Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-12-09
Czarnków: Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych polegające na systematycznym wywozie nieczystości płynnych ze zbiorników bezodpływowych.
Postępowanie nr Pi-Brz-0160-25/2010
Numer ogłoszenia: 353435 - 2010; data zamieszczenia: 09.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gospodarstwo Rolne Skarbu Państawa w Brzeźnie w Administrowaniu , ul. Browarna 1, 64-700 Czarnków, woj. wielkopolskie, tel. 067 2552021, faks 067 2552022.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.browar-czarnkow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa osoba prawna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych polegające na systematycznym wywozie nieczystości płynnych ze zbiorników bezodpływowych. Postępowanie nr Pi-Brz-0160-25/2010.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych polegające na systematycznym wywozie nieczystości płynnych ze zbiorników bezodpływowych. Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 części. Szczegółowy zakres usług został opisany w SIWZ. Wykonawca może złożyć oferty częściowe na jedną lub więcej części zamówienia..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.31.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dokonanie oceny spełniania warunku polegać będzie na sprawdzeniu przez Zamawiającego, czy oferent posiada zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych wydane przez właściwy organ dla danej gminy, w zależności od części na jaką składa ofertę
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Strony przewidują możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej okoliczności wymienionej poniżej: 1. Zmiana terminu wykonania zamówienia: a. spowodowana przez klęski żywiołowe, b. spowodowana udokumentowanymi złymi warunkami atmosferycznymi uniemożliwiającymi przeprowadzenie czynności związanych z wykonywaną usługą, c. z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie transportu, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron, d. spowodowana siłą wyższą uniemożliwiającą wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ lub treścią umowy. 2. W przypadku wystąpienia którejkolwiek okoliczności wymienionych w pkt 1 termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonania jej przedmiotu w sposób należyty. Ciężar udowodnienia faktu w takim układzie spoczywa na wykonawcy przedmiotowego zamówienia. O wystąpieniu okoliczności mogących wpłynąć na zmianę terminów wykonania zamówienia. Wykonawca winien jest poinformować zamawiającego pisemnie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.browar-czarnkow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można uzyskać na pisemny wniosek wykonawcy w siedzibie Zamawiającego, GRSP Biuro Terenowe w Pile, ul. Motylewska 7, 64-920 Piła, pok. 8.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.12.2010 godzina 10:00, miejsce: GRSP Biuro Terenowe w Pile, ul. Motylewska 7, 64-920 Piła, pokój nr 117.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych polegające na systematycznym wywozie nieczystości płynnych ze zbiorników bezodpływowych w m. WĘGORZEWO I SKOKI GM. OKONEK.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: WĘGORZEWO: Zbiorniki znajdują się na działkach nr 100 i 8; miesięczny zrzut ścieków do 480 m3. SKOKI: Zbiorniki znajdują się na działkach nr 9/2 i 3/3; miesięczny zrzut ścieków do 170 m3..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.31.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych polegające na systematycznym wywozie nieczystości płynnych ze zbiorników bezodpływowych w m. LUBNICA GM. OKONEK.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zbiornik znajduje się na działce 3/2; miesięczny zrzut ścieków do 125 m3.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.31.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych polegające na systematycznym wywozie nieczystości płynnych ze zbiorników bezodpływowych w m. SAMBORSKO GM. JASTROWIE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zbiornik znajduje się na działce nr 284/18; miesięczny zrzut ścieków do 50 m3.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.31.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych polegające na systematycznym wywozie nieczystości płynnych ze zbiorników bezodpływowych w m. SYPNIEWKO GM. JASTROWIE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zbirnik znajdują się na działce nr 14/12; miesięczny zrzut ścieków do 40 m3.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.31.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych polegające na systematycznym wywozie nieczystości płynnych ze zbiorników bezodpływowych w m. ROSZKOWO GM. SKOKI.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zbiornik znajduje się na działce 71/15; miesięczny zrzut ścieków do 90 m3.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.31.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z CZARNKOWA
- Dostawa oleju napędowego
- Budowa drogi gminnej w Kuźnicy Czarnkowskiej - ul. Różana, Pocztowa, Parkowa, Akacjowa
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy budynku magazynowego na ul. Przemysłowej 4 na cele rekreacyjne
więcej: przetargi w Czarnkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Wielopole Skrzyńskie oraz z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Rusinów
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów
- Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie Gminy Radziemice oraz utworzenie i prowadzenie PSZOK
- Odbiór odpadów komunalnych z PSZOK zlokalizowanego w Olszewicach, gm. Kałuszyn oraz ich zagospodarowanie w okresie od 01.05.2025 r. do 31.12.2025 r.
- świadczenie usług komunalnych.
więcej: Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.