Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-09-02
Pleszew: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego BUDOWA HALI SPORTOWEJ PRZY ZESPOLE SZKÓŁ PUBLICZNYCH
NR 3 W PLESZEWIE NA TERENIE DZIAŁEK NR 957/7 I 957/9 OBRĘB PLESZEW,
UL. B. KRZYWOUSTEGO 4
Numer ogłoszenia: 353380 - 2013; data zamieszczenia: 02.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sport Pleszew Sp. z o.o. , ul. Sportowa 4, 63-300 Pleszew, woj. wielkopolskie, tel. 62 742 12 93, faks 62 742 12 93.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sport.pleszew.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka z o.o..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego BUDOWA HALI SPORTOWEJ PRZY ZESPOLE SZKÓŁ PUBLICZNYCH NR 3 W PLESZEWIE NA TERENIE DZIAŁEK NR 957/7 I 957/9 OBRĘB PLESZEW, UL. B. KRZYWOUSTEGO 4.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego, zgodnie z art. 25 i 26 ustawy Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 nr 243 poz. 1623 ze zm.)nad realizacją zadania pod nazwą: Budowa hali sportowej przy Zespole Szkół Publicznych nr 3 w Pleszewie na terenie działek nr 957/7 i 957/9 obręb Pleszew - ul. B. Krzywoustego 4 obejmującego budynek wielofunkcyjnej hali sportowej wraz z instalacjami i urządzeniami technicznymi, łącznikiem pomiędzy budynkiem szkoły i budowanej hali sportowej oraz parkingi i niezbędną infrastrukturę.5) Przedmiot zamówienia obejmuje nadzór nad budową nowego obiektu o parametrach: 1. Powierzchnia zabudowy ogółem: 4025,10 m2 1.1 Pow. zabudowy projektowana: 2228,60 m2 1.2 Pow. zabudowy istniejąca: 1796,50 m2 2. Powierzchnia całkowita ogółem: 3707,50 m2 2.1 Pow. całkowita przyziemia: 2013,50 m2 2.2 Pow. całkowita piętra: 1608,00 m2 2.3 Pow. całkowita kondygnacji technicznej: H>=1.40 <2.20 m 50% 86,00 m2 3. Powierzchnia netto ogółem: 2479,50 m2 3.1 Pow. netto przyziemia: 2090,60 m2 3.2 Pow. netto pietra: 283,50 m2 3.3 Pow. netto kondygnacji technicznej: H>=1.40 <2.20 m 50% 105,40 m2 4. Powierzchnia użytkowa ogółem: 2374,10 m2 4.1 Pow. użytkowa przyziemia: 2090,60 m2 4.2 Pow. użytkowa piętra: 283,50 m2 5. Kubatura: 20 177,00 m3 Zaprojektowana hala sportowa posiadała będzie następujące wymiary: długość 45,95 m, szerokość 26,15 m, i max. wysokość dźwigara konstrukcji dachu 9,60 m (wysokość użytkowa pod konstrukcję nośną kotar grodzących 7,20 m.) Wymiary obiektu pozwolą na usytuowanie pełnowymiarowych boisk (do: piłki ręcznej, koszykówki, siatkówki, tenisa ziemnego) z trybunami na 758 miejsc siedzących..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga przedstawienia dokumentów potwierdzających posiadanie: - inspektor nadzoru budowlanego - koordynator - wykształcenie wyższe techniczne, uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego; - inspektor nadzoru - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacje i sieci wodno - kanalizacyjne i cieplne bez ograniczeń, wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego; - inspektor nadzoru - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacje elektryczne i energoelektryczne , wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (lub w okresie prowadzenia działalności, jeżeli jest ona prowadzona przez okres krótszy niż trzy lata), należycie wykonali nadzór inwestorski nad co najmniej dwoma obiektami kubaturowymi użyteczności publicznej o kubaturze nie mniejszej niż 8.000 m3 (każdy) i wartości nie mniejszej niż 5.000.000,00 zł brutto (każdy), w tym co najmniej jedną halę sportową o wymiarach minimum 24 x 12 m. W przypadku ofert częściowych wymóg powyższy dotyczy inspektora nadzoru budowlanego - koordynatora. Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunków na podstawie dokumentów załączonych przez Wykonawcę do oferty. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
inspektor nadzoru budowlanego - koordynator - wykształcenie wyższe techniczne, uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, minimum 5 letnie doświadczenie w kierowaniu lub nadzorowaniu budowy ( liczone od momentu uzyskania uprawnień ); w okresie ostatnich 3 lat minimum dwa zadanie dotyczyły kierowania lub nadzorowania wykonania obiektów kubaturowych użyteczności publicznej o kubaturze nie mniejszej niż 8.000 m3 (każdy), w tym przynajmniej jedno wykonania lub nadzorowania budowy sali gimnastycznej o wymiarach minimum 24 x 12 m . - inspektor nadzoru - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacje i sieci wodno - kanalizacyjne i cieplne bez ograniczeń, wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, minimum trzyletnie doświadczenie w kierowaniu lub nadzorowaniu robót instalacyjnych ( liczone od momentu uzyskania uprawnień ; - inspektor nadzoru - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacje elektryczne i energoelektryczne , wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, minimum trzyletnie doświadczenie w kierowaniu lub nadzorowaniu budowy ( liczone od momentu uzyskania uprawnień ). Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w postępowaniu moga wziąć udział wykonawcy, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na realizację zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy), formularz ofertowy, informacja o podwykonawcach, referencje
