Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-11-28
Ogłoszenie nr 353430 - 2016 z dnia 2016-11-28 r.
Warszawa: ŚWIADCZENIE USŁUG OPIEKUŃCZYCH I SPECJALISTYCZNYCH USŁUG OPIEKUŃCZYCH DLA PODOPIECZNYCH OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ DZIELNICY URSUS M.ST. WARSZAWY
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy, krajowy numer identyfikacyjny
1022700320000, ul.
Plac Czerwca 1976 r. Nr 1
,
02495
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
224 784 111, e-mail
, faks
224 784 101.
Adres strony internetowej (URL): www.ops-ursus.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
tak
www.ops-ursus.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
www.ops-ursus.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Adres:
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŚWIADCZENIE USŁUG OPIEKUŃCZYCH I SPECJALISTYCZNYCH USŁUG OPIEKUŃCZYCH DLA PODOPIECZNYCH OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ DZIELNICY URSUS M.ST. WARSZAWY
Numer referencyjny: OPS/Ds/271/03/16
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest ŚWIADCZENIE USŁUG OPIEKUŃCZYCH I SPECJALISTYCZNYCH USŁUG OPIEKUŃCZYCH w domach podopiecznych korzystających z pomocy Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy zgodnie z art. 50 Ustawy o pomocy społecznej z dnia 12 marca 2004r. (Dz.U. z 2016 poz. 930 z późn. zm.) zamieszkałych na terenie Dzielnicy Ursus m. st. Warszawy Wymiar świadczeń przewidywany w okresie realizacji umowy - usługi opiekuńcze w wymiarze 23 390 godzin - specjalistyczne usługi opiekuńcze w wymiarze 7 200 godzin Usługi opiekuńcze obejmują pomoc w zaspokajaniu codziennych potrzeb życiowych, opiekę higieniczną, zaleconą przez lekarza pielęgnację oraz w miarę możliwości zapewnienie kontaktów z otoczeniem - art. 50 ust. 3 ustawy z dnia 12 marca 2004r.o pomocy społecznej (Dz.U. z 2016 poz. 930 z późn. zm.) Specjalistyczne usługi opiekuńcze są to usługi dostosowane do szczególnych potrzeb wynikających z rodzajów schorzenia lub niepełnosprawności, świadczone przez osoby ze specjalistycznym przygotowaniem zawodowym (z wyłączeniem usług specjalistycznych świadczonych osobom z zaburzeniami psychicznymi). (art. 50 ust. 4 powyżej cytowanej ustawy o pomocy społecznej (Dz.U. z 2016 poz. 930 z późn. zm.)
II.5) Główny kod CPV: 85.31.24.00 - Usługi opieki społecznej nieświadczone przez ośrodki pobytowe
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 662160
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych w wysokości 30% zamówienia podstawowego w sytuacji zwiększenia środków finansowych.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
nie dotyczy
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dołączył do oferty polisę ubezpieczeniową lub inny dokument potwierdzającą że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej kontraktowej i deliktowej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, objętej przedmiotem umowy na kwotę nie mniejszą niż 500 000zł. (słownie: pięćset tysięcy złotych)
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek zostanie uznany przez zamawiającego, za spełniony jeżeli wykonawcy składający ofertę będą spełniać go łącznie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
1.Wykonawca musi wykazać poprzez załączenie do oferty dokumentów potwierdzających, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 zamówień o podobnym charakterze z których przynajmniej jedno jest o wartości co najmniej 500 000 zł wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi zostały wykonane należycie (np. referencje)
Zamawiający jako spełnienie warunku uzna tylko i wyłącznie usługi świadczone na rzecz indywidualnych klientów zamieszkujących w mieszkaniu prywatnym, z wyłączeniem wszelkiego typu domów opieki całodobowej
Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunku zdolności technicznej lub zawodowej poprzez sprawdzenie, że:
- wpisane w wykazie zrealizowanych usług w okresie ostatnich 3 lat, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z podaniem liczby godzin świadczonych usług, ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, że min. 1 zamówienie zostało wykonywane należycie. Wykonawca dołączy odpowiednie dokumenty (np. referencje i inne dokumenty) dotyczące min. 1 zamówienia wpisanego w wykazie zamówień - zał. Nr 3
W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem na rzecz którego usługi wskazane w wykazie zostały wykonane wcześniej, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa wyżej.
