eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TarnówSprzątanie pomieszczeń biurowych Pierwszego Urzędu Skarbowego w Tarnowie, ul. Lwowska 72-96A oraz ul. Lwowska 70, 33-100 Tarnów - w okresie 24 miesięcy

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-10-26

Tarnów: Sprzątanie pomieszczeń biurowych Pierwszego Urzędu Skarbowego w Tarnowie, ul. Lwowska 72-96A oraz ul. Lwowska 70, 33-100 Tarnów - w okresie 24 miesięcy
Numer ogłoszenia: 353474 - 2011; data zamieszczenia: 26.10.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 301970 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Pierwszy Urząd Skarbowy w Tarnowie, ul. Lwowska 72-96a, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 0-14 630-23-00, faks 0-14 630-23-10.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie pomieszczeń biurowych Pierwszego Urzędu Skarbowego w Tarnowie, ul. Lwowska 72-96A oraz ul. Lwowska 70, 33-100 Tarnów - w okresie 24 miesięcy.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: a)codzienne sprzątanie przy użyciu odpowiednich środków czyszczących - pomieszczeń biurowych polegające na: odkurzaniu wykładzin, dywanów, parkietów, posadzek, starciu kurzu z mebli, grzejników oraz zmycie parapetów i innych przedmiotów, opróżnieniu koszy na śmieci oraz pojemników niszczarek dokumentów, umyciu szyb w drzwiach oraz boksach, starciu plam z drzwi, okien i mebli, odkurzaniu żaluzji, ostrożne i delikatne czyszczenie sprzętu komputerowego przy zachowaniu należytej staranności oraz przy użyciu odpowiednich środków i odkurzacza w porozumieniu z informatykami, b)codzienne sprzątanie przy użyciu odpowiednich środków czyszczących - toalet i pomieszczeń socjalnych polegające na: zmyciu podłóg i ścian wyłożonych płytkami ceramicznymi, umyciu urządzeń sanitarnych (zlewozmywaków, umywalek, muszli klozetowych, pisuarów, armatury, luster), uzupełnianiu w miarę zużycia odpowiednimi środkami dostarczanymi przez wykonawcę, pojemników na mydło, papier toaletowy, środki zapachowe. c)codzienne sprzątanie przy użyciu odpowiednich środków czyszczących ciągów komunikacyjnych, d)mycie okien przy użyciu odpowiednich środków czyszczących dwa razy w roku (łącznie z ramami), e)okresowe czyszczenie posadzek (ciągów komunikacyjnych) wraz z ich polerowaniem przez nałożenie odpowiednich, bezpiecznych środków chemiczno-nabłyszczających odpowiednimi urządzeniami do tego celu przeznaczonymi ( nie rzadziej niż raz w miesiącu). f)comiesięczne sprzątanie przy użyciu odpowiednich środków czyszczących pomieszczeń piwnic, g)co najmniej dwa razy w roku gruntowne odkurzanie dokumentacji zgromadzonej w pomieszczeniach archiwum zakładowego (z zastosowaniem właściwych filtrów powietrza, służących do dezynfekcji powietrza) - ilość dokumentów ok. 950 m bieżących. h)po zakończeniu sprzątania - sprawdzenie pomieszczeń czy zostały pozamykane w nich wszystkie okna i drzwi, wyłączone punkty elektryczne oraz wodne. 2. Powierzchnia do sprzątania: pow. biurowa ok.1773 m2 ciągi komunikacyjne ok. 629 m2 (podłoże typu lastriko) toalety i pomieszczenia socjalne ok. 194 m2 piwnice ok. 295 m2 3.Zestawienie pomieszczeń WC: ilość toalet (pomieszczeń) - 17, ilość kabin - 42, ilość pisuarów - 7, ilość podajników na mydło - 16, ilość pojemników na papier - 42, papier toaletowy biały, szerokość rolki - 9 cm, średnica uchwytu do zamocowania -4 cm, grubość rolki - maksymalnie 20 cm, 4.Wykonawca zapewnia wykonanie czynności stanowiących przedmiot zamówienia przy użyciu własnych środków czystości i własnego sprzętu. 5.Ilość pracowników przebywających w budynkach: 130. 6.Zamawiający zastrzega sobie prawo do akceptowania pracowników zatrudnionych przez Wykonawcę, którzy będą sprzątać pomieszczenia Urzędu i w tym celu Wykonawca zobowiązuje się (najpóźniej w dniu podpisania umowy) do przedstawienia listy w/w pracowników wraz z informacją o ich karalności i jej bieżącej aktualizacji w razie wystąpienia zmian składu lub np. zastępstw. 7.Pracownicy Wykonawcy zobowiązani są do należytego dbania o mienie Urzędu, przestrzegania przepisów przeciwpożarowych. Na tę okoliczność pracownicy podpiszą stosowne oświadczenie. Powyższe informacje i oświadczenia Wykonawca złoży w dniu podpisania umowy. 8.Wykonawca czynności związane z utrzymaniem czystości pomieszczeń zobowiązany jest wykonywać w każdym dniu pracy Urzędu w godzinach: poniedziałki - po godz. 17 30, pozostałe dni tygodnia - po godz. 15 00. 9.Zaleca się przed złożeniem oferty dokonać przez Wykonawcę wizji lokalnej na terenie sprzątanego obiektu. Dokonanie wizji lokalnej jest nieobowiązkowe..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.10.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 22.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Krzysztof Karwowski prowadzący działalność gospodarczą CON-SYSTEM Karwowski Krzysztof, Wykowo 27, 09-472 Słupno, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 120325,20 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 82656,00

  • Oferta z najniższą ceną: 82656,00 / Oferta z najwyższą ceną: 329295,60

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.