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sport.pleszew.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sport Pleszew sp. z o.o., ul.Sportowa 4, 63 - 300 Pleszew.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.09.2013 godzina 12:00, miejsce: Sport Pleszew sp. z o.o., ul.Sportowa 4, 63 - 300 Pleszew.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: projekt finansowany w ramach realizacji miejskiego projektu rewitalizacyjnego w ramach inicjatywy Jessica wdrażanej w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013 ;priorytet IV Rewitalizacja obszarów problemowych, działanie 4.1. Rewitalizacja obszarów miejskich.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru budowlanego - koordynatora nad realizacją zadania inwestycyjnego Budowa hali sportowej przy Zespole Szkół Publicznych nr 3 w Pleszewie na terenie działek nr 957/7 i 957/9 obręb Pleszew - ul. B. Krzywoustego 4 obejmującego budynek wielofunkcyjnej hali sportowej wraz z instalacjami i urządzeniami technicznymi, łącznikiem pomiędzy budynkiem szkoły i budowanej hali sportowej oraz parkingi i niezbędną infrastrukturę..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: nadzór nad robotami budowlano - konstrukcyjnymi, robotami drogowymi, koordynacja pracy zespołu inspektorów nadzoru.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego Budowa hali sportowej przy Zespole Szkół Publicznych nr 3 w Pleszewie na terenie działek nr 957/7 i 957/9 obręb Pleszew - ul. B. Krzywoustego 4 obejmującego budynek wielofunkcyjnej hali sportowej wraz z instalacjami i urządzeniami technicznymi, łącznikiem pomiędzy budynkiem szkoły i budowanej hali sportowej oraz parkingi i niezbędną infrastrukturę - branża sanitarna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: nadzór nad robotami sanitarnymi przy realizacji zadania inwestycyjnego Budowa hali sportowej przy Zespole Szkół Publicznych nr 3 w Pleszewie na terenie działek nr 957/7 i 957/9 obręb Pleszew - ul. B. Krzywoustego 4.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego Budowa hali sportowej przy Zespole Szkół Publicznych nr 3 w Pleszewie na terenie działek nr 957/7 i 957/9 obręb Pleszew - ul. B. Krzywoustego 4 obejmującego budynek wielofunkcyjnej hali sportowej wraz z instalacjami i urządzeniami technicznymi, łącznikiem pomiędzy budynkiem szkoły i budowanej hali sportowej oraz parkingi i niezbędną infrastrukturę - branża elektryczna i energoelektryczna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nadzór nad robotami elektrycznymi zewnętrznymi i wewnętrznymi oraz instalacjami niskoprądowymi przy realizacji zadania Budowa hali sportowej przy Zespole Szkół Publicznych nr 3 w Pleszewie na terenie działek nr 957/7 i 957/9 obręb Pleszew - ul. B. Krzywoustego 4.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z PLESZEWA
- Modernizacja kompleksów sportowych "Moje Boisko - Orlik 2012" Powiat Pleszewski
- Dostawy cementu workowanego
- Dostawa gazów medycznych.
- Dostawa fabrycznie nowego pojazdu ciężarowego typu hakowiec
- Dostawa materiałów do sterylizacji.
- Dostawa paliw płynnych (oleju napędowego w ilości 21 000 l i benzyny E10 w ilości 4500 l) dla potrzeb Pleszewskiego Centrum Medycznego w Pleszewie Sp. z o.o.
więcej: przetargi w Pleszewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektowanie i budowa edukacyjnego placu zabaw oraz modernizacja istniejącego placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 1 im. Ks. Jana Twardowskiego w Lubartowie
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania: Modernizacja oczyszczalni ścieków w Kobylcu - Etap II.
- Nadzór Inwestorski nad robotami budowlanymi prowadzonymi w ramach zadania pn.: "Wykonanie robót budowlanych w zakresie wymiany windy wewnętrznej w bud (...) - PEŁNA NAZWA POST. W INF. DODATKOWYCH.
- Usługi inspektorów nadzoru inwestorskiego nad robotami drogowymi w 2025 roku
- Prowadzenie nadzorów inwestorskich w branży ogólnobudowlanej oraz wybranych elementów branży drogowej robót budowlanych realizowanych przez Gminę Kobierzyce.
- Świadczenie usług nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi SOR
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.