Wykonawca wykaże, iż dysponuje min. 29 osobami personelu, które będą wykonywać zamówienie.
Wykonawca przedstawi wykaz personelu, który będzie wykonywać zamówienie lub będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia.
a) Opiekunka wykonująca usługi opiekuńcze winna legitymować się co najmniej:
- ukończonym kursem PCK uprawniającym do opieki i pielęgnacji chorego w domu lub innym równoważnym kursem dającym określone uprawnienia do opieki nad chorym w domu (załączyć ksero dokumentu potwierdzającego wykształcenie do zał. nr 6 - Personel)
- wykształceniem min. podstawowym (załączyć ksero dokumentu potwierdzającego wykształcenie do zał. nr 6 - Personel)
b) Pielęgniarka wykonująca specjalistyczne usługi opiekuńcze winna posiadać:
- dyplom pielęgniarski wraz z dołączonym prawem wykonywania zawodu (zgodnie z ustawą z dnia 15 lipca 2011 o zawodach pielęgniarki i położnej (Dz, U. z 2016r poz.1251) (ksero załączyć do Oferty)
c) Koordynator usług powinien posiadać:
- wykształcenie minimum średnie (załączyć ksero dokumentu potwierdzającego wykształcenie do zał. nr 6 - Personel)
- min. 2 lata doświadczenia na w/w stanowisku (ksero załączyć do zał. nr 6 - Personel)
Wykonawca na druku zał. nr 6 określi przewidywane stanowisko każdej z w/w osób i załączy stosowne dokumenty. W wykazie ująć należy stanowisko koordynatora ds. usług - 1 osoba. Wykonawca przedłoży wykaz personelu do wykonania niniejszego zamówienia - dla usług opiekuńczych/ gospodarczych/ przewidzianych min. 20 osób, dla usług specjalistycznych opiekuńczych/ pielęgnacyjnych/ przewidzianych min. 8 osób.
Na potwierdzenie spełnienia warunku dysponowania potencjałem technicznym Wykonawca dołączy do oferty oświadczenie o dysponowaniu lokalem przeznaczonym na biuro znajdującym się na terenie Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy wyposażonym w telefon stacjonarny i fax, oraz oświadczenie Wykonawcy o dysponowaniu samochodem osobowym.
W przypadku wyboru Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia Zamawiającemu w dniu podpisania umowy - dokumentu (umowa najmu, akt własności itp.) świadczącego iż na czas realizacji przedmiotu umowy lokal jest w dyspozycji Wykonawcy.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
tak
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
nie
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dołączył do oferty polisę ubezpieczeniową lub inny dokument potwierdzającą że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej kontraktowej i deliktowej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, objętej przedmiotem umowy na kwotę nie mniejszą niż 500 000zł. (słownie: pięćset tysięcy złotych) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek zostanie uznany przez zamawiającego, za spełniony jeżeli wykonawcy składający ofertę będą spełniać go łącznie. Wykonawca musi wykazać poprzez załączenie do oferty dokumentów potwierdzających, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 zamówień o podobnym charakterze z których przynajmniej jedno jest o wartości co najmniej 500 000 zł wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi zostały wykonane należycie (np. referencje) Zamawiający jako spełnienie warunku uzna tylko i wyłącznie usługi świadczone na rzecz indywidualnych klientów zamieszkujących w mieszkaniu prywatnym, z wyłączeniem wszelkiego typu domów opieki całodobowej Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunku zdolności technicznej lub zawodowej poprzez sprawdzenie, że: - wpisane w wykazie zrealizowanych usług w okresie ostatnich 3 lat, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z podaniem liczby godzin świadczonych usług, ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, że min. 1 zamówienie zostało wykonywane należycie. Wykonawca dołączy odpowiednie dokumenty (np. referencje i inne dokumenty) dotyczące min. 1 zamówienia wpisanego w wykazie zamówień - zał. Nr 3 W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem na