. 2009r. - 37 uczniów Łączna długość trasy dowozu i odwozu uczniów wynosi 12,20 km na dzień Opiekuna w czasie dowożenia na całej trasie dowozu odwozu zapewnia Dyrektor Gimnazjum w Radostowicach Szczegółowy schemat przewozu uczniów zawiera zał. nr 2 do niniejszej specyfikacji..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.20.00 - (1) Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia; d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 Ustawy. 2.Spełniają i przyjmują warunki określone w SIWZ oraz w istotnych postanowieniach umowy. 3.Za spełnienie warunku posiadania niezbędnego doświadczenia i niezbędnej wiedzy zamawiający uzna wykonanie w ciągu ostatnich 3 lat, przed dniem wszczęcia postępowania, co najmniej 2 usług dowożenia uczniów do szkół odpowiadających przedmiotowi niniejszego zamówienia i o wartości co najmniej 25.000 zł ( brutto z VAT) na rok 4.Za spełnienie warunku posiadania niezbędnego potencjału technicznego, zdolnego do wykonania zamówienia publicznego Zamawiający uzna posiadanie przez Wykonawcę własnego sprzętu transportowego przeznaczonego do przewozu osób lub gdy Wykonawca przedstawi pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia sprzętu transportowego na wykonanie zamówienia publicznego. 5.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów dostarczonych przez wykonawców wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY, W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU. 1. Formularz ofertowy sporządzony zgodnie z Zał. Nr 3. 2. Oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy sporządzone zgodnie z Zał. Nr 4, 3.Oświadczenie, że Wykonawca spełnia i przyjmuje warunki określone w specyfikacji i istotnych postanowieniach umowy - Zał. Nr 5. 4.Podpisane przez Wykonawcę istotne postanowienia umowy - Zał. Nr 6. 5.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca jest spółką cywilną do oferty należy dołączyć wypis z umowy spółki cywilnej celem udokumentowania sposobu reprezentowania spółki. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zastosowanie ma tym wypadku par. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo innym właściwym organem - dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przez upływem terminu składania ofert wraz tłumaczeniem na język polski poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. 6.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7.Licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego przewozu osób (potwierdzonego za zgodność z oryginałem z aktualną datą) 8.Wykaz posiadanego własnego sprzętu transportowego( autobusy, mikrobusy) do przewozu osób wraz z podaniem zarejestrowanych miejsc siedzących typ i rodzaj pojazdu, kserokopie dowodów rejestracyjnych pojazdów oraz kserokopie ich ubezpieczenia (OC) potwierdzone za zgodność z oryginałem z aktualną datą. - zgodnie z Zał. Nr 7 9.Oświadczenia o zapewnieniu łączności telefonicznej z pojazdem przewożącym uczniów (podać numer telefonu komórkowego) - zgodnie z Zał. Nr 8 10.Oświadczenie o przygotowaniu pojazdu do przewozu zgodnie z warunkami technicznymi i wymaganiami MEN ( kolorystyka ,napisy, zabezpieczenia) - zgodnie z Zał. Nr 9 11.Wykaz wykonywanych w ciągu ostatnich 3 lat usług transportowych przewozu uczniów o wartości co najmniej 25.000 zł ( brutto z VAT) na rok - zgodnie z Zał. Nr 10 12.Zamawiający nie wyraża zgody na złożenie wymaganych dokumentów w innym języku niż język polski bez stosownego tłumaczenia. 13.W przypadku gdy Wykonawca jest reprezentowany przez pełnomocnika do oferty musi być dołączony oryginał pełnomocnictwa określający zakres umocowania albo kopii poświadczonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem Uwaga: Dokumenty, o których mowa w pkt 5, 6, 7 można załączyć w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania firmy. Jeżeli kopia będzie nieczytelna lub będzie budziła wątpliwości co do jej prawdziwości, Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gzo.suszec.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Zespół Oświaty i Sportu w Suszcu, ul. Wyzwolenia 2 43-267 Suszec.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.12.2008 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.