rzecz którego usługi wskazane w wykazie zostały wykonane wcześniej, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa wyżej. Wykonawca wykaże, iż dysponuje min. 29 osobami personelu, które będą wykonywać zamówienie. Wykonawca przedstawi wykaz personelu, który będzie wykonywać zamówienie lub będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia. a) Opiekunka wykonująca usługi opiekuńcze winna legitymować się co najmniej: - ukończonym kursem PCK uprawniającym do opieki i pielęgnacji chorego w domu lub innym równoważnym kursem dającym określone uprawnienia do opieki nad chorym w domu (załączyć ksero dokumentu potwierdzającego wykształcenie do zał. nr 6 - Personel) - wykształceniem min. podstawowym (załączyć ksero dokumentu potwierdzającego wykształcenie do zał. nr 6 - Personel) b) Pielęgniarka wykonująca specjalistyczne usługi opiekuńcze winna posiadać: - dyplom pielęgniarski wraz z dołączonym prawem wykonywania zawodu (zgodnie z ustawą z dnia 15 lipca 2011 o zawodach pielęgniarki i położnej (Dz, U. z 2016r poz.1251) (ksero załączyć do Oferty) c) Koordynator usług powinien posiadać: - wykształcenie minimum średnie (załączyć ksero dokumentu potwierdzającego wykształcenie do zał. nr 6 - Personel) - min. 2 lata doświadczenia na w/w stanowisku (ksero załączyć do zał. nr 6 - Personel) Wykonawca na druku zał. nr 6 określi przewidywane stanowisko każdej z w/w osób i załączy stosowne dokumenty. W wykazie ująć należy stanowisko koordynatora ds. usług - 1 osoba. Wykonawca przedłoży wykaz personelu do wykonania niniejszego zamówienia - dla usług opiekuńczych/ gospodarczych/ przewidzianych min. 20 osób, dla usług specjalistycznych opiekuńczych/ pielęgnacyjnych/ przewidzianych min. 8 osób. Na potwierdzenie spełnienia warunku dysponowania potencjałem technicznym Wykonawca dołączy do oferty oświadczenie o dysponowaniu lokalem przeznaczonym na biuro znajdującym się na terenie Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy wyposażonym w telefon stacjonarny i fax, oraz oświadczenie Wykonawcy o dysponowaniu samochodem osobowym. W przypadku wyboru Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia Zamawiającemu w dniu podpisania umowy - dokumentu (umowa najmu, akt własności itp.) świadczącego iż na czas realizacji przedmiotu umowy lokal jest w dyspozycji Wykonawcy.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZPIII.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Formularz ofertowy - zał nr 1 Parafowany wzór umowy o powierzenie przetwarzania danych osobowych zał nr 6.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 70 |
Potencjał kadrowy | 30 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający dopuszcza możliwość zmian do umowy w szczególności zmiany treści i warunków umowy tylko w następujących przypadkach: a) zawieszenia przez Zamawiającego wykonywania zamówienia, b) działania siły wyższej czyli zdarzenia, którego Strony nie mogły przewidzieć, któremu nie mogły zapobiec ani któremu nie mogą przeciwdziałać, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie w części lub w całości jego zobowiązań umownych. jeżeli z powodu nadzwyczajnej zmiany stosunków, spełnienie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami lub czego strony nie mogły przewidzieć.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 07/12/2016, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Zamieszczanie ogłoszeń rekrutacyjnych
- Rezerwacja, sprzedaż i dostawa biletów lotniczych na trasie Warszawa- Osaka - Warszawa na potrzeby Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie
- Opracowanie DPK oraz wykonanie robót budowlanych dla dodatkowego zakresu rzeczowego zadania w kompleksie wojskowym w Wesołej
- Świadczenie usług opieki serwisowej i powdrożeniowej systemu informatycznego SIMPLE.ERP
- Usługa sprzątania obiektów KW PSP w Warszawie.
- "Sukcesywna dostawa książek na potrzeby księgarni Muzeum Narodowego w Warszawie"
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.